Nja, zit wat in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bij
Mwa vrijdag avond is om met vrienden te chillen. Vriendin is voor het rest van het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin?
Of heb jij ook iets te vertellen?![]()
Dan mis je het begin van ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al tien uur aan het werk, nog een uur te gaan jeweet.
Sharing is the best!quote:
Ja en dan is de grap snel afgelopenquote:
De ellende.. de ellendequote:
quote:
Sorryquote:
Ow men! pff.. de ellende.. de ellendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Alsof ik daar last van zou hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Vind het vervelender van mezelf eigenlijkquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef mash_ het volgende:
Ohnee kloptjij leest het gewoon allemaal terug
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!quote:
ook saaiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!
jij ook dan?quote:
Hoezo vervelend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het vervelender van mezelf eigenlijk![]()
van wie?quote:
Lilian H?quote:
Nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ik er niet tegen kan dat ik het niet mag weten en er nooit achter zal komen![]()
Die niet weg te krijgen is lilian?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet haar achternaam niet eigelijk!! lilian als in die date van vorige week lilian!
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die niet weg te krijgen is lilian?
afslachten.. ga aan necrofilie doenquote:
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met julliequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet ik je wat tips geven, jaag je ze zo weg![]()
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Waar je maar van houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
afslachten.. ga aan necrofilie doen
DOEN! DOEN! DOEN!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Omdat??? Ze is aardig hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Koppelen is echt niet erg hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
een vriend van me wilt mij koppelen aan iemandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Ken je me nou of nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!
Ja, dat zal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |