Misschien moeten die ook allemaal wel een kunstje doen om binnen te komen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Bruce117 het volgende:
Wel zonde dat we dadelijk al die atleten binnen moeten zien komen.
Dit is veel en veel mooier om naar te kijken
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Briljant als ze dit nog een keer in Nederland proberen.
Want vergelijk dit nu eens met iemand met een molen op z'n kop die een leuke klompendans doet.
Alle Chinese vrijwilligers, organisatoren en deelnemers die dit spektakel hebben opgezet, zijn helden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Na al dat gezeik zijn de Chinezen nu opeens helden. Erik, leg eens uit hoe dat toch kan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel tanden er uit zijn gevlogen in de trainingen
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...
Beetje schmink en Chinezen importeren, de enige mogelijkheid om hier een heel klein beetje bij in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland alvast mag gaan oefenen voor de openingsceremonie in 2028...
Komen er een hoop ringen naar beneden en moeten ze allemaal een vogelnestje doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moeten die ook allemaal wel een kunstje doen om binnen te komen....
In Londen zullen ze inderdaad aardig balen nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Die gasten van het comitee van devolgende olympische spelen worden gek
Daar heb je groot gelijk in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffen
Hehe ja in Londen schijten ze bakstenen nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
China gaat dit in 2108 wel beter doen hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder niemand gaat dit ooit overtreffen
Als ze dat echt kunnen kun je daar best een act van maken met de openingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Hehe ja in Londen schijten ze bakstenen nu
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zitten ook gewoon genoeg mooie aspecten aan de Britse cultuur: Hooligans, vadsige wijven in te korte truitjes met bijbehorend kuthoofd die aan een fles bier staan te lurken... die zullen wel een centrale rol krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |