Ik zag vandaag in de Quest dat ze een glijbaan naar de kantine hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vanwege de goede werkomstandigheden
http://money.cnn.com/maga(...)007/snapshots/1.html
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dizer het volgende:
Check mijn Wall-E poppetje op mijn werkmonitor
Whehehe ik wil stiekem ook die Eve poppetjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:47 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
Ik heb afgelopen weekend speciaal 20 batterijen gekocht om een Wall-E en EVE poppetje te hebben voor bij m'n dvdspul. Maar toen stond gisteren ineens een collega naast me met een Wall-E slijper die nu m'n bureau siert
Vuile slet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stel je voor dat Daniel Craig zich zou kruisen met Wall-E! De ultieme natte droom van Dizzle
Eindelijk naar Appingedamquote:
I Know!!!! ik heb er gewoon niet van kunnen slapen joh, echt zo gaafquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eindelijk naar AppingedamJe hebt er lang op moeten wachten, maar nu is het dan toch echt in
zicht
Ik kan het me voorstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
I Know!!!! ik heb er gewoon niet van kunnen slapen joh, echt zo gaaf
holy fuck, wordt echt één en al Kodak Moment daar.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen![]()
Even een voorproefje van wat je strakslive
gaat zien!
[ afbeelding ]
Hell yeah! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
holy fuck, wordt echt één en al Kodak Moment daar.....![]()
Wil je niet mee?!
kut zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef MissBliss het volgende:Appingedam
En ik ga vrijdag naarPortugal
Count me in!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgende maand, want dan mag er nog getienertourd worden!
De prachtige oudheid van Egyptequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef babette21 het volgende:
maar daarnaast ook Egypte, eind oktober
Overdrijven is ook een kunst. En als je de PM goed leest gaan wij naar The Mummy.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dizer gaat vanavond voor de 5de keer naar Wall-EVolgens mij begint James Bond jaloers te worden nu
preciessss, 't wordt wel weer tijd voor 'n beetje cultuur (en zon, zee, strand natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
De prachtige oudheid van Egypte![]()
Leuk
Hmmm... heb verschillende meningen over gehoord. De ene is er helmaal weg van en de ander weer niet. Laat je me even weten wat je ervan vond? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. En als je de PM goed leest gaan wij naar The Mummy..
Lijkt me een prachtige film.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Ik ga zondag trouwens toch nog naar Into The Wild, blijkt nog in het filmhuis te draaien
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef babette21 het volgende:
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]The Mummy
Dan hadden we net zo goed bij XM en Duvel op de bank dia's kunnen kijken.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, weer overdrijf je zo erg. The Mummy is best erg, maar er is niks erger dan dia's kijken.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
Wat was dat toch een kutuserquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Dizer het volgende:
Aaah, het gebitch van vroegah
[..]
[..]
Behoorlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat was dat toch een kutuserDie ZOWIEE.
Dada was de grootste bitch van allemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behoorlijk. Een vette bitch
. En die Dada ook
.
Ik mis Zapp_Branniganquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada was de grootste bitch van allemaal
Ik heb heul geen dia'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jawel hoorDia's kijken bij XM en Duvel
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
Dat toontje ben ik in de loop der jaren kwijtgeraakt volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
Toen had je nog passiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toch had die Dada wel goede posts
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |