Thaise grietjes zijn lekkerderquote:
Dat zeker idd.quote:
Ow my god.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
BRUNEI UITGESLOTEN VAN DEELNAME AAN SPELEN
Vlak voor de openingsceremonie van de 26ste Olympische Spelen heeft het IOC Brunei uitgesloten van deelname.
Het land heeft zijn twee atleten vrijdag aangemeld na de deadline. Door het uitsluiten van het sultanaat zijn er 204 landen present in Peking. De getroffen atleten zijn de 15-jarige zwemster Maria Grace Koh en kogelstoter Yazid Yatani Yusof.
Wat een ******** bij Brunei, hoe kan je dat je atleten aan doen
Ik vind ook wel eens dingen lief zonder dat ik er mijn piemel instopquote:
Inderdaad, wat zijn de spelen nu zonder Brunei en vooral zonder Yatani Yusofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
Vlak voor de openingsceremonie van de 26ste Olympische Spelen heeft het IOC Brunei uitgesloten van deelname.
Het land heeft zijn twee atleten vrijdag aangemeld na de deadline. Door het uitsluiten van het sultanaat zijn er 204 landen present in Peking. De getroffen atleten zijn de 15-jarige zwemster Maria Grace Koh en kogelstoter Yazid Yatani Yusof.
Dat probeerde ik in het vorige topic al de hele tijd te vertellen, maar iedereen bleef maar bij die 205 landenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ciolekfan het volgende:
Precies! Echt nutteloos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Karina het volgende:
Waarom toch altijd die kinderen erbij? Ik vind het echt niet schattig of zo.
Inderdaad, boycotten die handel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zijn de spelen nu zonder Brunei en vooral zonder Yatani Yusof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |