Wat was er toen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond je eergister wel heel lief hoor
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'quote:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.quote:
quote:
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
of was dat eerder deze week.. je 'openbaring'
Toch blijft het stom hehe..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Wat de kans zou erg klein zijn, dat de vriendinnen elkaar zouden kennen.
Niets is raar hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig... Straks ga ik nog rare dingen posten...
Nee hoor..quote:
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.quote:
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sindsdien werd ons motto in de klas... "Vrouwen zijn de duivel".... vond onze docente niet echt heel leuk, geloof ik.
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat was hoelang geleden? en geloof je daar nog steeds in?
Mag ik niet in andere topics posten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij was gewoon even heel hard aan het bedenken wat hij zal gaan opbiechten
Aah daar heb je over na gedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Jaartje of 4 geleden.. en ik geloof daar nog een beetje in... ieder geval, als ik weer een blauwetje loopt of mijn hart word gebroken..
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Mag ik niet in andere topics posten..
Genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook nog iets te op te biechten wat je niet kunt vertellen?
Ik kan mijn prioriteiten stellen door Tabs te gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah daar heb je over na gedacht
[..]
Hadden we het daarnet niet over prioriteiten?
kom maar opquote:
negerianen-scam? was datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Lol
Die negerianen-scam worden steeds beter... en minder geloofwaardig
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.quote:
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.quote:
Amsterdam Tournament?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug hier
Straks weer voetbal kijken
aaah die.. nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nigerianen die je een mailtje sturen dat er een x geldbedrag voor je klaar staat en dan keihard wordt getild.
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Ach, dat is het hier toch alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Moet maar niet, dan word het hier zo'n depresieve boel.
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaah die.. nog nooit last van gehad
Goed? Ben het toch liever niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Depressief is goed! ben ik de hele week al voor in de stemmingdus kom maar op
maar je weet alleen niet hoequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
Krijg er 1 of 2 per maand.. Sommige zijn echt lachwekkend, soms wil ik die gasten terugpakken.
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bijquote:
morgen het finale wielrennen bij de mannen. Die zijn wel snel klaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en morgen ook en dan zondag weer OS
Een vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
zoo komt zo een vriend van me.
Dan pizza eten, bier drinken en voetbal kijken
wat wil je nog meer op een vrijdag avond
Moet jij zeggenquote:
Pas maar opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want die gasten worden ook slimmer cq ze weten nu ook Google te gebruiken.
Nja, zit wat in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je het toch bent, kan dat van een ander er ook wel bij
Mwa vrijdag avond is om met vrienden te chillen. Vriendin is voor het rest van het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin?
Of heb jij ook iets te vertellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |