In een bak met bezwete strakke ballenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:32 schreef Zhenar het volgende:
Giechel terug in SC is als natgeregend thuiskomen en dan een warm bad ingaan![]()
Geil bedoel ik dus
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
In een bak met bezwete strakke ballen
Ik vond Fag Camp enger.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Heb net een super enge docu gezien: Jesus Camp, over een Evangelisch kamp waar kinderen gebrainwashed worden om religieus-politieke doeleinden te dienen... Brrrrrrrrrrrr
Maar Fag Camp wás ook enger!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond Fag Camp enger.
Ik moet lachen om deze, maar hij is oh zo fout en sneu![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wall-E is tofquote:
goede keus! Tof tagje trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Daarom gaan wij niet naar Batman maar naar Mama Mia
Jaaaa, jij ook!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goede keus! Tof tagje trouwens
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenquote:
Wij zijn opslagpunt jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenBurdie is ook wel dichtbij maar weet niet of die op mij zit te wachten
ik hoop dat t opgepikt kan worden die rieten mand is best onhandig in het ovquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zijn opslagpunt jaJe kan ze gerust brengen hoor!
Alleen niet van 15 tm 29 augustus want dan zijn we op vakantie!
quote:
Werkloze paupersquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wat is dat, vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat heet vakantie, mijn lieve zonsverduistering
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).quote:
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).
I hear you sister!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.quote:
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereldquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereld
Ik haat jequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Robots zouden ons werk moeten doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.
40 dagen extraquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robotquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Robots zouden ons werk moeten doenWaar blijven die lui?
KutSpielberg!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robot.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
WTFquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En zijn nieuwe protogé Shia LaBouef of zo.
Je bedoelt dus dat je 40 vakantiedagen hebt. En geen EXTRA.. toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja bovenop mijn 4-dagige werkweek bedoel ik dan he
Ja maar er is weer een film van die twee bij elkaarquote:
nee de maandagen vrij voelt voor mij als een vakantie... lekker lange weekeinden... heerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je 40 vakantiedagen hebt. En geen EXTRA.. toch?
Die vind ik wel tofquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En zijn nieuwe protogé Shia LaBouef of zo.
Nee, das androgynquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanJouw meisjeskat heeft een jongensnaam
![]()
Ja maar heb geen zin vandaagquote:
En in het zuiden gaat het er natuurlijk wat rustiger aan toe dan in het hectische Amsterdamquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin vandaagEn ik heb het best rustig
.
Wel een lunch van een uur ipv een half uur maar zonder wijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En in het zuiden gaat het er natuurlijk wat rustiger aan toe dan in het hectische AmsterdamHeb je zo een lekkere lange lunch met een flesje wijn
Neequote:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je je theorie al gehaald?
Mijn instructeur is een Marokkaan, dus die heeft zelf wel enige affectie met buitenlandersquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Z, nog buitenlanders omver gereden?
FTW, dat klopt nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn instructeur is een Marokkaan, dus die heeft zelf wel enige affectie met buitenlanders
Er zijn toch ook wel anderen om tegen te Wii'en?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Dizer het volgende:
Nou ik ga wel naar huis. Het is hier saai, op het werk rustig en ik win al elke keer van de computer met tennis op de nintendo wii. (ja we hebben hier een wii in de kantine).
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werkquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel anderen om tegen te Wii'en?
Smilie op de volgende regelquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werk
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook allemaal van gewonnen. Heb al boven de 1700 punten met tennis... in 2 weken tijd op het werk
Je bedoelt rustig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Is het bij iedereen zo druk, of alleen bij jou als newbie?
Edit sletquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Is het bij iedereen zo rustig, of alleen bij jou als newbie?
Tot snelquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroegie post natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn Wall-E poppetje op mijn werkmonitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |