Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schonequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we gelijk naar mijn hete Duitse schone![]()
quote:
quote:
Goed maak seks,quote:
Nou kom maar in bedquote:
Kom woensdag maar langsquote:
Ik laat je even alle hoeken zien hoorquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beeld.
Dat is wel het minste wat ik eisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik laat je even alle hoeken zien hoor
Nog eisen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Dat is wel het minste wat ik eis
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet vanquote:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door ervaring leert men dat die wel gesteld moeten worden, anders komt het er niet van
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, geen mannen met eigen inspiratie?
Je houdt wel van een beetje kinky?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te weinig inspiratie.. laten we het daar op houden
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Even een algemene mededeling aan iedereen:
Volgens mij hebben jullie een heel verkeerd beeld van mij
Dominant? jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je houdt wel van een beetje kinky?
hoe zou jouw beeld moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijnquote:
Behalve BB. Die kent me al wel een beetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen mensen ook over mij hebben.... ik denk dat iedereen in de SC een verkeerd/vertekend beeld heeft van elkaar.
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah, ben nooit heel erg dominant geweest. Maar als er geen relatie bij komt kijken en het puur seksueel is kan ik vrij bazig zijn
bij jou is alles 1 en al seks dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schijn prima 'meetbaar' te zijn
Aldus een handje vol FOK! heren en dames.
Ik neem de handboeien mee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeg ik je vast.. je komt er alleen in als je je in die rol gooit
Ik heb ook gevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij jou is alles 1 en al seks dus
Meets zijn idd leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooitquote:
Seks met gevoelquote:
Zal het nog positief zijn als ik er bij benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn de meets ook zo leuk
Tenminste, de afgelopen keren was het alleen maar positief
Vanille-sex?quote:
Het smsje? Maak me gek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu je het zegt!!! hoop niet dat ik het smsje heb weggegooit
Neeeen, gevoelige seks.quote:
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeienquote:
Dat is seks met een smaakjequote:
Is ie agent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nutquote:
Gewoon metaal werkt prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
van een vriend van mij.. die heeft super goede handboeien
Maar die zijn niet in de shop te koop enzo.. en hoe ze heten.. maar heb t smsje weggegooid
Het zijn zachte brede handboeien.. niet met ijzer.. klitteband.. super goed spul en ook voor je voeten erbij.. plus verlenging, dus goed vast te maken.. echt ideaalquote:
Tuurlijk je moet d'r wel wat van maken hè.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je ook seks met gevoel.. anders heeft het weinig nut
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel isquote:
hahaha..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klitteband, wat is dat voor een gaylord
Het heeft een functie, namelijk luisteren naar je meester om jezelf zo weinig mogelijk pijn te geven. Dus voorzichtig doen met de handboeien is het advies. Dus het hoeft niet eens comfortabel te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel is
[..]
hahaha..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
aah gezellig Mash smst in z'n slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |