quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is suiker de boosdoener voor mijn darmen.
op zich wel fijn om te weten waar je darmen op reageren vindt je niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is suiker de boosdoener voor mijn darmen.
vast wel en anders kan je er een intollerantie voor hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
neee
ik LEEF op suiker
daar kun je niet allergisch voor zijn
Ik word er heel ziek van, maar dat heeft een andere oorzaak. Leef wel meer dan een jaar praktisch suikervrij en mijn darmklachten zijn sterk verminderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
neee
ik LEEF op suiker
daar kun je niet allergisch voor zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Tahin is sesampasta octo.
En ja, dat heb ik ook even gegoogled.
senksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Tahin is sesampasta octo.
En ja, dat heb ik ook even gegoogled.
nou het is niet echt dat ik klachten hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik word er heel ziek van, maar dat heeft een andere oorzaak. Leef wel meer dan een jaar praktisch suikervrij en mijn darmklachten zijn sterk verminderd.
Opgeblazen gevoel, heftige krampen en diarree zijn niet normaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou het is niet echt dat ik klachten heb
het is meer dat ik onlangs besloot dat het misschien niet echt normaal is.
kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Yoghurt en kwark bevatten toch veel minder lactose dan melk en boter en slagroom enzo?
Ja.. oke opzich..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Opgeblazen gevoel, heftige krampen en diarree zijn niet normaalJe kunt er wel veel tegen doen door de juiste voeding te kiezen.
Hmpf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sla weer lekker door, das gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |