Die is nu al onderweg denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Al vraag ik me wel af waar D_A gebleven is
Lekker tochquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Geyle zomerneuqseks?
Hope so.. anders wordt het weer een trilavondquote:
[Domme opmerking]quote:
Goeie gokquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Domme opmerking]
Voor de geile heftige zomersex?
[/domme opmerking]
Om ipv woensdag nu al in m'n gaatje te prikkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Domme opmerking]
Voor de geile heftige zomersex?
[/domme opmerking]
Oh dat zekerquote:
Dat klinkt dus echt foutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om ipv woensdag nu al in m'n gaatje te prikken
Ik ben ook zo fout!quote:
en op andere plekken...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Met korreltjes zand tussen je reet
dat ook jaquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. HET topic van vandaag:
Sex ná de Morningafter-pil?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. HET topic van vandaag:
Sex ná de Morningafter-pil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ach, die mensen vragen het tenminste, hoe dom ze ook zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
gezond verstand is er bij hen vaak niet te vinden
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, die mensen vragen het tenminste, hoe dom ze ook zijn.
Hier op de plaatselijke biblebelt wordt er gewoon getrouwd als er iemand zwanger is![]()
Oud-klasgenoten beginnen nu al een gezin te krijgen
Sommige (ouderen) weten het ook gewoon niet volgens mij hoor. Het is niet voor niks dat er hier heel veel gezinnen met 10 kinderen of meer zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
of dat je gewoon domme acties uithaalt omdat ze ouderwets zijn
Tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Sommige (ouderen) weten het ook gewoon niet volgens mij hoor. Het is niet voor niks dat er hier heel veel gezinnen met 10 kinderen of meer zijn
Zijn er nog in de biblebelt (in onze plaats hebben wij er ook een) die geloven dat luisteren naar de Paus over condoomgebruik / gebruik van anti-conceptie verstandig is...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, die mensen vragen het tenminste, hoe dom ze ook zijn.
Hier op de plaatselijke biblebelt wordt er gewoon getrouwd als er iemand zwanger is![]()
Oud-klasgenoten beginnen nu al een gezin te krijgen
Dat dusquote:Piles zegt:
sexloos en slapeloos, het zit je ook niet mee hè
Chatlog plaatsenquote:
quote:
En die met jou gaat een beetje moeilijkquote:
Deze of het vorige?quote:
is dat positief of negatief?quote:
Wil je die danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En die met jou gaat een beetje moeilijk
Die van jou en mij.. of die van die gozer van gisterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze of het vorige?
En moet je de chatlogs er nog een naast hebben, dan wordt het helemaal erg
Geen idee.. als t hetzelfde is als dat jij smstquote:
treingozer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die van jou en mij.. of die van die gozer van gister
Nee.. ik msn niet vanaf mijn mobielquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. als t hetzelfde is als dat jij smst
Nee een sukkeltje die ik al tijdje kenquote:
quote:
Nee, weer een anderequote:
Bedoelde die van mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die van jou en mij.. of die van die gozer van gister
aah misschien dat dat verschil zal uitmakenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. ik msn niet vanaf mijn mobiel
Zal het wel naar je PM-enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah misschien dat dat verschil zal uitmaken
Die zijn toch niet zo erg?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
Bedoelde die van mij
Maar laat die maar lekker tussen ons![]()
Van jou altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Of willen nog meer mensen mijn MSN/WLM adres
Oh nee, vanavond viel het meequote:
En bedanktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles gaat nog echt uit de kast komen![]()
Ik voorzie een nieuwe superhit gezongen door Piles "I kissed a boy and I liked it.."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles gaat nog echt uit de kast komen![]()
Heb ik tenminste een keer iemand gezoendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe superhit gezongen door Piles "I kissed a boy and I liked it.."
Kan ik van jou wel hebben hoorquote:
en ook toch wel van mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik van jou wel hebben hoor
Zolang het voor de rest van de mensen hier ook maar duidelijk blijft
En de mensen die het niet snappen boeien me nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is
Goed hèquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus je maakt je weer druk om niks
Volgens mij wil mijn brein alleen de dingen horen die interessant zijn... Soort van Freudiaans gehoorquote:
dat laatste vooral, maar zo te horen ook dat eerstequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Zit ik nou op het verkeerde stage-adres? De heftige zomersex ontbreekt daar namelijk een beetje. Een beetje heel erg zelf.
Of is dit topic gewoon één grote orgie van stagelopende![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Je trekt ze gewoon aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
M;n derde muggenbult in een uur tijd
Wat wil je dan met zo'n huidje als ik hebquote:
En zo 'sweet' bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n huidje als ik heb
Had ik maar heftige zomersex op mijn stageplaats... dan doe ik tenminste nog watquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Zit ik nou op het verkeerde stage-adres? De heftige zomersex ontbreekt daar namelijk een beetje. Een beetje heel erg zelf.
In meer opzichten dan jij nu denktquote:
Ik dacht dat je me zo onderhand wel kendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En Piles is mie nu toch nieuwsgierig!!
Mag ik ook nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En Piles is mie nu toch nieuwsgierig!!
Dat magquote:
'wilt u een kroketje of frikandelletje bij de friet?'quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is Cue vanavond al geweest
Jaloersquote:
McDonaldsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Club Maccie Ddat zegt me dan weer helemaal niks, maar blijkbaar dus ook een snackbarachtigiets
livestream..quote:
Meer in de zin van: Ik luister alleen radio als ik op de wc zit of sta te douchenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
livestream..
en Youtube.. maar die moet ik even gaan zoeken
Nou.. ik ben niet tevreden over je werk hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindelijk Harold & Kumar afgekeken
Whehehehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. ik ben niet tevreden over je werk hoor!
Briljante stoner moviequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindelijk Harold & Kumar afgekeken
Dat zeggen ze allemaalquote:
D_A niet in iedergevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Houniet het volgende:
JA, wat een TT! En wie voert het uit
.
Oh, ik rij je wel voorbij hoor ik alweer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
[..]
D_A niet in iedergeval
Een van de mensen in mijn buurt.. ik hoorde echt heftige kreten uit de buurt... maar het zou ook een hond kunnen zijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Houniet het volgende:
JA, wat een TT! En wie voert het uit
.
Ja heb me goed vermaaktquote:
Doe maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, ik rij je wel voorbij hoor ik alweer.
Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schonequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schone![]()
quote:
quote:
Goed maak seks,quote:
Nou kom maar in bedquote:
Kom woensdag maar langsquote:
Ik laat je even alle hoeken zien hoorquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beeld.
Dat is wel het minste wat ik eisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik laat je even alle hoeken zien hoor
Nog eisen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Dat is wel het minste wat ik eis
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet vanquote:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet van
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?
Je houdt wel van een beetje kinky?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houden
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Even een algemene mededeling aan iedereen:
Volgens mij hebben jullie een heel verkeerd beeld van mij
Dominant? jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je houdt wel van een beetje kinky?
hoe zou jouw beeld moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijnquote:
Behalve BB. Die kent me al wel een beetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijn
bij jou is alles 1 en al seks dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schijn prima 'meetbaar' te zijn
Aldus een handje vol FOK! heren en dames.
Ik neem de handboeien mee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooit
Ik heb ook gevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij jou is alles 1 en al seks dus
Meets zijn idd leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooitquote:
Seks met gevoelquote:
Zal het nog positief zijn als ik er bij benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
Vanille-sex?quote:
Het smsje? Maak me gek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooit
Neeeen, gevoelige seks.quote:
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeienquote:
Dat is seks met een smaakjequote:
Is ie agent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nutquote:
Gewoon metaal werkt prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Het zijn zachte brede handboeien.. niet met ijzer.. klitteband.. super goed spul en ook voor je voeten erbij.. plus verlenging, dus goed vast te maken.. echt ideaalquote:
Tuurlijk je moet d'r wel wat van maken hè.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nut
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel isquote:
hahaha..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klitteband, wat is dat voor een gaylord
Het heeft een functie, namelijk luisteren naar je meester om jezelf zo weinig mogelijk pijn te geven. Dus voorzichtig doen met de handboeien is het advies. Dus het hoeft niet eens comfortabel te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel is
[..]
hahaha..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
aah gezellig Mash smst in z'n slaap
Wat breng je dat goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het heeft een functie, namelijk luisteren naar je meester om jezelf zo weinig mogelijk pijn te geven. Dus voorzichtig doen met de handboeien is het advies. Dus het hoeft niet eens comfortabel te zijn.
Rollenspellen zijn okéééquote:
Nooit echt aan gedaanquote:
Je moet zo je eigen grenzen stellen, maar je kunt er een hoop leuks mee doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nooit echt aan gedaan
Lijkt me bij sommige dingen ook erg vaag..
Laat hem lekker slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
aah gezellig Mash smst in z'n slaap
Uhm.. ben ik erg als ik zeg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je moet zo je eigen grenzen stellen, maar je kunt er een hoop leuks mee doen.
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder ga ik nu echt richting bed want over 5 uur en een beetje ben ik d'r weer uit.
oh, slaapsmsen..quote:
quote:
Dat bedacht ik zelfs gelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hijs oke.. maar het volgende is te raden..
Dat vrouwtje dat dat kado heeft gekocht.. wil weglopen met haar kado, maar pakt vervolgens de verkeerde, wantja er staat toevallig net zo'n verpakking met zelfde kadopapier ernaast
Maar hetzelfde pakje was een erfstuk van haar oma en zou doorgegeven worden van dochter naar dochter... Uiteindelijk komen er een paar SATC referenties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedacht ik zelfs gelijk
Best slecht eigenlijk
Dat doe ik niet naar jongens!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zoveel dat ik al die![]()
krijg
Daarom.. ik ook nog lang nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:46 schreef mash_ het volgende:
hoiWel beetje dubbel zo je
maarja heb toch nog geen 1000 smsjes
Dat is waar!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom.. ik ook nog lang niet
En daarbij.. niet alles wat we bespreken via de sms.. kunnen we hier zomaar neetzetten he!
Wie is keesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij.. heb kees ook op msn.. das ook dubbel dan
Nee, zit te slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef mash_ het volgende:
Piles! zit je friends te kijken?
dat doe ik meestal liggendquote:
zie je wel.. je kan slapend fokkenquote:
Het was leuk, dus nuttigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
was heel goed te volgen hoorof het nuttig was.. dat is een andere vraag
En morgen om 7 uur de wekkerquote:
Moet ik eigenlijk ook gaan doenquote:
whahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zie je wel.. je kan slapend fokken
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
Voel me wel een beetje verantwoordelijkquote:En morgen om 7 uur de wekker
hehe ...quote:Moet ik eigenlijk ook gaan doen
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:55 schreef mash_ het volgende:
ik lees echt steeds pils als in bier inplaats van piles
Als ik nu ook nog ga vragen naar je msn.. en we gaan op drie manier door.. dan is het wat overdrevenquote:
Zal ik je pm-en?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog ga vragen naar je msn.. en we gaan op drie manier door.. dan is het wat overdreven
Pm is irritantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je pm-en?
Heb je ook nog een fax?
jewel hoorquote:
van mij mag je! heb genoeg mensen op msn die ik ook sms hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog ga vragen naar je msn.. en we gaan op drie manier door.. dan is het wat overdreven
in het nederlands of engels.. het blijft dezelfde bull shit!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
I will make it up to you, I promise you
Hmm.. dan is het niet bijzonder meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
van mij mag je! heb genoeg mensen op msn die ik ook sms hoor!
Wie heb je bedrogen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
I will make it up to you, I promise you
wel joh! je bent dan maar 1 van de 50 fokkersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. dan is het niet bijzonder meer
quote:
Ze is al een week niet in het topic geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
StomAls ik zeg dat ik haar mis
Zal het werken?
you're beautifulquote:
alleen omdat je teovallig haar telefoonnr niet hebtquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
alleen omdat je teovallig haar telefoonnr niet hebt
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zal maar geen liedjes in het nederlands posten
piles! ik moet toch is met jou pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Tenminste, zou kunnen
Speltip 5: spreid je winkans![]()
Das goed, hier andersomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
veel sex weinig zomer
Stage-topic hè, geen SEX-topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
veel sex weinig zomer
vinden mensen meestal niet mooi ...:Pquote:
Zou het niet doen, tis een slechte tactiek kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
piles! ik moet toch is met jou praten
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vinden mensen meestal niet mooi ...:P
Sorry.. je treft me in een slechte bui vandaagquote:
Ja met haar kan ik pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnik![]()
hoezo ???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het niet doen, tis een slechte tactiek kan ik je vertellen
die hebben echt goede nummers hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse wel, die is fan van Acda en de Munnik![]()
Kloptquote:
ohquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Spreid mn kansen enorm, en win daardoor niks
[..]
Weet ik
Diewas ook voor Cue bedoelt
Dan leer je de verkeerde vrouwen kennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef mash_ het volgende:
oh en en en! vrouwen zijn gewoon super lastig![]()
echt ! ze zijn te begrijpen tot dat je elkaar leuk vind. dan moeten ze opeens moeilijk gaan doen ofzo
Mash! Ik moet toch eens met jou pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohdat doe ik soms ook wel en het lukt redelijk!
nee vrouwen met verkeerde ouders!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan leer je de verkeerde vrouwen kennen
Als ik nou eens ga slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jullie daar nou eens over gaan praten..
Als de ouders een rol spelen, is het ook een verkeerd meisje ..d ie moet zich er dan maar niks van aantrekken enzo.. als je verliefd bent, hoor je daarvoor te gaan. Ouders worden hoogstens kwaad, maar je zal ze neit snel verliezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef mash_ het volgende:
nee vrouwen met verkeerde ouders!!!!!!dat is op dit moment even het probleem
oh en dat iemand mij leuk vind ik maar haar niet.. alleen ze blijft maar door zeuren
DAt is ook een optiequote:
Klopt! maar ligt bij haar dus net ff wat andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als de ouders een rol spelen, is het ook een verkeerd meisje ..d ie moet zich er dan maar niks van aantrekken enzo.. als je verliefd bent, hoor je daarvoor te gaan. Ouders worden hoogstens kwaad, maar je zal ze neit snel verliezen.
dat zijn echte vrouwen
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mijquote:
hmmm.. tja.. okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef mash_ het volgende:
Klopt! maar ligt bij haar dus net ff wat anders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mij
niet lachen.. das gemeen!!quote:
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier loopt het bij de meesten al vast volgens mij
Ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef Cuegirllie het volgende:
DAt is ook een optie
Zeker omdat jij je slaap nodig hebt
Zal ik mn laptop dan nog maar even meenemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog een veel posten, dan kan piles nummertje 600 openen![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Doen jullie de inhoudelijke posts.. dan plaats ik wel wat onzin dingen hier neer
Voor ald ie kerels die er last van hebbenquote:
Gewoon beetje lief gaan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor
Maar net die ene stap van "gezellig" naar "" hè
Lijkt me ook wel dat ze het door laten schijnen.. beetje aan haren plukken.. en aanrakingen etc etc etc..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje lief gaan doenmits je het meent dan
Dan merk je van zelf of ze meer dan vrienden wilt of niet
oh en en en! lichaamelijk contact zoeken! dat klinkt weer heel stomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel dat ze het door laten schijnen.. beetje aan haren plukken.. en aanrakingen etc etc etc..
En niet te snel bang zijn dat ze je alleen als vriend willen fozo..
Het klinkt allemaal zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje lief gaan doenmits je het meent dan
Dan merk je van zelf of ze meer dan vrienden wilt of niet
Cross is geen mod meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Of zullen de modjes dit niet leuk vinden?
ja maar eigelijk is dat gedeelte niet moeilijk ik vind het pas kut worden als je niet dat ze je wel leuk vind. maar als ze nog niet helemaal zeker weet wat ze nou wilt. of nog iemand anders leuk vind ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk
Eerst maar eens een slachtoffer vinden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet een goed slachtoffer Piles.. onder het mom van: alles kan kapot
werkt welquote:
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
werkt wel![]()
aleen dus vorige week met me date ook![]()
![]()
maar ik vond haar stom en toen moest ik me hoofd weg draaie
![]()
![]()
ik voelde me zo lullig
zij op mij! en omdat ik niet tegen kietelen kan en ze vervelend deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?
maar ondertussen denk je: deed ik het maar *droom droom*quote:
Zo klonk het nu welquote:
Dat lijkt me dan weer vanzelf gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lijkt mij lastiger van het moment dat je elkaar beiden leuk vindt, tot het moment dat je zegt: we hebben nu een relatie
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan bovenop haar gevallen?
hahaha.. dan moet je haar schoppen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef mash_ het volgende:
zij op mij! en omdat ik niet tegen kietelen kan en ze vervelend deed
Dat denk ik over zoveelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar ondertussen denk je: deed ik het maar *droom droom*
Ja, want slaan mag niet heb ik vandaag geleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. dan moet je haar schoppen he
neej ze was we llief! maar niet leuk zeg maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. dan moet je haar schoppen he
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh en en en! beter breezers dan helemaal geen
alleen tijdens.... ? ;quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, want slaan mag niet heb ik vandaag geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |