Al die atleten die straks het stadion inkomen, kosten nogal wat tijdquote:
alsof wij de wc's willen zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van iemand in het stadion:
[..]
On TV they only show part of the stadium while they are cleaning or building up the rest
Dat loopt ook vaak sterk uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Al die atleten die straks het stadion inkomen, kosten nogal wat tijd
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso een bizarre keuze vind ik... waarom een goedkope copycat en niet gewoon onze eigen Anouk
Blijven opletten Blawhquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Blawh het volgende:
Evert had het al aangekondigd van de week:
'Ga kijken jongens, ook al houd je er niet van, ook al is het meer voor schoenmoeders, moeders en oudere mensen, het wordt een geweldig spektakel!'
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef venomsnake het volgende:
Er zitten blowers in de top van de mast![]()
Laat ze daar maar niet achter komen.. !!
En het past helemaal niet in de show tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.
En dan zet je er zo'n smiley bij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef ScudRaket het volgende:
Raar idee, over 4 dagen zit ik er zelf
Ik ook , je zou iets verwachten over , sport , doorzettingsvermogen , prestaties en vooral meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt Lost? Beetje een raar nummer voor de opening van de Olympische Spelen.
Nee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Man hier krijg je toch stijve tepels van.
Het idee blijft raar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan zet je er zo'n smiley bij?
Ik wou net zeggen. Alleen zo'n stad bezoeken is al eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan zet je er zo'n smiley bij?
Ach er zijn in de loop der jaren genoeg Chinezen verdwenen...eerbetoon aan hen die er niet bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoezo, is toch ubervet man...quote:
Noor zingt "Lost" van Anouk tijdes openingsceremonie !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
hoezo lijkt iedereen te weten dat 'lost' wordt gezongen?
FOK!aholics weten dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
Het liefst in een taal die ik begrijp, dus niet in het Chinees (of Mandarijn, hoe dat ook heten mag)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ook , je zou iets verwachten over , sport , doorzettingsvermogen , prestaties en vooral meedoen is belangrijker dan winnen
Nederlands liedje door een Noor gezongen.. ja dat is natuurlijk groot nieuws in Nederland... maar ik vond Lost nogal een rare keuze..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Freeling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |