quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:44 schreef Re het volgende:
XM
Dingen doen als je ouders op vakantie zijn.![]()
Al draag ik zes paar surfschoenen, ik denk niet dat iemand dan denkt dat ik heel sportief benquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Doe mij in de zomer maar surfschoenenNiet van die grote, maar van die slipperachtige, zonder "hals" (ik kan niet op het woord komen
) - Het zit heerlijk, je trekt ze heel snel aan en mensen denken dat je sportief bent
![]()
Okequote:
De Mummy lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:49 schreef MissBliss het volgende:
Nee, geen Batman
Wall-E of Kungfu Panda of The Mummy
En je doet je best maar voor R&P! [ afbeelding ]
Leuk 14.gif Lekker weer (paar slechte daagjes maar ach als je dan van het thuisfront hoorde over dat de buurt blank stond en ze in hun tuin lagen te pitten dan heb je geen last van een regenachtige dag met 24 gradenquote:
joh....quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
De bioscoop en terrasjesmeet van aankomende woensdag.
rot voor jequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit aankomende woensdag heláás op een terrasje in Parijs.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
De bioscoop en terrasjesmeet van aankomende woensdag.
Into the Wild vond ik echt ge-wel-digquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef babette21 het volgende:
Ik had er zelf overigens nieteens aan gedacht om hierheen te aan, het is dat het me gevraagd werd. Ik had wel naar Into The Wild gewild, maar die draait hier niet meer
Is het een aanrader voor een melige meidenavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef babette21 het volgende:
ik ga straks naar de film, naar Mamma Mia (ik heb 't niet verzonnen)
JA!!! ik heb me rotgelachen!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
Is het een aanrader voor een melige meidenavond?
Klinkt dus perfect daarvoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
JA!!! ik heb me rotgelachen!!
Je moet wel van musical houden, want het is net zo over the top als op toneel, en Streep en Brosnan kunnen echt níet zingen, maar 't doet er allemaal niet toe: het is gewoon één grote, hylarische bedoeling.
Ja!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Mama Mia lijkt me leuk
Iets voor woensdag dus
WTF?!quote:
Grow some balls will ya, cubicle boyquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
![]()
!
Ik will Wall-E. Of Kung Fu Panda
Teach me, oh jij mama mia liefhebbend zielig excuus voor een kerelquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Grow some balls will ya, cubicle boy
I take my man balls everywhere, cause no matter where I go, they will keep oozing manly sweat, bitch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Teach me, oh jij mama mia liefhebbend zielig excuus voor een kerel
Dat slaat niet eens meer ergens opquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
I take my man balls everywhere, cause no matter where I go, they will keep oozing manly sweat, bitch.
You better recognize tha real man yoquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat slaat niet eens meer ergens op![]()
Maar okee, het is wel grappig
Alleen rond scheune vrouwkesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |