quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef IQM het volgende:
Dag, schatjes.
Niet te lang treuren, ben over een weekje weer terug!
Ik heb er drie (maar niet uitgetrokken)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste grijze haar uitgetrokken![]()
![]()
quote:
Kutsmiley en hoerenPI!quote:
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik eind van de maand
shit nu lijkt 't wel of ik je in alles na doe...
grappig, ik vind het andersomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat over het algemeen mannen mooier oud worden dan vrouwen.
dat blijktquote:En heus niet alleen omdat ik op mannen val.
Fancypancy! (om maar weer eens 'n ouwequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.
shut the fuck up!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef Svensational het volgende:
babette wordt volgend jaar alweer 30! Keioud mên [ afbeelding ]!
Whehehehquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, ShIN!nG_$t4RrR is als het ware je voorproever. Als er iets mis is, dan gaat zij dood en weet jij dat je die attractie even niet moet doen.
Ik kende die smiley nog niet. Wanneer krijgt ie een rollator?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef Svensational het volgende:
babette wordt volgend jaar alweer 30! Keioud mên [ afbeelding ]!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fancypancy! (om maar weer eens 'n ouweuit de sloot te halen)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]fancypancy
Dat woord moet ik maar weer eens in gebruik gaan nemen
Crocs vind ik ook walgelijk. Deze vind ik wel lollig. De schoonheidsprijs verdienen ze inderdaad nou ook weer niet, maar ze zijn erg prettig als je voor je werk de hele week "representatief" moet gaan en op hakjes loopt. En dan liever deze dan die vreselijke crocs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah gatver, dat vind ik zulke lelijke schoenen. Vooral die bovenste dan, bijna net zo lelijk als
Crocs
.
http://www.nu.nl/news/166(...)jk_voor_voeten'.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom dan? Heb er twee weken op rondgelopen in Egypte en mn voetjes zijn nog in perfecte staat hoor.
Ik heb zelf een blessure gehad aan mn achillespees die bij het dragen van sommige schoenen nog een beetje opkomt, maar bij slippers gelukkig niet, anders had ik al wat moeten voelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/166(...)jk_voor_voeten'.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |