Dat zou wat zijn, dat het een pact was van die $%!@#...quote:
Dat zou wel heel erg zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Dat zou wat zijn, dat het een pact was van die $%!@#.... Was gewoon toeval..
quote:
Wat was er toen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond je eergister wel heel lief hoor
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'quote:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.quote:
quote:
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'
Toch blijft het stom hehe..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.
Niets is raar hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
Nee hoor..quote:
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.quote:
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?
Mag ik niet in andere topics posten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij was gewoon even heel hard aan het bedenken wat hij zal gaan opbiechten
Aah daar heb je over na gedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Mag ik niet in andere topics posten..
Genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook nog iets te op te biechten wat je niet kunt vertellen?
Ik kan mijn prioriteiten stellen door Tabs te gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah daar heb je over na gedacht
[..]
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?
kom maar opquote:
negerianen-scam? was datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Lol
Die negerianen-scam worden steeds beter... en minder geloofwaardig
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.quote:
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.quote:
Amsterdam Tournament?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug hier
Straks weer voetbal kijken
aaah die.. nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Ach, dat is het hier toch alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaah die.. nog nooit last van gehad
Goed? Ben het toch liever niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingdus kom maar op
maar je weet alleen niet hoequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bijquote:
morgen het finale wielrennen bij de mannen. Die zijn wel snel klaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en morgen ook en dan zondag weer OS
Een vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
zoo komt zo een vriend van me.
Dan pizza eten, bier drinken en voetbal kijken
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Moet jij zeggenquote:
Pas maar opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |