Ik voorzie een nieuwe superhit gezongen door Piles "I kissed a boy and I liked it.."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles gaat nog echt uit de kast komen![]()
Heb ik tenminste een keer iemand gezoendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe superhit gezongen door Piles "I kissed a boy and I liked it.."
Kan ik van jou wel hebben hoorquote:
en ook toch wel van mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik van jou wel hebben hoor
Zolang het voor de rest van de mensen hier ook maar duidelijk blijft
En de mensen die het niet snappen boeien me nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is
Goed hèquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus je maakt je weer druk om niks
Volgens mij wil mijn brein alleen de dingen horen die interessant zijn... Soort van Freudiaans gehoorquote:
dat laatste vooral, maar zo te horen ook dat eerstequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Zit ik nou op het verkeerde stage-adres? De heftige zomersex ontbreekt daar namelijk een beetje. Een beetje heel erg zelf.
Of is dit topic gewoon één grote orgie van stagelopende![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Je trekt ze gewoon aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
M;n derde muggenbult in een uur tijd
Wat wil je dan met zo'n huidje als ik hebquote:
En zo 'sweet' bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n huidje als ik heb
Had ik maar heftige zomersex op mijn stageplaats... dan doe ik tenminste nog watquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef Beugelfles het volgende:
Zit ik nou op het verkeerde stage-adres? De heftige zomersex ontbreekt daar namelijk een beetje. Een beetje heel erg zelf.
In meer opzichten dan jij nu denktquote:
Ik dacht dat je me zo onderhand wel kendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En Piles is mie nu toch nieuwsgierig!!
Mag ik ook nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En Piles is mie nu toch nieuwsgierig!!
Dat magquote:
'wilt u een kroketje of frikandelletje bij de friet?'quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is Cue vanavond al geweest
Jaloersquote:
McDonaldsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Club Maccie Ddat zegt me dan weer helemaal niks, maar blijkbaar dus ook een snackbarachtigiets
livestream..quote:
Meer in de zin van: Ik luister alleen radio als ik op de wc zit of sta te douchenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
livestream..
en Youtube.. maar die moet ik even gaan zoeken
Nou.. ik ben niet tevreden over je werk hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindelijk Harold & Kumar afgekeken
Whehehehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. ik ben niet tevreden over je werk hoor!
Briljante stoner moviequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindelijk Harold & Kumar afgekeken
Dat zeggen ze allemaalquote:
D_A niet in iedergevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Houniet het volgende:
JA, wat een TT! En wie voert het uit
.
Oh, ik rij je wel voorbij hoor ik alweer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
[..]
D_A niet in iedergeval
Een van de mensen in mijn buurt.. ik hoorde echt heftige kreten uit de buurt... maar het zou ook een hond kunnen zijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Houniet het volgende:
JA, wat een TT! En wie voert het uit
.
Ja heb me goed vermaaktquote:
Doe maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, ik rij je wel voorbij hoor ik alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |