Dan mis je het begin van ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al tien uur aan het werk, nog een uur te gaan jeweet.
Sharing is the best!quote:
Ja en dan is de grap snel afgelopenquote:
De ellende.. de ellendequote:
quote:
Sorryquote:
Ow men! pff.. de ellende.. de ellendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Alsof ik daar last van zou hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, Wel als je fan bentIs het zelfde als jij het begin van ee sc topic mist!
Vind het vervelender van mezelf eigenlijkquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef mash_ het volgende:
Ohnee kloptjij leest het gewoon allemaal terug
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!quote:
ook saaiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de wonderbaarlijke tekst: sms!
jij ook dan?quote:
Hoezo vervelend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het vervelender van mezelf eigenlijk![]()
van wie?quote:
Lilian H?quote:
Nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ik er niet tegen kan dat ik het niet mag weten en er nooit achter zal komen![]()
Die niet weg te krijgen is lilian?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet haar achternaam niet eigelijk!! lilian als in die date van vorige week lilian!
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die niet weg te krijgen is lilian?
afslachten.. ga aan necrofilie doenquote:
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met julliequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet ik je wat tips geven, jaag je ze zo weg![]()
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Waar je maar van houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
afslachten.. ga aan necrofilie doen
DOEN! DOEN! DOEN!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan je voorstellen? Misschien word het nog wat met jullie
Omdat??? Ze is aardig hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet serieus hè, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Koppelen is echt niet erg hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
een vriend van me wilt mij koppelen aan iemandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet om haar
Gewoon, koppelen =![]()
Ken je me nou of nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren jij!!! pakken wat je pakken kan!
Ja, dat zal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |