Ja heb me goed vermaaktquote:
Doe maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, ik rij je wel voorbij hoor ik alweer.
Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schonequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schone![]()
quote:
quote:
Goed maak seks,quote:
Nou kom maar in bedquote:
Kom woensdag maar langsquote:
Ik laat je even alle hoeken zien hoorquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beeld.
Dat is wel het minste wat ik eisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik laat je even alle hoeken zien hoor
Nog eisen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Dat is wel het minste wat ik eis
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet vanquote:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet van
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?
Je houdt wel van een beetje kinky?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houden
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Even een algemene mededeling aan iedereen:
Volgens mij hebben jullie een heel verkeerd beeld van mij
Dominant? jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je houdt wel van een beetje kinky?
hoe zou jouw beeld moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijnquote:
Behalve BB. Die kent me al wel een beetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijn
bij jou is alles 1 en al seks dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schijn prima 'meetbaar' te zijn
Aldus een handje vol FOK! heren en dames.
Ik neem de handboeien mee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooit
Ik heb ook gevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij jou is alles 1 en al seks dus
Meets zijn idd leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooitquote:
Seks met gevoelquote:
Zal het nog positief zijn als ik er bij benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
Vanille-sex?quote:
Het smsje? Maak me gek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooit
Neeeen, gevoelige seks.quote:
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeienquote:
Dat is seks met een smaakjequote:
Is ie agent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nutquote:
Gewoon metaal werkt prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Het zijn zachte brede handboeien.. niet met ijzer.. klitteband.. super goed spul en ook voor je voeten erbij.. plus verlenging, dus goed vast te maken.. echt ideaalquote:
Tuurlijk je moet d'r wel wat van maken hè.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nut
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel isquote:
hahaha..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klitteband, wat is dat voor een gaylord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |