Wanneer vertrek je nou ook alweer?quote:
ik hoop de 27stequote:
quote:
jaquote:
Oei. Wordt het anders camperen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
jaen als die mensen onze inschrijving nou even goed hadden gelezen
Hadden we al iets gehad om in te wonen
Succes!quote:
Wat doe je eigenlijk? 21.00 is nog best laat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poe de dag gaat lekker snel
Laatste avond tot 21:00 deze week
Landbewerking, ploegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk? 21.00 is nog best laat.
Oke danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Landbewerking, ploegen
Maar goed, maandag tot vrijdag tot 21:00 en zaterdag tot 18:00
Make love not warquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef senoj84 het volgende:
Lekker, weer stop die k*t printer ermee.
Ik heb altijd een oorlog met mijn printer..quote:
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb altijd een oorlog met mijn printer..
Helaas wel ja, zo irri die printers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijd
Vooral op school...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat eigenlijk iedereen daar wel eens last van heeft.. of eigenlijk.. altijd
Douchedeur? Gaat ie niet open?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie verklaart de oorlog aan... : de Douchedeur!!
Open gaat ie wel..quote:
Grinn, make love not warquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Open gaat ie wel..
het is nu al de derde keer dat ik er uhm even achter bleef hangen![]()
Love is niet pijnlijk.. dit wel!!!quote:
Gewoon ff klusjesman bellen. Die kan het toch wel effe fixen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Love is niet pijnlijk.. dit wel!!!
dus bij deze kies ik voor war!!
Er valt niks te fixen.. behalve mijn ogen/hersenen en afstandsgevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Gewoon ff klusjesman bellen. Die kan het toch wel effe fixen?
Uh nee.. maar tegen op lopen is iets anders dan blijven hakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef senoj84 het volgende:
Is dat zooo slecht dan?
Heb ik ook weleens hoor; tegens iets op lopen. Maar heeft meestal wel een oorzaak
Dat wel ja. Heb je eigenlijk nog vakantie of ben je op stage?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh nee.. maar tegen op lopen is iets anders dan blijven haken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |