Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hiermee overstijgen ze zelfs ruimschoots de georchestreerde poppetjesshow van Moskou destijds ...
Noord-Korea daar in tegen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef N.icka het volgende:
Dit zouden we in nederland nooit voor elkaar krijgen
Heet alleen Hu Langquote:
Zie je wel dat de NOS een links staatsorgaan is. Ze geven het zelf toe.quote:
Dat is een kandidaat die dit kan overtreffen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Noord-Korea daar in tegen....
quote:
Sowieso een bizarre keuze vind ik... waarom een goedkope copycat en niet gewoon onze eigen Anoukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:29 schreef Felixa het volgende:
Ik heb nu al medelijden met dat jongetje dat straks "Lost" moet gaan zingen!
quote:On TV they only show part of the stadium while they are cleaning or building up the rest
quote:
*splat*quote:
Daar in tegen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Noord-Korea daar in tegen....
Dat dus..ik had zelf allang verwacht dat dit een spektakel zou worden..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
In China draait natuurlijk alles om discipline en inzet. In tegenstelling tot Nederland, waar vooral lui zijn wordt aangemoedigd.
Logisch natuurlijk... Het maakt het niet minder mooi...quote:
En dan moet Erica Terpstra nog komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Spike1506 het volgende:
Geweldige opening!
Ja, die was echt hilarisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef Karina het volgende:
OMG wat een flauwe grapjes, "geen lid van de ANWB"
Al die atleten die straks het stadion inkomen, kosten nogal wat tijdquote:
alsof wij de wc's willen zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van iemand in het stadion:
[..]
On TV they only show part of the stadium while they are cleaning or building up the rest
Dat loopt ook vaak sterk uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Al die atleten die straks het stadion inkomen, kosten nogal wat tijd
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso een bizarre keuze vind ik... waarom een goedkope copycat en niet gewoon onze eigen Anouk
Blijven opletten Blawhquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Blawh het volgende:
Evert had het al aangekondigd van de week:
'Ga kijken jongens, ook al houd je er niet van, ook al is het meer voor schoenmoeders, moeders en oudere mensen, het wordt een geweldig spektakel!'
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef venomsnake het volgende:
Er zitten blowers in de top van de mast![]()
Laat ze daar maar niet achter komen.. !!
En het past helemaal niet in de show tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.
En dan zet je er zo'n smiley bij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef ScudRaket het volgende:
Raar idee, over 4 dagen zit ik er zelf
Ik ook , je zou iets verwachten over , sport , doorzettingsvermogen , prestaties en vooral meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.
Nee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Man hier krijg je toch stijve tepels van.
Het idee blijft raar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan zet je er zo'n smiley bij?
Ik wou net zeggen. Alleen zo'n stad bezoeken is al eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan zet je er zo'n smiley bij?
Ach er zijn in de loop der jaren genoeg Chinezen verdwenen...eerbetoon aan hen die er niet bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoezo, is toch ubervet man...quote:
Noor zingt "Lost" van Anouk tijdes openingsceremonie !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
hoezo lijkt iedereen te weten dat 'lost' wordt gezongen?
FOK!aholics weten dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
Het liefst in een taal die ik begrijp, dus niet in het Chinees (of Mandarijn, hoe dat ook heten mag)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ook , je zou iets verwachten over , sport , doorzettingsvermogen , prestaties en vooral meedoen is belangrijker dan winnen
Nederlands liedje door een Noor gezongen.. ja dat is natuurlijk groot nieuws in Nederland... maar ik vond Lost nogal een rare keuze..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
Thaise grietjes zijn lekkerderquote:
Dat zeker idd.quote:
Ow my god.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
BRUNEI UITGESLOTEN VAN DEELNAME AAN SPELEN
Vlak voor de openingsceremonie van de 26ste Olympische Spelen heeft het IOC Brunei uitgesloten van deelname.
Het land heeft zijn twee atleten vrijdag aangemeld na de deadline. Door het uitsluiten van het sultanaat zijn er 204 landen present in Peking. De getroffen atleten zijn de 15-jarige zwemster Maria Grace Koh en kogelstoter Yazid Yatani Yusof.
Wat een ******** bij Brunei, hoe kan je dat je atleten aan doen
Ik vind ook wel eens dingen lief zonder dat ik er mijn piemel instopquote:
Inderdaad, wat zijn de spelen nu zonder Brunei en vooral zonder Yatani Yusofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
Vlak voor de openingsceremonie van de 26ste Olympische Spelen heeft het IOC Brunei uitgesloten van deelname.
Het land heeft zijn twee atleten vrijdag aangemeld na de deadline. Door het uitsluiten van het sultanaat zijn er 204 landen present in Peking. De getroffen atleten zijn de 15-jarige zwemster Maria Grace Koh en kogelstoter Yazid Yatani Yusof.
Dat probeerde ik in het vorige topic al de hele tijd te vertellen, maar iedereen bleef maar bij die 205 landenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
Precies! Echt nutteloos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Karina het volgende:
Waarom toch altijd die kinderen erbij? Ik vind het echt niet schattig of zo.
Inderdaad, boycotten die handel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zijn de spelen nu zonder Brunei en vooral zonder Yatani Yusof
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Karina het volgende:
Waarom toch altijd die kinderen erbij? Ik vind het echt niet schattig of zo.
Daar gaat het niet om. Maar gewoon het amateurisme en de lompheid van die bonzen van dat nationaal comité daar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat probeerde ik in het vorige topic al de hele tijd te vertellen, maar iedereen bleef maar bij die 205 landen
Als de OS in Nederland zouden plaatsvinden, zou ik echt wel vrijwilliger willen zijn in de openingsceremonie. Dat lijkt me een unieke ervaringquote:
Die is de lul.quote:
Als je Nederlanders in een kartonnen doos stopt kun je ze 8 jaar (8!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou hier komt dus nooit meer een land overheen he... dit is zo gaaf gedaan, dit kunnen alleen Chinezen
In je eentje maak je niet veel indrukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe mij ook maar zo'n lichtpak, leuk voor bij Carnaval of met kerstmis.
met mijn ritmisch gevoel zal alles misgaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als de OS in Nederland zouden plaatsvinden, zou ik echt wel vrijwilliger willen zijn in de openingsceremonie. Dat lijkt me een unieke ervaring
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je Nederlandsers in een kartonnen doos stopt kun je ze 8 jaar (8!!) wel leren heen en weer te bewegen, dat krijg je ze niet geleerd.
En Hoe Lang niet dan?quote:
Snoeks ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is die dat ook alweer die steeds door Evert heen praat?
oftewel: wie is de andere commentator? Snoeks?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Het meisje naast Lang Lang hoopt dat het maar Kort Kort duurt zo te zien
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is die dat ook alweer die steeds door Evert heen praat?
oftewel: wie is de andere commentator? Snoeks?
Dit noemen ze letterlijk en figuurlijk uitpakkenquote:
Nogal wiedes in Griekenland tussen maar driekwart afgewerkte stadions die nog naar verf roken en een organisatie op Zuid-Europese "morgen komt ook nog" leestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs Rogge wil die term al niet meer bezigen.
preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrijwillig aangewezen waarschijnlijk ja, ander ga je de gevangenis is.
Makkelijk, maar erg leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Het meisje naast Lang Lang hoopt dat het maar Kort Kort duurt zo te zien
Ja, maar vanaf het moment dat Rogge aantrad zei hij dat al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogal wiedes in Griekenland tussen maar driekwart afgewerkte stadions die nog naar verf roken en een organisatie op Zuid-Europese "morgen komt ook nog" leest
Het kan daarom geen toeval zijn dat dat net na dat kleine meisje komt.quote:
Elke ochtend om half 8quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Blawh het volgende:
Ochtendgymnastiek op de radio met Olga Commandeur?
Ik zie die neger nergens, die zal wel met de jonge pianistjes mee zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Blawh het volgende:
Ochtendgymnastiek op de radio met Olga Commandeur?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het kan daarom geen toeval zijn dat dat net na dat kleine meisje komt.
Er gaan de helft minder mensen levend het stadion uit dan dat erin gekomen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
En al die mensen maar flitsen met hun toestel , ik dacht dat dat niet mocht
China in Beweging...quote:
Je kunt je bad laten overlopen en dan bij de benedenburen gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik die special effects ook hier thuis in m'n appartement krijgen?
Ik dacht alleen op tv, niet dus.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je bad laten overlopen en dan bij de benedenburen gaan kijken
Kan ik die Chinese regisseur ook inhuren voor mijn trouwfeest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik die special effects ook hier thuis in m'n appartement krijgen?
Die staat te wokken en vandeweek te mokkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef ScudRaket het volgende:
Dennis van der Geest mag zijn borst nat maken
Discipline is het sleutelwoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Prik0 het volgende:
Nederland kan trouwens maar beter geen OS doen. Dit is onmogelijk in Holland.
Genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nog eens 2008 performers in die Tai Chi voorstelling nu. Hoeveel Chinezen hebben ze daar wel ?
Tegen die tijd hebben we genoeg hanggroepjeugd met een taakstraf die verplicht mee moeten doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Prik0 het volgende:
Nederland kan trouwens maar beter geen OS doen. Dit is onmogelijk in Holland.
Genoeg op het record van domino d-day te verbreken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nog eens 2008 performers in die Tai Chi voorstelling nu. Hoeveel Chinezen hebben ze daar wel ?
Daar hoop je wel op..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Devrim_ het volgende:
Zou leuk zijn als ze wel tegen elkaar knalden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we genoeg hanggroepjeugd met een taakstraf die verplicht mee moeten doen
Ik heb het altijd helden gevonden, veranderingen die volgens Europa moeten plaatsvidnen in China zijn nu eenmaal niet in een paar jaar mogelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Na al dat gezeik zijn de Chinezen nu opeens helden. Erik, leg eens uit hoe dat toch kan
Erik zit gewoon thuis op de bank te kijken.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Na al dat gezeik zijn de Chinezen nu opeens helden. Erik, leg eens uit hoe dat toch kan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Devrim_ het volgende:
Zou leuk zijn als ze wel tegen elkaar knalden
Er zitten er al 8 miljoen.quote:
Vraag me af hoeveel tanden er uit zijn gevlogen in de trainingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Ze trainen net zolang door totdat het perfect is..maar dat had je al door..
Misschien moeten die ook allemaal wel een kunstje doen om binnen te komen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Bruce117 het volgende:
Wel zonde dat we dadelijk al die atleten binnen moeten zien komen.
Dit is veel en veel mooier om naar te kijken
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Briljant als ze dit nog een keer in Nederland proberen.
Want vergelijk dit nu eens met iemand met een molen op z'n kop die een leuke klompendans doet.
Alle Chinese vrijwilligers, organisatoren en deelnemers die dit spektakel hebben opgezet, zijn helden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel tanden er uit zijn gevlogen in de trainingen
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...
Beetje schmink en Chinezen importeren, de enige mogelijkheid om hier een heel klein beetje bij in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...
Komen er een hoop ringen naar beneden en moeten ze allemaal een vogelnestje doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moeten die ook allemaal wel een kunstje doen om binnen te komen....
In Londen zullen ze inderdaad aardig balen nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Die gasten van het comitee van devolgende olympische spelen worden gek
Daar heb je groot gelijk in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffen
Hehe ja in Londen schijten ze bakstenen nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
China gaat dit in 2108 wel beter doen hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffen
Als ze dat echt kunnen kun je daar best een act van maken met de openingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Hehe ja in Londen schijten ze bakstenen nu
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |