SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Ja! Wat denk je hier op FOK!?! Zie alleen al de afgelopen weekquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Rustig an ziek wordt je nog wel duurt ff. Dat is een proces van dagen niet van uren. Er moet toch wel ergens op het net goede informatie over de morning afterpil te vinden zijn
tvp
bedankt , aan u heb ik tenminste watquote:
Moeilijk he, om zelf Google te gebruiken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef babyy_kelly het volgende:
[..]
bedankt , aan u heb ik tenminste wat
Of een condoomquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moeilijk he, om zelf Google te gebruiken.
Ja je weet toch, ik ben 15 en mag dan geen vriendjuuuhh hebben van mijn moeder, laat staan neukuuhhquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
Maar goed TS, waarom vraag je dit soort dingen niet aan je moeder?
Laat je je zwangerschap afhangen van een artikeltje op het internet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef babyy_kelly het volgende:
[..]
bedankt , aan u heb ik tenminste wat
Ah, dus het wachten is op:quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:14 schreef duckes het volgende:
[..]
Ja je weet toch, ik ben 15 en mag dan geen vriendjuuuhh hebben van mijn moeder, laat staan neukuuhh
Ze is vast de dochter van de enige huisarts van het gehucht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:15 schreef beerten het volgende:
Laat je je zwangerschap afhangen van een artikeltje op het internet?
Je bent echt naïef. Ga godverdomme na de dokter. Die weet het het best.
Volgend topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef yvonne het volgende:
Ah, dus het wachten is op:
"Hoi Mam, ik moet je wat vertellen, je wordt oma"
Hoi pap, daar ben ik weer. Zeg die morningAfter pil he, ik heb er nog 1 nodig... voor een schoolprojectquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze is vast de dochter van de enige huisarts van het gehucht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |