In een bak met bezwete strakke ballenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:32 schreef Zhenar het volgende:
Giechel terug in SC is als natgeregend thuiskomen en dan een warm bad ingaan![]()
Geil bedoel ik dus
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
In een bak met bezwete strakke ballen
Ik vond Fag Camp enger.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Heb net een super enge docu gezien: Jesus Camp, over een Evangelisch kamp waar kinderen gebrainwashed worden om religieus-politieke doeleinden te dienen... Brrrrrrrrrrrr
Maar Fag Camp wás ook enger!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond Fag Camp enger.
Ik moet lachen om deze, maar hij is oh zo fout en sneu![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wall-E is tofquote:
goede keus! Tof tagje trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Daarom gaan wij niet naar Batman maar naar Mama Mia
Jaaaa, jij ook!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goede keus! Tof tagje trouwens
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenquote:
Wij zijn opslagpunt jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je, trouwens jullie zijn opslagpunt als mn spullen niet opgepikt kunnen worden kan ik ze dan bij jullie brengenBurdie is ook wel dichtbij maar weet niet of die op mij zit te wachten
ik hoop dat t opgepikt kan worden die rieten mand is best onhandig in het ovquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zijn opslagpunt jaJe kan ze gerust brengen hoor!
Alleen niet van 15 tm 29 augustus want dan zijn we op vakantie!
quote:
Werkloze paupersquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb zin in Mamma Mia woensdag![]()
En dan meezingen
Gelukkig is XM er niet bij
Wat is dat, vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat heet vakantie, mijn lieve zonsverduistering
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).quote:
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iets voor hardwerkende mensen die kunnen genieten (iets waar jij overduidelijk niet toe in staat bent).
I hear you sister!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar.
Ja, in juni ben ik 3 weken vrij geweest, om alsnog iedere dag te moeten werken in het nieuwe huis.
Iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, "boehoe, ik heb een huis gekocht". Ja, dan trek je echt aan het korste eind hoor.
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.quote:
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereldquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nederlanders hebben meer vakantie dan bijna elk ander (westers) land ter wereld
Ik haat jequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Robots zouden ons werk moeten doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Really? Vind het alsnog erg veel. Het leven zou andersom moeten zijn. Meer vrijetijd en minder werk.
40 dagen extraquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef Re het volgende:
heerlijk de vakantie
mja, je moet toch wat met die 40 dagen extra vakantie in het jaar huh
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robotquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Robots zouden ons werk moeten doenWaar blijven die lui?
KutSpielberg!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Steven Spielberg heeft ze laten ontploffen in I, Robot.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leven is niet hard, ik vind dat wij in Nederland te veel en te lang moeten werken.
Nou ja moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |