quote:
Vooruit dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Lumines het volgende:
even serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke komt ie:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Lumines het volgende:
even serieus
dan zijn ze zeker geen ezelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Een ezel stoot zich doorgaans niet twee keer aan dezelfde steen ...
Ok, thanks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef Trusten het volgende:
[..]
Oke komt ie:
De morning-afterpil beschermt niet tegen een volgende keer dat je seks hebt. Als het een keer mis is gegaan, is dat nu dus extra reden zijn om voor een goed voorbehoedmiddel te kiezen.
Maar dat snap je zelf ook heus wel....zo niet dan had je nog helemaal geen seks moeten hebben
Dan is zij nog stommer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Lumines het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Ik dácht dat ik ergens las dat je 3 uur lang na slikken, veilig was. Blijkbaar niet.
Oh, en ze kwam op me zitten dus ik kon er zelf niet veel aan doen.
*zoemer*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dat ding zorgt er voor dat het meisje direct ongesteld wordt,
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dat ding zorgt er voor dat het meisje direct ongesteld wordt, en dus is het niet nodig, want tegen de tijd dat ze een nieuwe eisprong heeft zijn de zaadcellen allang dood en afgebroken.
Maak van dat vraagteken maar een uitroepteken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Anniie het volgende:
Dan is zij nog stommer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |