quote:
Vooruit dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Lumines het volgende:
even serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke komt ie:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Lumines het volgende:
even serieus
dan zijn ze zeker geen ezelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Een ezel stoot zich doorgaans niet twee keer aan dezelfde steen ...
Ok, thanks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef Trusten het volgende:
[..]
Oke komt ie:
De morning-afterpil beschermt niet tegen een volgende keer dat je seks hebt. Als het een keer mis is gegaan, is dat nu dus extra reden zijn om voor een goed voorbehoedmiddel te kiezen.
Maar dat snap je zelf ook heus wel....zo niet dan had je nog helemaal geen seks moeten hebben
Dan is zij nog stommer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Lumines het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Ik dácht dat ik ergens las dat je 3 uur lang na slikken, veilig was. Blijkbaar niet.
Oh, en ze kwam op me zitten dus ik kon er zelf niet veel aan doen.
*zoemer*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dat ding zorgt er voor dat het meisje direct ongesteld wordt,
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dat ding zorgt er voor dat het meisje direct ongesteld wordt, en dus is het niet nodig, want tegen de tijd dat ze een nieuwe eisprong heeft zijn de zaadcellen allang dood en afgebroken.
Maak van dat vraagteken maar een uitroepteken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Anniie het volgende:
Dan is zij nog stommer?
Goh!quote:
Jarno!quote:
Als je zó kort na de MAP seks hebt hoef je er niet nog eentje te nemenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:49 schreef Lumines het volgende:
[..]
Ok, ik volg het niet meer. De een zeg wel, en de ander niet.
Lees de bijsluiter voor de grap eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:49 schreef Lumines het volgende:
[..]
Ja hoi! Nuecken?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
ha ha herkenbaar. had ik ook een keer met mijn nichtje.
Goed plan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef Jarno het volgende:
Ja hoi! Nuecken?
Juistquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
[..]
Lees de bijsluiter voor de grap eens.
Spermacellen overleven meestal 3 dagen in de vrouw, op het moment dat er geen ei is om te bevruchten zal er dus geen zwangerschap komen.
Onjuist, moderne MAP 'forceert' geen ongesteldheid maar remt de ovulatie.quote:Een vrouw die zojuist haar ei verloren heeft doordat ze ongesteld is geworden (waar deze pil voor zorgt)
Je bent verlamd of zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Lumines het volgende:
[..]
Ha, dan haal ik er gewoon 2!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed plan!
Haal jij morgen ff de morning after pil? Dan doen we het morgen nóg drie keer!
Had je 'm in het andere gaatje moeten proppen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Lumines het volgende:
Tenminste niet zo'n preutse trut die na één klein ongelukje gelijk een paar maanden niet meer durftquote:
Ja, dan leert ze het wel af.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Had je 'm in het andere gaatje moeten proppen!
Ik zou aangifte van verkrachting doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Lumines het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Een vrouw die zojuist haar eicel verloren heeft doordat ze ongesteld is geworden
ja en die baby dump je gewoon ergens, kinderbijslag blijft komen en het bier ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Achja je hebt geluk dat je weer een grotere kans hebt dat ze zwanger is.
Zwanger = beebie
beebie = kinderbijslag
kinderbijslag = pils
Proost
neuken ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja en die baby dump je gewoon ergens, kinderbijslag blijft komen en het bier ook
Na zulke intelligente acties kan ik mij dat wel voorstelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:49 schreef Lumines het volgende:
[..]
Of de moeder van je vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef placebeau het volgende:
Mss best even naar je moeder bellen om raad te vragen?
Ondertussen heeft ze wel twee keer zo veel hersencellen nuquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef MindGym het volgende:
morning-after
Toeval? Ik denk van niet
zij de lasten jij de lustenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja en die baby dump je gewoon ergens, kinderbijslag blijft komen en het bier ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |