quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef IQM het volgende:
Dag, schatjes.
Niet te lang treuren, ben over een weekje weer terug!
Ik heb er drie (maar niet uitgetrokken)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste grijze haar uitgetrokken![]()
![]()
quote:
Kutsmiley en hoerenPI!quote:
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik eind van de maand
shit nu lijkt 't wel of ik je in alles na doe...
grappig, ik vind het andersomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat over het algemeen mannen mooier oud worden dan vrouwen.
dat blijktquote:En heus niet alleen omdat ik op mannen val.
Fancypancy! (om maar weer eens 'n ouwequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.
shut the fuck up!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef Svensational het volgende:
babette wordt volgend jaar alweer 30! Keioud mên [ afbeelding ]!
Whehehehquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.
Ik kende die smiley nog niet. Wanneer krijgt ie een rollator?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef Svensational het volgende:
babette wordt volgend jaar alweer 30! Keioud mên [ afbeelding ]!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fancypancy! (om maar weer eens 'n ouweuit de sloot te halen)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]fancypancy
Dat woord moet ik maar weer eens in gebruik gaan nemen
Crocs vind ik ook walgelijk. Deze vind ik wel lollig. De schoonheidsprijs verdienen ze inderdaad nou ook weer niet, maar ze zijn erg prettig als je voor je werk de hele week "representatief" moet gaan en op hakjes loopt. En dan liever deze dan die vreselijke crocs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah gatver, dat vind ik zulke lelijke schoenen. Vooral die bovenste dan, bijna net zo lelijk als
Crocs
.
http://www.nu.nl/news/166(...)jk_voor_voeten'.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom dan? Heb er twee weken op rondgelopen in Egypte en mn voetjes zijn nog in perfecte staat hoor.
Ik heb zelf een blessure gehad aan mn achillespees die bij het dragen van sommige schoenen nog een beetje opkomt, maar bij slippers gelukkig niet, anders had ik al wat moeten voelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/166(...)jk_voor_voeten'.html
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:44 schreef Re het volgende:
XM
Dingen doen als je ouders op vakantie zijn.![]()
Al draag ik zes paar surfschoenen, ik denk niet dat iemand dan denkt dat ik heel sportief benquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Doe mij in de zomer maar surfschoenenNiet van die grote, maar van die slipperachtige, zonder "hals" (ik kan niet op het woord komen
) - Het zit heerlijk, je trekt ze heel snel aan en mensen denken dat je sportief bent
![]()
Okequote:
De Mummy lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:49 schreef MissBliss het volgende:
Nee, geen Batman
Wall-E of Kungfu Panda of The Mummy
En je doet je best maar voor R&P! [ afbeelding ]
Leuk 14.gif Lekker weer (paar slechte daagjes maar ach als je dan van het thuisfront hoorde over dat de buurt blank stond en ze in hun tuin lagen te pitten dan heb je geen last van een regenachtige dag met 24 gradenquote:
joh....quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
De bioscoop en terrasjesmeet van aankomende woensdag.
rot voor jequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit aankomende woensdag heláás op een terrasje in Parijs.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
De bioscoop en terrasjesmeet van aankomende woensdag.
Into the Wild vond ik echt ge-wel-digquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef babette21 het volgende:
Ik had er zelf overigens nieteens aan gedacht om hierheen te aan, het is dat het me gevraagd werd. Ik had wel naar Into The Wild gewild, maar die draait hier niet meer
Is het een aanrader voor een melige meidenavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef babette21 het volgende:
ik ga straks naar de film, naar Mamma Mia (ik heb 't niet verzonnen)
JA!!! ik heb me rotgelachen!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
Is het een aanrader voor een melige meidenavond?
Klinkt dus perfect daarvoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
JA!!! ik heb me rotgelachen!!
Je moet wel van musical houden, want het is net zo over the top als op toneel, en Streep en Brosnan kunnen echt níet zingen, maar 't doet er allemaal niet toe: het is gewoon één grote, hylarische bedoeling.
Ja!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Mama Mia lijkt me leuk
Iets voor woensdag dus
WTF?!quote:
Grow some balls will ya, cubicle boyquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
![]()
!
Ik will Wall-E. Of Kung Fu Panda
Teach me, oh jij mama mia liefhebbend zielig excuus voor een kerelquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Grow some balls will ya, cubicle boy
I take my man balls everywhere, cause no matter where I go, they will keep oozing manly sweat, bitch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Teach me, oh jij mama mia liefhebbend zielig excuus voor een kerel
Dat slaat niet eens meer ergens opquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
I take my man balls everywhere, cause no matter where I go, they will keep oozing manly sweat, bitch.
You better recognize tha real man yoquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat slaat niet eens meer ergens op![]()
Maar okee, het is wel grappig
Alleen rond scheune vrouwkesquote:
In een bak met bezwete strakke ballenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:32 schreef Zhenar het volgende:
Giechel terug in SC is als natgeregend thuiskomen en dan een warm bad ingaan![]()
Geil bedoel ik dus
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
In een bak met bezwete strakke ballen
Ik vond Fag Camp enger.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Heb net een super enge docu gezien: Jesus Camp, over een Evangelisch kamp waar kinderen gebrainwashed worden om religieus-politieke doeleinden te dienen... Brrrrrrrrrrrr
Maar Fag Camp wás ook enger!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond Fag Camp enger.
Ik moet lachen om deze, maar hij is oh zo fout en sneu![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wall-E is tofquote:
goede keus! Tof tagje trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Daarom gaan wij niet naar Batman maar naar Mama Mia
Jaaaa, jij ook!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goede keus! Tof tagje trouwens
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenquote:
Wij zijn opslagpunt jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenBurdie is ook wel dichtbij maar weet niet of die op mij zit te wachten
ik hoop dat t opgepikt kan worden die rieten mand is best onhandig in het ovquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zijn opslagpunt jaJe kan ze gerust brengen hoor!
Alleen niet van 15 tm 29 augustus want dan zijn we op vakantie!
quote:
Werkloze paupersquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wat is dat, vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat heet vakantie, mijn lieve zonsverduistering
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).quote:
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).
I hear you sister!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.quote:
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereldquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereld
Ik haat jequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Robots zouden ons werk moeten doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.
40 dagen extraquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robotquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Robots zouden ons werk moeten doenWaar blijven die lui?
KutSpielberg!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robot.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
WTFquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En zijn nieuwe protogé Shia LaBouef of zo.
Je bedoelt dus dat je 40 vakantiedagen hebt. En geen EXTRA.. toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja bovenop mijn 4-dagige werkweek bedoel ik dan he
Ja maar er is weer een film van die twee bij elkaarquote:
nee de maandagen vrij voelt voor mij als een vakantie... lekker lange weekeinden... heerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je 40 vakantiedagen hebt. En geen EXTRA.. toch?
Die vind ik wel tofquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En zijn nieuwe protogé Shia LaBouef of zo.
Nee, das androgynquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanJouw meisjeskat heeft een jongensnaam
![]()
Ja maar heb geen zin vandaagquote:
En in het zuiden gaat het er natuurlijk wat rustiger aan toe dan in het hectische Amsterdamquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin vandaagEn ik heb het best rustig
.
Wel een lunch van een uur ipv een half uur maar zonder wijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En in het zuiden gaat het er natuurlijk wat rustiger aan toe dan in het hectische AmsterdamHeb je zo een lekkere lange lunch met een flesje wijn
Neequote:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je je theorie al gehaald?
Mijn instructeur is een Marokkaan, dus die heeft zelf wel enige affectie met buitenlandersquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Z, nog buitenlanders omver gereden?
FTW, dat klopt nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn instructeur is een Marokkaan, dus die heeft zelf wel enige affectie met buitenlanders
Er zijn toch ook wel anderen om tegen te Wii'en?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Dizer het volgende:
Nou ik ga wel naar huis. Het is hier saai, op het werk rustig en ik win al elke keer van de computer met tennis op de nintendo wii. (ja we hebben hier een wii in de kantine).
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werkquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel anderen om tegen te Wii'en?
Smilie op de volgende regelquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werk
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werk
Je bedoelt rustig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Is het bij iedereen zo druk, of alleen bij jou als newbie?
Edit sletquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Is het bij iedereen zo rustig, of alleen bij jou als newbie?
Tot snelquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroegie post natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn Wall-E poppetje op mijn werkmonitor
Ik zag vandaag in de Quest dat ze een glijbaan naar de kantine hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vanwege de goede werkomstandigheden
http://money.cnn.com/maga(...)007/snapshots/1.html
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dizer het volgende:
Check mijn Wall-E poppetje op mijn werkmonitor
Whehehe ik wil stiekem ook die Eve poppetjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:47 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
Ik heb afgelopen weekend speciaal 20 batterijen gekocht om een Wall-E en EVE poppetje te hebben voor bij m'n dvdspul. Maar toen stond gisteren ineens een collega naast me met een Wall-E slijper die nu m'n bureau siert
Vuile slet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stel je voor dat Daniel Craig zich zou kruisen met Wall-E! De ultieme natte droom van Dizzle
Eindelijk naar Appingedamquote:
I Know!!!! ik heb er gewoon niet van kunnen slapen joh, echt zo gaafquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eindelijk naar AppingedamJe hebt er lang op moeten wachten, maar nu is het dan toch echt in
zicht
Ik kan het me voorstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
I Know!!!! ik heb er gewoon niet van kunnen slapen joh, echt zo gaaf
holy fuck, wordt echt één en al Kodak Moment daar.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen![]()
Even een voorproefje van wat je strakslive
gaat zien!
[ afbeelding ]
Hell yeah! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
holy fuck, wordt echt één en al Kodak Moment daar.....![]()
Wil je niet mee?!
kut zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef MissBliss het volgende:Appingedam
En ik ga vrijdag naarPortugal
Count me in!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgende maand, want dan mag er nog getienertourd worden!
De prachtige oudheid van Egyptequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef babette21 het volgende:
maar daarnaast ook Egypte, eind oktober
Overdrijven is ook een kunst. En als je de PM goed leest gaan wij naar The Mummy.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dizer gaat vanavond voor de 5de keer naar Wall-EVolgens mij begint James Bond jaloers te worden nu
preciessss, 't wordt wel weer tijd voor 'n beetje cultuur (en zon, zee, strand natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
De prachtige oudheid van Egypte![]()
Leuk
Hmmm... heb verschillende meningen over gehoord. De ene is er helmaal weg van en de ander weer niet. Laat je me even weten wat je ervan vond? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. En als je de PM goed leest gaan wij naar The Mummy..
Lijkt me een prachtige film.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]The Mummy
Dan hadden we net zo goed bij XM en Duvel op de bank dia's kunnen kijken.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijken.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
Wat was dat toch een kutuserquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Dizer het volgende:
Aaah, het gebitch van vroegah
[..]
[..]
Behoorlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat was dat toch een kutuserDie ZOWIEE.
Dada was de grootste bitch van allemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behoorlijk. Een vette bitch
. En die Dada ook
.
Ik mis Zapp_Branniganquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada was de grootste bitch van allemaal
Ik heb heul geen dia'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
Dat toontje ben ik in de loop der jaren kwijtgeraakt volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
Toen had je nog passiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
quote:
Het komt niet meer goed met Nederlandquote:
Dit is trouwens hoe ik me Giechel_Ho voorstelde toen ik 'm nog niet gemeet hadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, hier is je lellikerd.
[ afbeelding ]
Ja? Ik heb meer dit beeld bij hem:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is trouwens hoe ik me Giechel_Ho voorstelde toen ik 'm nog niet gemeet had.
Zo gedroeg ik me vanavond wel toevalligquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Ik heb meer dit beeld bij hem:
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Wall-E.
I doubt it.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wall-E zou het hart van XM kunnen laten smelten
EVE deed me wel een beetje aan jou denkenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EVE deed me wel een beetje aan jou denken
Ik stel me wel eens voor dat je een vrouw met zulke tattoos je bed hebt ingeluld, er bovenop kruipt, en naar beneden kijktquote:
Ja, daar houden dat soort vrouwen wel van jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou m'n been optillen en eroverheen zeiken.
Nee, dankzijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef babette21 het volgende:
Zijn jullie naar Mamma Mia geweest?!
In mijn hoofd ben ik er geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef babette21 het volgende:
Zijn jullie naar Mamma Mia geweest?!
Wat vind je van mijn R&P stukkie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dankzijDizer
![]()
We zijn naarWall-E
geweest, wat ook heel tof was
Jullie horen het kinders!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef drs_Kiwi het volgende:
Wat een enge foto's allemaal op deze pagina![]()
Wall-E en XM zijn tof
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gaan we gezellig samen naar Mamma Mia Giechel?!!!!
Echt welquote:
Is er een bios hier dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet naar een bios in Gouda ga
enjoyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de verandering heb ik al weekend!
Een missende tiet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie niet wat er wtf is op die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |