met mijn ritmisch gevoel zal alles misgaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als de OS in Nederland zouden plaatsvinden, zou ik echt wel vrijwilliger willen zijn in de openingsceremonie. Dat lijkt me een unieke ervaring
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je Nederlandsers in een kartonnen doos stopt kun je ze 8 jaar (8!!) wel leren heen en weer te bewegen, dat krijg je ze niet geleerd.
En Hoe Lang niet dan?quote:
Snoeks ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is die dat ook alweer die steeds door Evert heen praat?
oftewel: wie is de andere commentator? Snoeks?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Het meisje naast Lang Lang hoopt dat het maar Kort Kort duurt zo te zien
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is die dat ook alweer die steeds door Evert heen praat?
oftewel: wie is de andere commentator? Snoeks?
Dit noemen ze letterlijk en figuurlijk uitpakkenquote:
Nogal wiedes in Griekenland tussen maar driekwart afgewerkte stadions die nog naar verf roken en een organisatie op Zuid-Europese "morgen komt ook nog" leestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs Rogge wil die term al niet meer bezigen.
preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrijwillig aangewezen waarschijnlijk ja, ander ga je de gevangenis is.
Makkelijk, maar erg leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Het meisje naast Lang Lang hoopt dat het maar Kort Kort duurt zo te zien
Ja, maar vanaf het moment dat Rogge aantrad zei hij dat al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogal wiedes in Griekenland tussen maar driekwart afgewerkte stadions die nog naar verf roken en een organisatie op Zuid-Europese "morgen komt ook nog" leest
Het kan daarom geen toeval zijn dat dat net na dat kleine meisje komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |