Vakantie.. 1 september weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Heb je eigenlijk nog vakantie of ben je op stage?
Leuke foto trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vakantie.. 1 september weer beginnen.
Ow ja, zie het in agenda hier op pc. Meestal is het zo dat uni 1 sept begin op donderdag of vrijdag ofzo, en dan HBO gewoon op maandag .. augustusquote:
Tnxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens. Zit ff in je profiel te spieken
lees zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef senoj84 het volgende:
Maar goed, ga er weer vandoor, nog ff wat lezen
En dan laat je niet eens een berichtje achter!?!?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef senoj84 het volgende:
Leuke foto trouwens. Zit ff in je profiel te spieken
aah gadver.. dat is irritant..quote:
Dat weegt wel even wat zwaarderquote:
hey Cuequote:
ja, maar niet heel erg veel en dan zijn er ok nog een aantal misluktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah kewl
Nog foto's gemaakt?
Maar ik ben weg anders kom ik nooit het huis uit
en hoeveel spam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ PC
Heb 'em 2½ week moeten missenEn had 141 mailtjes
3 maar die had ik al niet eens meegeteldquote:
Dat valt meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 maar die had ik al niet eens meegeteld
Ik ben lekker bezig in het OS topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een spraakzame mannen zijn hier toch altijd
Heel goedquote:
Ze wou onze studentnummers weten.... 2 keer uitgelegd dat we die niet hadden. dan moest ze onze gegevens weten dan kon ze ons in de database zetten... (we hadden ons al ingeschrevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
lukt het eindeljk een beetje?
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou jammer zijn als je geen woonplaats hebt hehe..
algemeen bekend dat studeren in het buitenland niet makkelijk is
ik weet het... en gelukkig ga ik er ook niet studerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou jammer zijn als je geen woonplaats hebt hehe..
algemeen bekend dat studeren in het buitenland niet makkelijk is
studeren, stage, afstuderen, minor.. allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... en gelukkig ga ik er ook niet studerenMaar aangezien we ons al hadden ingeschreven dacht ik dat het makkelijk was...
Er gaat altijd iets verkeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
studeren, stage, afstuderen, minor.. allemaal 1 pot nat
Het duurt wel lang..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van OS kijken en ff vw terugbrengen naar de stalling
Het is hartje zomerquote:
Ik had trek in boerenkoolquote:
Soms heb ik ook wel eens trek in hartje zomer in typische Hollandse wintergerechtenquote:
Wel online op MSN, maar nog niet op Fok!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
nog 4 minuten en dan binnen dan en een kwartier komt Piles
Bij u thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
nog 4 minuten en dan binnen dan en een kwartier komt Piles
Gast moet zijn prioriteiten stellenquote:
quote:
nogal ja.. sinds hij werkt en niet fokt gaat het snel berg af waarts..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gast moet zijn prioriteiten stellen
NEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nogal ja.. sinds hij werkt en niet fokt gaat het snel berg af waarts..
Net op tijdquote:
De 1e levensbehoeften schieten er tegenwoordig nog al bij in door julliequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat anders?quote:
Dat wil jij niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu wel
Shit, nu zit je me weer nieuwsgierig te maken![]()
Was het net vergeten
Je bent toch niet suicidaalquote:
Als ik dit bekijk uit het oogpunt van Maslow's behoeftenpiramide..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
De 1e levensbehoeften schieten er tegenwoordig nog al bij in door jullie(slapen en eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook last van je stoelgang dus
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
The Secret?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Als ik dit bekijk uit het oogpunt van Maslow's behoeftenpiramide..seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook last van je stoelgang dus
hmm idd.. piles zit niet lichamelijk in evenwicht..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Die laatste zin valt me eigenlijk meer opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Heb je ook last van je stoelgang dus
Jaquote:
nooit gelezen, denk dat het toch wat anders inhoudquote:
Ik doe alleen aan comfort, sport en sex nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Same herequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
Ik doe alleen aan comfort, sport en sex niet![]()
Een hele les zitten filosoferen over deze theorie, bij (organisatie-)psychologie..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Filosoferen als in de zin.. waar/niet waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een hele les zitten filosoferen over deze theorie, bij (organisatie-)psychologie..
Check het nog maar even.. Ik heb dat boek ook nooit gelezen... heb het niet zo op de self-help boeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nooit gelezen, denk dat het toch wat anders inhoud
Het is geen self-help geheim, dus dat scheelt..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef PieterBas het volgende:
Check het nog maar even.. Ik heb dat boek ook nooit gelezen... heb het niet zo op de self-help boeken.
Een watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is geen self-help geheim, dus dat scheelt..
uhm nou.. misschien wel een beetje eigenlijk
Ja. Omdat je seks anno 2000 niet zo zeer hoeft te zien als voortplanting, want je hoeft in principe geen sex meer te hebben om jezelf voor te planten.. Je kan kan dus ook een spermabank gaan en zaad gebruiken van een donor. Sex kan dus in principe ook een "luxe product" zijn en daarom hoger in de behoefte piramide geplaatst worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Filosoferen als in de zin.. waar/niet waar?
jij begon eroverquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Een wat![]()
En vertel het nou, of hou er over op![]()
Ligt eraan of je masturbatie ook ziet als 'seks' , dan is het dus wel nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja. Omdat je seks anno 2000 niet zo zeer hoeft te zien als voortplanting, want je hoeft in principe geen sex meer te hebben om jezelf voor te planten.. Je kan kan dus ook een spermabank gaan en zaad gebruiken van een donor.Sex kan dus in principe ook een "luxe product" zijn.
Op dat punt kwamen we ook dus op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je masturbatie ook ziet als 'seks' , dan is het dus wel nodig
En wat is er geconstateerd? of onbesluitbaar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op dat punt kwamen we ook dus op.
Welles.. behalve als er ooit een moment zou komen dat ik het werkelijk zou vertellenquote:
Onze klas zijn geen psychologen, dus eigenlijk een beetje onbesluitbaar. Eigenlijk de enige conclusie was... dat onze klas een groot te kort had aan sex...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is er geconstateerd? of onbesluitbaar?
Dat moment komt er ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welles.. behalve als er ooit een moment zou komen dat ik het werkelijk zou vertellen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Maar dat kwam omdat een aantal van ons.. (inclusief ik) in een maand tijd allemaal gedumpt werden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |