Het heeft een functie, namelijk luisteren naar je meester om jezelf zo weinig mogelijk pijn te geven. Dus voorzichtig doen met de handboeien is het advies. Dus het hoeft niet eens comfortabel te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werkt wel.. maar om nou te zeggen dat het comfortabel is
[..]
hahaha..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
aah gezellig Mash smst in z'n slaap
Wat breng je dat goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het heeft een functie, namelijk luisteren naar je meester om jezelf zo weinig mogelijk pijn te geven. Dus voorzichtig doen met de handboeien is het advies. Dus het hoeft niet eens comfortabel te zijn.
Rollenspellen zijn okéééquote:
Nooit echt aan gedaanquote:
Je moet zo je eigen grenzen stellen, maar je kunt er een hoop leuks mee doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nooit echt aan gedaan
Lijkt me bij sommige dingen ook erg vaag..
Laat hem lekker slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
aah gezellig Mash smst in z'n slaap
Uhm.. ben ik erg als ik zeg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je moet zo je eigen grenzen stellen, maar je kunt er een hoop leuks mee doen.
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder ga ik nu echt richting bed want over 5 uur en een beetje ben ik d'r weer uit.
oh, slaapsmsen..quote:
quote:
Dat bedacht ik zelfs gelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hijs oke.. maar het volgende is te raden..
Dat vrouwtje dat dat kado heeft gekocht.. wil weglopen met haar kado, maar pakt vervolgens de verkeerde, wantja er staat toevallig net zo'n verpakking met zelfde kadopapier ernaast
Maar hetzelfde pakje was een erfstuk van haar oma en zou doorgegeven worden van dochter naar dochter... Uiteindelijk komen er een paar SATC referenties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedacht ik zelfs gelijk
Best slecht eigenlijk
Dat doe ik niet naar jongens!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zoveel dat ik al die![]()
krijg
Daarom.. ik ook nog lang nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:46 schreef mash_ het volgende:
hoiWel beetje dubbel zo je
maarja heb toch nog geen 1000 smsjes
Dat is waar!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom.. ik ook nog lang niet
En daarbij.. niet alles wat we bespreken via de sms.. kunnen we hier zomaar neetzetten he!
Wie is keesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij.. heb kees ook op msn.. das ook dubbel dan
Nee, zit te slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef mash_ het volgende:
Piles! zit je friends te kijken?
dat doe ik meestal liggendquote:
zie je wel.. je kan slapend fokkenquote:
Het was leuk, dus nuttigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
was heel goed te volgen hoorof het nuttig was.. dat is een andere vraag
En morgen om 7 uur de wekkerquote:
Moet ik eigenlijk ook gaan doenquote:
whahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zie je wel.. je kan slapend fokken
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
Voel me wel een beetje verantwoordelijkquote:En morgen om 7 uur de wekker
hehe ...quote:Moet ik eigenlijk ook gaan doen
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:55 schreef mash_ het volgende:
ik lees echt steeds pils als in bier inplaats van piles