Lijkt me een prachtige film.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]The Mummy
Dan hadden we net zo goed bij XM en Duvel op de bank dia's kunnen kijken.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijken.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
Wat was dat toch een kutuserquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Dizer het volgende:
Aaah, het gebitch van vroegah
[..]
[..]
Behoorlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat was dat toch een kutuserDie ZOWIEE.
Dada was de grootste bitch van allemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behoorlijk. Een vette bitch
. En die Dada ook
.
Ik mis Zapp_Branniganquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada was de grootste bitch van allemaal
Ik heb heul geen dia'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
Dat toontje ben ik in de loop der jaren kwijtgeraakt volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
Toen had je nog passiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |