Hmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hon, je eet heel onregelmatig. dan weer een tijdje heel gezond, dan weer een tijdje echt slecht.
Ik heb zelf ook van dat darm-gezeik. En als je gezond en regelmatig eet, verdwijnen de meeste symptomen
Ja maar ho even. Zo saai eet ik ook niet. ik bedoel 'bescheiden porties' 'gezond eten' 'regelmatige tijdstippen', dat soort ongein. En wat je dan precies eet, moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm
Ik zou niet elke ochtend twee boterhammen met kaas, en dan 's middags weer en dan aardappels met groente kunnen eten.
Sinds deze week heb ik een sambal verslaving. Dat brandt zo lekker in je mond
Maar je hebt wel gelijk hoor..
vandaag optimel limoen drink 1L, heel veel haver koekjes, 2 boterhammen sambal, melk, koffie, sinaasappelsap. 10 zuurtjes. gaat nergens over..
wtf????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Doordat pesto veel basilicum bevat, bevat het ook de gentoxische, mogelijk kankerverwekkende stoffen estragol, methyleugenol en safrol. Het voedingscentrum adviseert om die reden om matig te zijn met het gebruik van pesto.
hmpf
Nee, hummus uit een bakjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfgemaakte hummus CF?
Indien ja: recept!
o ik eet niet zo veel hoor, en best vaak!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ho even. Zo saai eet ik ook niet. ik bedoel 'bescheiden porties' 'gezond eten' 'regelmatige tijdstippen', dat soort ongein. En wat je dan precies eet, moet je helemaal zelf weten.
* ColdFeet eet nu worteltjes met hummus
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
misschien moet je eens kijken of je op zuivel reageert?
kan je ook krampen en diarree van krijgen..
ik flikker altijd hele bossen in wat ik er ook mee maakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan veel hè. Niet van dat laffe gedoe met drie blaadjes, gewoon een grote handvol
Ik denk dat DE bedoelt dat je kijkt of de klachten verdwijnen als je het weglaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testen
want ik weet niet hoe lang t duurt voor ik iets merk
en ik ga niet de hele dag alleen maar melk drinken etc
nee doos andersom; geen melk drinken, geen zuivel gebruiken een paar dagen en daarna weer een glas melk nemen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testen
want ik weet niet hoe lang t duurt voor ik iets merk
en ik ga niet de hele dag alleen maar melk drinken etc
Als jij verhuist lijkt het net alsof je ongesteld bent, weet je dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ik ga echt een uurtje slapen! Heerlijk, zo midden op de dag. T regent, en m'n huis is toch stom!
O zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat DE bedoelt dat je kijkt of de klachten verdwijnen als je het weglaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |