jewel hoorquote:
van mij mag je! heb genoeg mensen op msn die ik ook sms hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog ga vragen naar je msn.. en we gaan op drie manier door.. dan is het wat overdreven
in het nederlands of engels.. het blijft dezelfde bull shit!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
I will make it up to you, I promise you
Hmm.. dan is het niet bijzonder meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
van mij mag je! heb genoeg mensen op msn die ik ook sms hoor!
Wie heb je bedrogen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
I will make it up to you, I promise you
wel joh! je bent dan maar 1 van de 50 fokkersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. dan is het niet bijzonder meer
quote:
Ze is al een week niet in het topic geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
StomAls ik zeg dat ik haar mis
Zal het werken?
you're beautifulquote:
alleen omdat je teovallig haar telefoonnr niet hebtquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
alleen omdat je teovallig haar telefoonnr niet hebt
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zal maar geen liedjes in het nederlands posten
piles! ik moet toch is met jou pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Tenminste, zou kunnen
Speltip 5: spreid je winkans![]()
Das goed, hier andersomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
veel sex weinig zomer
Stage-topic hè, geen SEX-topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
veel sex weinig zomer
vinden mensen meestal niet mooi ...:Pquote:
Zou het niet doen, tis een slechte tactiek kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
piles! ik moet toch is met jou praten
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vinden mensen meestal niet mooi ...:P
Sorry.. je treft me in een slechte bui vandaagquote:
Ja met haar kan ik pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnik![]()
hoezo ???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het niet doen, tis een slechte tactiek kan ik je vertellen
die hebben echt goede nummers hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnik![]()
Kloptquote:
ohquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Spreid mn kansen enorm, en win daardoor niks
[..]
Weet ik
Diewas ook voor Cue bedoelt
Dan leer je de verkeerde vrouwen kennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef mash_ het volgende:
oh en en en! vrouwen zijn gewoon super lastig![]()
echt ! ze zijn te begrijpen tot dat je elkaar leuk vind. dan moeten ze opeens moeilijk gaan doen ofzo
Mash! Ik moet toch eens met jou pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohdat doe ik soms ook wel en het lukt redelijk!
nee vrouwen met verkeerde ouders!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan leer je de verkeerde vrouwen kennen
Als ik nou eens ga slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jullie daar nou eens over gaan praten..
Als de ouders een rol spelen, is het ook een verkeerd meisje ..d ie moet zich er dan maar niks van aantrekken enzo.. als je verliefd bent, hoor je daarvoor te gaan. Ouders worden hoogstens kwaad, maar je zal ze neit snel verliezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef mash_ het volgende:
nee vrouwen met verkeerde ouders!!!!!!dat is op dit moment even het probleem
oh en dat iemand mij leuk vind ik maar haar niet.. alleen ze blijft maar door zeuren
DAt is ook een optiequote:
Klopt! maar ligt bij haar dus net ff wat andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als de ouders een rol spelen, is het ook een verkeerd meisje ..d ie moet zich er dan maar niks van aantrekken enzo.. als je verliefd bent, hoor je daarvoor te gaan. Ouders worden hoogstens kwaad, maar je zal ze neit snel verliezen.
dat zijn echte vrouwen
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mijquote:
hmmm.. tja.. okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef mash_ het volgende:
Klopt! maar ligt bij haar dus net ff wat anders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mij
niet lachen.. das gemeen!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |