hmmm.. tja.. okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef mash_ het volgende:
Klopt! maar ligt bij haar dus net ff wat anders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mij
niet lachen.. das gemeen!!quote:
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mij
Ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef Cuegirllie het volgende:
DAt is ook een optie
Zeker omdat jij je slaap nodig hebt
Zal ik mn laptop dan nog maar even meenemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog een veel posten, dan kan piles nummertje 600 openen![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Doen jullie de inhoudelijke posts.. dan plaats ik wel wat onzin dingen hier neer
Voor ald ie kerels die er last van hebbenquote:
Gewoon beetje lief gaan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor
Maar net die ene stap van "gezellig" naar "" hè
Lijkt me ook wel dat ze het door laten schijnen.. beetje aan haren plukken.. en aanrakingen etc etc etc..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje lief gaan doenmits je het meent dan
Dan merk je van zelf of ze meer dan vrienden wilt of niet
oh en en en! lichaamelijk contact zoeken! dat klinkt weer heel stomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel dat ze het door laten schijnen.. beetje aan haren plukken.. en aanrakingen etc etc etc..
En niet te snel bang zijn dat ze je alleen als vriend willen fozo..
Het klinkt allemaal zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje lief gaan doenmits je het meent dan
Dan merk je van zelf of ze meer dan vrienden wilt of niet
Cross is geen mod meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Of zullen de modjes dit niet leuk vinden?
ja maar eigelijk is dat gedeelte niet moeilijk ik vind het pas kut worden als je niet dat ze je wel leuk vind. maar als ze nog niet helemaal zeker weet wat ze nou wilt. of nog iemand anders leuk vind ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk
Eerst maar eens een slachtoffer vinden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet een goed slachtoffer Piles.. onder het mom van: alles kan kapot
werkt welquote:
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
werkt wel![]()
aleen dus vorige week met me date ook![]()
![]()
maar ik vond haar stom en toen moest ik me hoofd weg draaie
![]()
![]()
ik voelde me zo lullig
zij op mij! en omdat ik niet tegen kietelen kan en ze vervelend deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?
maar ondertussen denk je: deed ik het maar *droom droom*quote:
Zo klonk het nu welquote:
Dat lijkt me dan weer vanzelf gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lijkt mij lastiger van het moment dat je elkaar beiden leuk vindt, tot het moment dat je zegt: we hebben nu een relatie
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?
hahaha.. dan moet je haar schoppen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef mash_ het volgende:
zij op mij! en omdat ik niet tegen kietelen kan en ze vervelend deed
Dat denk ik over zoveelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar ondertussen denk je: deed ik het maar *droom droom*
Ja, want slaan mag niet heb ik vandaag geleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. dan moet je haar schoppen he
neej ze was we llief! maar niet leuk zeg maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. dan moet je haar schoppen he
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh en en en! beter breezers dan helemaal geen
alleen tijdens.... ? ;quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, want slaan mag niet heb ik vandaag geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |