hoezo?quote:
Ik geef tips voor 3bier per uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:28 schreef Piles het volgende:
Dag dag![]()
En we hebben het er nog wel eens over
Maar je hebt liever een breezer, dan geen... das toch zielig?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo?zijn genoeg jongens die wel op breezers vallen
![]()
ik alleen niet, ik hoef geen vriendin die elke week een ander heeft
Nee heb liever bacardip apple dan breezerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt liever een breezer, dan geen... das toch zielig?
Maar je snapt me welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee heb liever bacardip apple dan breezer
je zei het zelf!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef mash_ het volgende:
Nee maar klopt ook niet wat je zegtanders ging ik wel naar hollywood
ja ik zeg wel meer!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zei het zelf!!
je hebt liever een breezergirllie dan geen girllie.. zie vorig topic!
discotheek hollywoodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat heeft hollywood ermee te maken?
Dat is toch allemal waar wat je zegt?quote:
aah sorry.. ken ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
discotheek hollywoodwaar het zeg maar voor 90% vol zit met breezers
Ik val NIET op breezer. zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch allemal waar wat je zegt?
of vertel je allemaal leugens?
ok oke.. ik geloof jequote:
nee ook niet! ik hou niet zo van soasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ok oke.. ik geloof je
maar neuk je ze wel?
wat denk je.. slapenquote:
ja dat blijktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt wel!![]()
Maarja zij hebben een wat 'normaler' ritme
ja okquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
De meeste fokkers die hier na half 2 posten volgens mij wel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij zijn twee nachtmensen.. jij en ik
twee dikke nachtmensen.. jij en ik
we zijn hier niet altijd bij elkaar, al worden we toch geen honderd jaar..
wij zijn twee nachtmensen.. jij en ik
ja hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef The_Dean het volgende:
Beetje kansloze TT voor een jubileumtopic
600
Das 3,5 uur rijden vanaf hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:26 schreef The_Dean het volgende:
Echt vet! Sta nu op een oude zeekering, met geniaal uitzicht over de landerijen. Wat een licht en doffe dreunen! Zo maar weer even rijden, hoog en onbeschut en komt erg dichtbij. Buienradar freaks: Holwerd, daar in de buurt rij ik rond, buien hangen wat naar het westen van hier.
Wanneer vertrek je nou ook alweer?quote:
ik hoop de 27stequote:
quote:
jaquote:
Oei. Wordt het anders camperen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
jaen als die mensen onze inschrijving nou even goed hadden gelezen
Hadden we al iets gehad om in te wonen
Succes!quote:
Wat doe je eigenlijk? 21.00 is nog best laat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poe de dag gaat lekker snel
Laatste avond tot 21:00 deze week
Landbewerking, ploegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk? 21.00 is nog best laat.
Oke danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Landbewerking, ploegen
Maar goed, maandag tot vrijdag tot 21:00 en zaterdag tot 18:00
Make love not warquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef senoj84 het volgende:
Lekker, weer stop die k*t printer ermee.
Ik heb altijd een oorlog met mijn printer..quote:
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb altijd een oorlog met mijn printer..
Helaas wel ja, zo irri die printers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijd
Vooral op school...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijd
Douchedeur? Gaat ie niet open?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie verklaart de oorlog aan... : de Douchedeur!!
Open gaat ie wel..quote:
Grinn, make love not warquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Open gaat ie wel..
het is nu al de derde keer dat ik er uhm even achter bleef hangen![]()
Love is niet pijnlijk.. dit wel!!!quote:
Gewoon ff klusjesman bellen. Die kan het toch wel effe fixen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Love is niet pijnlijk.. dit wel!!!
dus bij deze kies ik voor war!!
Er valt niks te fixen.. behalve mijn ogen/hersenen en afstandsgevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Gewoon ff klusjesman bellen. Die kan het toch wel effe fixen?
Uh nee.. maar tegen op lopen is iets anders dan blijven hakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef senoj84 het volgende:
Is dat zooo slecht dan?
Heb ik ook weleens hoor; tegens iets op lopen. Maar heeft meestal wel een oorzaak
Dat wel ja. Heb je eigenlijk nog vakantie of ben je op stage?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh nee.. maar tegen op lopen is iets anders dan blijven haken
Vakantie.. 1 september weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Heb je eigenlijk nog vakantie of ben je op stage?
Leuke foto trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vakantie.. 1 september weer beginnen.
Ow ja, zie het in agenda hier op pc. Meestal is het zo dat uni 1 sept begin op donderdag of vrijdag ofzo, en dan HBO gewoon op maandag .. augustusquote:
Tnxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens. Zit ff in je profiel te spieken
lees zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef senoj84 het volgende:
Maar goed, ga er weer vandoor, nog ff wat lezen
En dan laat je niet eens een berichtje achter!?!?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef senoj84 het volgende:
Leuke foto trouwens. Zit ff in je profiel te spieken
aah gadver.. dat is irritant..quote:
Dat weegt wel even wat zwaarderquote:
hey Cuequote:
ja, maar niet heel erg veel en dan zijn er ok nog een aantal misluktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah kewl
Nog foto's gemaakt?
Maar ik ben weg anders kom ik nooit het huis uit
en hoeveel spam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ PC
Heb 'em 2½ week moeten missenEn had 141 mailtjes
3 maar die had ik al niet eens meegeteldquote:
Dat valt meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 maar die had ik al niet eens meegeteld
Ik ben lekker bezig in het OS topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een spraakzame mannen zijn hier toch altijd
Heel goedquote:
Ze wou onze studentnummers weten.... 2 keer uitgelegd dat we die niet hadden. dan moest ze onze gegevens weten dan kon ze ons in de database zetten... (we hadden ons al ingeschrevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
lukt het eindeljk een beetje?
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou jammer zijn als je geen woonplaats hebt hehe..
algemeen bekend dat studeren in het buitenland niet makkelijk is
ik weet het... en gelukkig ga ik er ook niet studerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou jammer zijn als je geen woonplaats hebt hehe..
algemeen bekend dat studeren in het buitenland niet makkelijk is
studeren, stage, afstuderen, minor.. allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... en gelukkig ga ik er ook niet studerenMaar aangezien we ons al hadden ingeschreven dacht ik dat het makkelijk was...
Er gaat altijd iets verkeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
studeren, stage, afstuderen, minor.. allemaal 1 pot nat
Het duurt wel lang..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van OS kijken en ff vw terugbrengen naar de stalling
Het is hartje zomerquote:
Ik had trek in boerenkoolquote:
Soms heb ik ook wel eens trek in hartje zomer in typische Hollandse wintergerechtenquote:
Wel online op MSN, maar nog niet op Fok!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
nog 4 minuten en dan binnen dan en een kwartier komt Piles
Bij u thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
nog 4 minuten en dan binnen dan en een kwartier komt Piles
Gast moet zijn prioriteiten stellenquote:
quote:
nogal ja.. sinds hij werkt en niet fokt gaat het snel berg af waarts..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gast moet zijn prioriteiten stellen
NEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nogal ja.. sinds hij werkt en niet fokt gaat het snel berg af waarts..
Net op tijdquote:
De 1e levensbehoeften schieten er tegenwoordig nog al bij in door julliequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat anders?quote:
Dat wil jij niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu wel
Shit, nu zit je me weer nieuwsgierig te maken![]()
Was het net vergeten
Je bent toch niet suicidaalquote:
Als ik dit bekijk uit het oogpunt van Maslow's behoeftenpiramide..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
De 1e levensbehoeften schieten er tegenwoordig nog al bij in door jullie(slapen en eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook last van je stoelgang dus
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
The Secret?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Als ik dit bekijk uit het oogpunt van Maslow's behoeftenpiramide..seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook last van je stoelgang dus
hmm idd.. piles zit niet lichamelijk in evenwicht..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Die laatste zin valt me eigenlijk meer opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Heb je ook last van je stoelgang dus
Jaquote:
nooit gelezen, denk dat het toch wat anders inhoudquote:
Ik doe alleen aan comfort, sport en sex nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Same herequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
Ik doe alleen aan comfort, sport en sex niet![]()
Een hele les zitten filosoferen over deze theorie, bij (organisatie-)psychologie..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Filosoferen als in de zin.. waar/niet waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een hele les zitten filosoferen over deze theorie, bij (organisatie-)psychologie..
Check het nog maar even.. Ik heb dat boek ook nooit gelezen... heb het niet zo op de self-help boeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nooit gelezen, denk dat het toch wat anders inhoud
Het is geen self-help geheim, dus dat scheelt..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef PieterBas het volgende:
Check het nog maar even.. Ik heb dat boek ook nooit gelezen... heb het niet zo op de self-help boeken.
Een watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is geen self-help geheim, dus dat scheelt..
uhm nou.. misschien wel een beetje eigenlijk
Ja. Omdat je seks anno 2000 niet zo zeer hoeft te zien als voortplanting, want je hoeft in principe geen sex meer te hebben om jezelf voor te planten.. Je kan kan dus ook een spermabank gaan en zaad gebruiken van een donor. Sex kan dus in principe ook een "luxe product" zijn en daarom hoger in de behoefte piramide geplaatst worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Filosoferen als in de zin.. waar/niet waar?
jij begon eroverquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Een wat![]()
En vertel het nou, of hou er over op![]()
Ligt eraan of je masturbatie ook ziet als 'seks' , dan is het dus wel nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja. Omdat je seks anno 2000 niet zo zeer hoeft te zien als voortplanting, want je hoeft in principe geen sex meer te hebben om jezelf voor te planten.. Je kan kan dus ook een spermabank gaan en zaad gebruiken van een donor.Sex kan dus in principe ook een "luxe product" zijn.
Op dat punt kwamen we ook dus op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je masturbatie ook ziet als 'seks' , dan is het dus wel nodig
En wat is er geconstateerd? of onbesluitbaar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op dat punt kwamen we ook dus op.
Welles.. behalve als er ooit een moment zou komen dat ik het werkelijk zou vertellenquote:
Onze klas zijn geen psychologen, dus eigenlijk een beetje onbesluitbaar. Eigenlijk de enige conclusie was... dat onze klas een groot te kort had aan sex...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is er geconstateerd? of onbesluitbaar?
Dat moment komt er ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welles.. behalve als er ooit een moment zou komen dat ik het werkelijk zou vertellen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Maar dat kwam omdat een aantal van ons.. (inclusief ik) in een maand tijd allemaal gedumpt werden..![]()
ik ben jou nietquote:
Dat zou wat zijn, dat het een pact was van die $%!@#...quote:
Dat zou wel heel erg zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Dat zou wat zijn, dat het een pact was van die $%!@#.... Was gewoon toeval..
quote:
Wat was er toen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond je eergister wel heel lief hoor
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'quote:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.quote:
quote:
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'
Toch blijft het stom hehe..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.
Niets is raar hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
Nee hoor..quote:
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.quote:
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?
Mag ik niet in andere topics posten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij was gewoon even heel hard aan het bedenken wat hij zal gaan opbiechten
Aah daar heb je over na gedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Mag ik niet in andere topics posten..
Genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook nog iets te op te biechten wat je niet kunt vertellen?
Ik kan mijn prioriteiten stellen door Tabs te gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah daar heb je over na gedacht
[..]
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?
kom maar opquote:
negerianen-scam? was datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Lol
Die negerianen-scam worden steeds beter... en minder geloofwaardig
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.quote:
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.quote:
Amsterdam Tournament?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug hier
Straks weer voetbal kijken
aaah die.. nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Ach, dat is het hier toch alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaah die.. nog nooit last van gehad
Goed? Ben het toch liever niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingdus kom maar op
maar je weet alleen niet hoequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bijquote:
morgen het finale wielrennen bij de mannen. Die zijn wel snel klaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en morgen ook en dan zondag weer OS
Een vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
zoo komt zo een vriend van me.
Dan pizza eten, bier drinken en voetbal kijken
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Moet jij zeggenquote:
Pas maar opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.
Nja, zit wat in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bij
Mwa vrijdag avond is om met vrienden te chillen. Vriendin is voor het rest van het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin?
Of heb jij ook iets te vertellen?![]()
Dan mis je het begin van ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al tien uur aan het werk, nog een uur te gaan jeweet.
Sharing is the best!quote:
Ja en dan is de grap snel afgelopenquote:
De ellende.. de ellendequote:
quote:
Sorryquote:
Ow men! pff.. de ellende.. de ellendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Alsof ik daar last van zou hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Vind het vervelender van mezelf eigenlijkquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef mash_ het volgende:
Ohnee kloptjij leest het gewoon allemaal terug
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!quote:
ook saaiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!
jij ook dan?quote:
Hoezo vervelend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het vervelender van mezelf eigenlijk![]()
van wie?quote:
Lilian H?quote:
Nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ik er niet tegen kan dat ik het niet mag weten en er nooit achter zal komen![]()
Die niet weg te krijgen is lilian?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet haar achternaam niet eigelijk!! lilian als in die date van vorige week lilian!
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die niet weg te krijgen is lilian?
afslachten.. ga aan necrofilie doenquote:
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met julliequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet ik je wat tips geven, jaag je ze zo weg![]()
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Waar je maar van houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
afslachten.. ga aan necrofilie doen
DOEN! DOEN! DOEN!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Omdat??? Ze is aardig hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Koppelen is echt niet erg hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
een vriend van me wilt mij koppelen aan iemandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Ken je me nou of nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!
Ja, dat zal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |