Heb het de afgelopen nacht over het hoofd gezienquote:
Leuk zeg, net Gilmore Girls!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het zo gezellig!! Dochter is een maand in Ierland, en nu heeft ze ook een week een vriendin over. Leuk hoor, twee van die meiden. En volgend weekend gaan we een moeder-dochter weekend doen. Lekker touren, teveel drinken, leuke B&B's en veul zien!
Heb er zin in!!
Waar woont je huis ook alweer ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef sig000 het volgende:
Klotezooi, de credietcrisis heeft ook hier toegeslagen en moet weer voor een baas gaan werken en op tijd opstaan.
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabberquote:
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabber
Ach dat valt wel mee. Ik heb een mooi uitzicht. Degene die onder me woont kijkt tegen de aan de overkant staande appartementen uit. Ik woon op een mooi hofje en ik zie de natuur in de tuinen van de mensen aan de overkant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?
Ik gok: collega's. Of anders een vriend(in) die een slechte keuze heeft gemaakt en die je daarom bijna nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Een bruidspaar dat z'n handen mag dichtknijpen als het de eerste vijf jaar haalt![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het zo gezellig!! Dochter is een maand in Ierland, en nu heeft ze ook een week een vriendin over. Leuk hoor, twee van die meiden. En volgend weekend gaan we een moeder-dochter weekend doen. Lekker touren, teveel drinken, leuke B&B's en veul zien!
Heb er zin in!!
Zoiets. Het was van een treurnis, je wilt het niet weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:08 schreef broer het volgende:
Ik gok: collega's. Of anders een vriend(in) die een slechte keuze heeft gemaakt en die je daarom bijna nooit meer ziet.
Fucking delirious ben ik. Ik zou graag willen dat het gaat werken, maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:16 schreef broer het volgende:
Je moet juist blij zijn voor de newly weds. Ze gaan de gelukkigste periode van hun leven tegemoet.
Hebben ze vanavond openlijk ruzie gemaakt tijdens het feest?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Fucking delirious ben ik. Ik zou graag willen dat het gaat werken, maar ik vrees het ergste.
God bestaat niet, dat weet je toch hè.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:18 schreef broer het volgende:
Overigens is elk feest dat in een gelegenheid met een lobby wordt gehouden tot mislukken gedoemd.
En als die lobby er dan ook nog eens uitziet als een hoerenkast mag je van geluk spreken dat god niet al bliksemend en donderend heeft ingegrepen.
Natuurlijk niet. Daar was de bruidegom te dronken voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Hebben ze vanavond openlijk ruzie gemaakt tijdens het feest?
Ik wist het al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
God bestaat niet, dat weet je toch hè.
Morgen eventjes langsgaan bij het bruidspaar en heel terloops tegen haar zeggen dat hij 'hem wel aardig lust'. Eventueel af te maken met: "Op een gegeven moment probeerde hij me zelfs te zoenen. Ha ha."quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk niet. Daar was de bruidegom te dronken voor.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:23 schreef broer het volgende:
Ik wist het al.
En na vanavond kun jij ook vertellen dat je dat uit eigen ervaring weet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:26 schreef broer het volgende:
Morgen eventjes langsgaan bij het bruidspaar en heel terloops tegen haar zeggen dat hij 'hem wel aardig lust'. Eventueel af te maken met: "Op een gegeven moment probeerde hij me zelfs te zoenen. Ha ha."
Ja, ja. Laat dat huwelijken stukmaken maar aan mij over.
Dat drankje (die drankjes) had je daar moeten nemen, hè? Dan was het misschien nog vermakelijk geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben nu aan het chillen met een drankje en een muziekje, daar was ik dringend aan toe.
Neuh, ik kom af en toe langs. FOK! zorgde voor te veel afleiding op een gemiddelde werkdag, dus ik ben er even mee gestopt. Nu kom ik gewoon met mate langs. En als het weer te veel wordt, blijf ik weer weg.quote:Ben jij weer voorgoed terug op het honk, broer?
Ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:29 schreef broer het volgende:
Dat had je daar moeten nemen, hè? Dan was het misschien nog vermakelijk geweest.
Dat is niet gezelligquote:En als het weer te veel wordt, blijf ik weer weg.
Nee, maar je op een gewone doordeweekse dag een paar uur laten afleiden als je deadlines hebt maakt de omgang met opdrachtgevers er ook niet gezelliger op. (En dat terwijl ik normaal gesproken ont-zet-tend gezellig ben. Ik bedoel: ze zouden eens een verkeerd beeld van me krijgen.quote:
Ik weet niet of ik dit goed begrijp. Je bent te brak als je hier laat post? Je wordt oud?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:41 schreef broer het volgende:
Nee, maar je op een gewone doordeweekse dag een paar uur laten afleiden als je deadlines hebt maakt de omgang met opdrachtgevers er ook niet gezelliger op. (En dat terwijl ik normaal gesproken ont-zet-tend gezellig ben. Ik bedoel: ze zouden eens een verkeerd beeld van me krijgen.)
THAT'S NOT MY NAME!quote:Sigur Ros heb ik ook niet gedownload. Heb je The Ting Tings,
Nee.quote:Camille, The Cool Kids en vooral 'Toe Jam' van The BPA al geprobeerd?
Ik ga nog steeds net zo laat naar bed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet of ik dit goed begrijp. Je bent te brak als je hier laat post? Je wordt oud?![]()
Toch even doen. Is best aangenaam verpozen, dat cd'tje.quote:THAT'S NOT MY NAME!Nee.
O, dat is ook oké. (Wat precies?)quote:Het laatste dat ik heb gedownload, is jazzy funk.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik luister er nu naar. Brian Culbertson, met een beetje hulp van o.a. Bootsy Collins.
Ik snap het wel. Je bent een professional. Zo heb ik enige tijd geleden met mezelf afgesproken dat ik doordeweeks niet meer drink. Dat lukt aardigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:51 schreef broer het volgende:
Ik ga nog steeds net zo laat naar bed.
Maar ik laat me overdag niet meer afleiden. En dat scheelt een heleboel.
Nee, dit is een uitstapje voor mij. Ik download nog wel eens wat als ik ergens een gefundeerde enthousiaste recensie lees. Ik denk nu na over de Go-Betweens. Die zijn al uit elkaar, maar ik schijn wat te hebben gemist.quote:Overigens: als je dat luistert, zul je mijn tips niet zo geweldig vinden. Dus laat die maar voor wat ze zijn.
God bestaat toch!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:53 schreef broer het volgende:
En op het moment dat ik het type begint het te bliksemen en te donderen hier. [ afbeelding ]
O, daar ben ik dan nog niet aan begonnen. Dat wordt stap 2. Of, nou ja, stap 3, 4 of 5.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap het wel. Je bent een professional. Zo heb ik enige tijd geleden met mezelf afgesproken dat ik doordeweeks niet meer drink. Dat lukt aardig![]()
Die ken ik dan weer niet. Ik zal ze eens YouTuben.quote:Nee, dit is een uitstapje voor mij. Ik download nog wel eens wat als ik ergens een gefundeerde enthousiaste recensie lees. Ik denk nu na over de Go-Betweens. Die zijn al uit elkaar, maar ik schijn wat te hebben gemist.
Doe rustig aan. De AA hebben acht of negen stappen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef broer het volgende:
O, daar ben ik dan nog niet aan begonnen. Dat wordt stap 2. Of, nou ja, stap 3, 4 of 5.
Beetje new wave/poppunky, Australisch. Ik ben er nog niet uit.quote:Die ken ik dan weer niet. Ik zal ze eens YouTuben.
Dan wordt het naar alle waarschijnlijkheid stap negen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Doe rustig aan. De AA hebben acht of negen stappen.
Zorg dat je er een 'sponsor' bij zoekt. Of een 'mentor', hoe was het ook alweer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:17 schreef broer het volgende:
Dan wordt het naar alle waarschijnlijkheid stap negen.
Het is natuurlijk best sneu dat we elkaar niets te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was mijn noemenswaardige input
Een sponsor? Krijg je geld als je stopt met drinken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zorg dat je er een 'sponsor' bij zoekt. Of een 'mentor', hoe was het ook alweer.
Te veel Amerikaanse films gezien![]()
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Het is natuurlijk best sneu dat we elkaar niets te vertellen hebben.
Ik heb geen medelijden met I.R. Dat post hier gewoon om 08:52 uur; het is een schandequote:Maar het is vooral sneu dat I.R. dit straks vanuit Amerika allemaal moet lezen en zo zijn kostbare tijd verdoet. Dat kunnen we hem toch eigenlijk niet aandoen...
Daar word ik nog steeds heel vrolijk van als ik het hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
En All Summer Long van Kid Rock.
Nee, dat is zo'n vaag type dat tegen je aanlult als je dreigt weer te gaan drinken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef broer het volgende:
Een sponsor? Krijg je geld als je stopt met drinken?
Dat is bijzonder goed nieuws. Dan kan ik stoppen met werken. Heb ik weer alle tijd voor FOK! (Wel jammer dat ik dan niet meer mag drinken, want dat heb ik toch wel nodig hier.)
Dat heb ik nou ook!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Daar word ik nog steeds heel vrolijk van als ik het hoor
Ja, maar om dat nou voor de eeuwigheid vast te leggen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!![]()
Het is goed dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:30 schreef broer het volgende:
Ik had daar beter over na moeten denken en een mooi, stoer verhaal moeten verzinnen.
Persoonlijke vragen stellen staat vrij. Antwoorden is ook niet verplicht, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook!
Op de vorige pagina staat een vraag voor je
Welnee. Fictie is altijd beter dan feiten. Ik had dat gewoon moeten doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Het is goed dat je dat niet hebt gedaan.
Nee hoor, absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Persoonlijke vragen stellen staat vrij. Antwoorden is ook niet verplicht, toch?
Mercy vond ik bagger, deed me teveel aan die Winehouse snol denken. Warwick Avenue daarentegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en Duffy trouwens. Duffy Duffy Duffy Duffy.
Elizabeth!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
die Winehouse snol
Je had er natuurlijk een topic over kunnen openen. Onder een kloon. En er dan een boek over kunnen schrijven. (Ik geloof trouwens dat ik haar wel mag.)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef broer het volgende:
Welnee. Fictie is altijd beter dan feiten. Ik had dat gewoon moeten doen.
Dít meisje is een blijvertje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mercy vond ik bagger, deed me teveel aan die Winehouse snol denken.
Da's ook mijn favoriet.quote:Warwick Avenue daarentegen
Goed idee. Kan ik natuurlijk alsnog doen. Ik zit te denken aan: overdag een kindermeisje dat neukt met de baas, maar 's avonds een eenzame puber op FOK! Moet het goed doen, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Je had er natuurlijk een topic over kunnen openen. Onder een kloon. En er dan een boek over kunnen schrijven. (Ik geloof trouwens dat ik haar wel mag.)
Bestsellerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef broer het volgende:
Goed idee. Kan ik natuurlijk alsnog doen. Ik zit te denken aan: overdag een kindermeisje dat neukt met de baas, maar 's avonds een eenzame puber op FOK! Moet het goed doen, toch?
Weet ik niet. Hersenspinsel.quote:(Met 'haar' bedoel je Nadine? En hoezo dat opeens?)
Training voor mijn werk. Nog een weekje. Morgenochtend heb ik nog les, maar daarna vertrek ik naar Chicago om daar de toerist uit te hangen, en dan moet ik maandagochtend weer verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!![]()
[..]
Ik heb geen medelijden met I.R. Dat post hier gewoon om 08:52 uur; het is een schandeEn hij heeft nog steeds niet verteld wat hij in het land van de duivel doet.
Ik ken dat typische gevoel dat bij sommige topics opkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Telkens als ik dit topic zie, weet ik dat ik weer een hele avond heb verneukt.
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:48 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen IR. Was ik maar zo avontuurlijk
Ook wel tongzoen genoemd in de volksmond (ja, het kan niet op met de dubbelzinnigheid vanavond!).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef tong80 het volgende:
Dikke kus van Tong.
Ook een keer gekeken vanuit de Seers Tower toen ik nog 8 jaar oud was, weet het gewoon nog steedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 04:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.
[ afbeelding ]
Verder is Amerika eigenlijk net Europa, maar dan met meer vestigingen van Starbucks.
Volgens mij doet het Lamon goed. Ik bespeurde opluchting en hoop in zijn laatste post.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:09 schreef broer het volgende:
Gecondoleerd, Lamon. Ik hoop dat je veel steun vindt bij de hernieuwde contacten.
Ah, je zit/zat dus in Chicago. Ik vroeg het me al af . Vlak bij mij dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 04:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.
[ afbeelding ]
Verder is Amerika eigenlijk net Europa, maar dan met meer vestigingen van Starbucks.
Concentreer je eerst maar op je eigen verdriet en je eigen problemen, Lamon. 'Slecht volk' kan wel even wachten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik ga slecht volk kapot maken, tot het bittere eind.
Ze moesten eens weten wat ik ze kan aandoen, als ik wil.
De wereld heeft me in een slecht mens veranderd, bedankt wereld. Nu de afrekening....
-2 jarig Orange abonnement per direct laten opzeggen, via een in gebreke stelling. Gelukt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Concentreer je eerst maar op je eigen verdriet en je eigen problemen, Lamon. 'Slecht volk' kan wel even wachten.
Mooi! Over de rest van je maatregelen kan en wil ik niet oordelen, aangezien ik de ins en outs niet ken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:08 schreef Lamon het volgende:
- Baas bang gemaakt door het woordje UWV te noemen en ziek gemeld voor onbepaalde tijd. Gelukt.
Die ken ik dan weer nietquote:Ik ken de 5 stappen, en zie ze mezelf ook gebruiken, dus no worries.
Van een vage site:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Die ken ik dan weer nietWat bedoel je?
Mijn pa leeft nog, wat nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:55 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa wasoverleden en ik was woest op de samenleving dat iedereen doorging met het leven. Begreep dat niet.
Er van genietenquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn pa leeft nog, wat nu?
Hersenloze maagdelijke randdebiel met frustraties, en een ernstig gebrek aan fatsoenlijke woordenschat-alert.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je best leuk om te zien, Lamon.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Niet slijmen Wycie.
Hij ziet er niet slecht uit.
Maar om hem nu een stuk te noemen
Tong, je verbergt je achter oude foto,wanneer update je die eens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef tong80 het volgende:
Je verbergt je achter een baard en bril.
Is allang geplaatst.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:35 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Tong, je verbergt je achter oude foto,wanneer update je die eens?
Waarom? En daarnaast: zou dat erg zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef Lamon het volgende:
Heb ook t idee dat mensen van mn werk meekijken op deze site...
Dat is dan ook een kenmerk van die afwijking, je gezicht zoveel mogelijk proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je best leuk om te zien, Lamon.![]()
En wat mij betreft hoef je je zeker niet te scheren of lenzen in te doen.
Komt door mij, met mijn medicijnen, red ik het niet meer tot 1.00quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook.
Kunnen we nu ophouden om vóór 01.00 uur te posten?![]()
Nee. Het gaat me niet om seks (ben er ook niet vies van, maar dat is niet mijn probleem.)quote:
Ja, want dan komt een heleboel van hun rare inconsequente gedrag voort uit het meelezen op dit forum, en denkt mijn baas dat ik alcoholist ben, terwijl het drinken tegenwoordig juist wel meevalt.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:09 schreef broer het volgende:
Waarom? En daarnaast: zou dat erg zijn?
Ja sorry, ik lig een beetje op ramkoers, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:29 schreef broer het volgende:
Dat was mijn reactie op het eerste deel van Lamons post.
Domme muts in R&P, zie posthistorie. Ik ga pitten, liefsquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:33 schreef broer het volgende:
O? Hoezo?
(Ik vond het nog wel meevallen, eigenlijk...)
Houden zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar dit topic op slaat.
Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:34 schreef broer het volgende:
Ik vind het inderdaad erg romantisch om de minder bedeelden te helpen.
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:35 schreef broer het volgende:
De echte vraag, Wa, is natuurlijk: heb je de nieuwe James Bond theme al gehoord? En zo nee: nu downloaden!
Is dat echt zonder spatie, ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.
Geloof het wel. Ik vind het in ieder geval beter staan zonder spatie. Vakidiootquote:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.quote:Maar van mij mogen ze nemen wat ze willen, hoor. Ik heb de rommel toch niet nodig. (Misschien dat ik anders zou praten als ik daadwerkelijk miljoenen zou hebben.)
Another way to die.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?
O? Waar zegt-ie dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Giel Beelen vindt Keys/White fantastisch. Het kan toch niet zo zijn dat ik achter dat stuk verdriet aanhobbel
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef broer het volgende:
Another way to die.
DWDD.quote:O? Waar zegt-ie dat?
Ik volg in je voetspoor. En anders krijg ik (alweer) geld van je. Kijk, zo kom ik nou aan mijn miljoenen.quote:Bovendien 2: ook ik vind het een goeie plaat. Kom gerust achter mij aan lopen.
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.
En als je dat niet doet, ben je gewoon vrekkig.
Het is maar één nummer. Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me nogal druk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.
Aha!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:50 schreef broer het volgende:
Het is maar één nummer.
Ach, 99 cent, waar hebben we het over. Alicia is een supergetalenteerd meisje, ik geef het een kans.quote:Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.
Neequote:Ik heb je dat trouwens nooit betaald, hè?
Tong houdt niet van slowchat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik heb die post nooit begrepen.
iTunesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef broer het volgende:
O, jij doet dat ook echt legaal.
Jeumig.Sorry.
Waar valt 'Goedemorgen' dan onderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:56 schreef broer het volgende:
Tong houdt niet van slowchat.
Mijn postings zijn literatuur.quote:Dus misschien moeten we ophouden met het gelul in de ruimte.
'Relevante updates omtrent de belangrijkste werkloze van FOK.'quote:
O, dan zit ik dus écht in het verkeerde topic.quote:Mijn postings zijn literatuur.
Misschien moet ik mijn gitaar ook weer eens onder het stof vandaan halen. Verdien ik ook nog eens wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
iTunesMuzikanten moeten ook gewoon hun centjes kunnen krijgen hè.
Schopje naar TTK?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:01 schreef broer het volgende:
O, dan zit ik dus écht in het verkeerde topic.
Ik download je spul, dan krijg jij je centjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:03 schreef broer het volgende:
Misschien moet ik mijn gitaar ook weer eens onder het stof vandaan halen. Verdien ik ook nog eens wat.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ik doe het al wat langer. Slijm maar met broerquote:WA en Broer die mijn dilemma's invullen
Ja jij weet altijd de moeilijke laatste vraagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doe het al wat langer. Slijm maar met broer
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ja jij weet altijd de moeilijke laatste vraag
Negen cent per nummer, hoorde ik vandaag op de radio. Dat zet eigenlijk ook geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik download je spul, dan krijg jij je centjes.
Nee, maar ik zou je er wel dankbaar voor zijn, hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Negen cent per nummer, hoorde ik vandaag op de radio. Dat zet eigenlijk ook geen zoden aan de dijk.
Nee, ik zie liever jonge muzikanten die nieuwe dingen doen.quote:
Dus ik moet minder goede mensen leren accepteren en van me af leren zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:
Je leert geen slechter mens worden, je leert wel anders denken. En dat is wel nodig. Gelukkig klink je niet meer zo kwaad, dat is al een begin.
De voorbeelden die jij geeft, dat zijn natuurlijk slechte zaken. Je moet echter leren dat die mensen niet noodzakelijk ook echt slecht zijn. Ze dachten misschien niet goed na, ze kunnen er spijt van hebben. Ik weet het, er is natuurlijk geen geldig excuus voor wat ze doen, maar je moet het uit je hoofd zetten om die mensen gelijk te stellen aan de duivel. Jij bent ook geen engeltje, snap je?
Ik zou mensen die slechte dingen doen niet als vrienden willen hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:44 schreef Lamon het volgende:
Dus ik moet minder goede mensen leren accepteren en van me af leren zetten?
Of moet ik ze accepteren en toch aanvaarden als kennis/vriend/vriendin?
Ik zal wel geen engeltje zijn, maar ik heb echt nog nooit iemand willens en wetens kwaad gedaan, dus ik vind best dat ik mezelf als echt goed persoon mag zien, of zou ik ook mensen kwetsen zonder dat ik het zelf besef? Ik vind het erg lastig allemaal...
Maar dat zijn maar woorden. Ik was overspannen, had mijn pa net verloren, heb BDD, paniek en angst-stoornissen en een persoonlijkheidsstoornis, is me verteld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou mensen die slechte dingen doen niet als vrienden willen hebben.![]()
Maar je hoeft ze niet grondig te haten, je kent ze niet.
Je bent in wezen een goed mens, maar die wraakacties waar je over had verteld...daar was je heel bewust mee bezig. Als ik zo zwart-wit zou denken als jij zou ik je nu een slecht mens vinden. Snap je?
Niks geen misbruik. En zeker geen bagger.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:19 schreef DaMook het volgende:
Is I.R. er zelf ook nog of wordt zijn naam misbruikt voor een bagger topic ?.
Lang geleden dat ik in een van zijn topics was.
Dat meisje zei dat ze wegging omdat ik haar aanviel over het feit dat ze me bleef lastig vallen terwijl ik haar niet meer wilde zien, maar het bleek achteraf dat ze ergens anders gewoon meer kon verdienen, en mij als excuus gebruikte en ze had daarvoor ook al 2 andere meisjes weggeziekt kwam ik later achter, dus ik heb daar absoluut geen spijt van.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:15 schreef wyccie het volgende:
Je had gezegd dat je ervoor had gezorgd dat dat meisje werd ontslagen. Was dat dan niet waar?
En Lamon, ik weet dat je toen kwaad en verward was en dat je daarom die dingen hebt gezegd. Je deed of zei iets, maar je kreeg spijt en je bood je excuses aan. Zo slecht ben je dus helemaal niet. Begrijp je nu wat ik bedoel dat je mensen niet gelijk moet oordelen op hun woorden of daden?
Eerlijkheid vind ik ook belangrijk, maar je moet oppassen dat je niet misschien dingen verdraaid. Wat zij jou vertellen, of het de waarheid is of niet, kan een goede reden. Juist om iemand niet te kwetsen liegen mensen vaak, ook al is dat niet de juiste manier. Ze kunnen het goed bedoelen, maar het kan verkeerd opgevat worden.
En soms wordt er gewoon gelogen omdat het ze niks kan schelen. Helaas, maar dat komt ook voor. Daar moet je je maar overheen zetten. Negeer ze, stop er geen tijd in, maar neem geen slachtofferrol aan en wind je er niet zo over op. Je maakt het jezelf er alleen maar moeilijker mee.
Ok danquote:Op zondag 5 oktober 2008 03:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks geen misbruik. En zeker geen bagger.![]()
IR is nu een brave burger geworden. Tsja.
Clorazepaat neemt angst en paniek weg. Daar ben ik heel blij mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:19 schreef wyccie het volgende:
Lamon, hoe voel jij je nu eigenlijk met deze medicijnen? Vind je zelf dat er verbetering is opgetreden?
Dat is niet zo netjes van haar. Nou ja, voor deze keer zie ik je wraakactie door de vingers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:30 schreef Lamon het volgende:
Dat meisje zei dat ze wegging omdat ik haar aanviel over het feit dat ze me bleef lastig vallen terwijl ik haar niet meer wilde zien, maar het bleek achteraf dat ze ergens anders gewoon meer kon verdienen, en mij als excuus gebruikte en ze had daarvoor ook al 2 andere meisjes weggeziekt kwam ik later achter, dus ik heb daar absoluut geen spijt van.
Ik vind dat heel knap. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn omdat ze bang zijn om anderen te kwetsen, ondanks hun goede bedoelingen. Gewoon dóen, wel op een aardige manier brengen.quote:En ik snap dat complete openheid voor mensen lastig is, maar een beetje eerlijkheid of een nuance in eerlijkheid zou toch veel prettiger zijn?
Zo zal ik ook bijvoorbeeld altijd tegen iemand zeggen dat hij of zij ruikt bijvoorbeeld, omdat ze er dan wat aan kunnen doen. Het klinkt kwetsend, maar helpt de persoon wel, om te zien hoe het echt zit, en daar mee om te gaan.
Dat is al heel mooi. Zoals ik zei, je klinkt nu een stuk beter, niet meer zo verward en boos.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:33 schreef Lamon het volgende:
Clorazepaat neemt angst en paniek weg. Daar ben ik heel blij mee.
Het helpt alleen niet tegen andere zaken, en ik heb nogal veel op mijn bord, een beetje teveel eigenlijk. Ik moet stoppen met drinken, daarna moet ik over op anti-depressiva (SSRI's), maar eerst die cognitieve training maar, misschien helpt me dat al een eind op weg.
Precies, maar omdat ik dat doe moet ik dus op cognitieve training. Dus blijkbaar is dat dus toch not-done.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:43 schreef wyccie het volgende:
Gewoon dóen, wel op een aardige manier brengen.
Zelf heb ik er ook een hekel aan als mensen liegen over bijvoorbeeld je nieuwe truitje of je kapsel, dat hoor je gewoon aan hun toon, zo nep. Of het komt zo ongeïnteresseerd uit hun mond. Zeg dan gewoon niks, of zeg dat het niet jouw smaak is. Dat is prima, toch?
Waarop ik weer aan het einde van Fight Club moet denken, en compleet gek wordt van alle mooie muziek en films die er zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:10 schreef broer het volgende:
En leuk dat ik deze dan ook nog weer eens zie:
Ik vind het nog altijd leuk dat ik hem - de heer Black - hier in de stad dit nummer heb horen doen, gewoon op straat met een akoestische gitaar op een plein.
Nee, ik leef in een eigen wereld nu, die voor veel anderen niet voor te stellen is, en het ergste is dat ik mijn situatie niet overdrijf maar onderdrijf (is dat een woord?), want het is nog veel erger dan wat ik hier neerpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:35 schreef broer het volgende:
Bizarre situatie, Lamon. Ik hoop dat je er mee om weet te gaan, want ik zou niet weten wat ik zelf zou doen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit kun je beter anoniem doen op internet... Gewoon een tip.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik leef in een eigen wereld nu, die voor veel anderen niet voor te stellen is, en het ergste is dat ik mijn situatie niet overdrijf maar onderdrijf (is dat een woord?), want het is nog veel erger dan wat ik hier neerpen.
Het lijkt zo melodramisch of aandachttrekkend, maar het is nog zoveel erger dan ik zeg.
Ik ben dan ook alle schaamte en terughoudendheid voorbij...
Dat betekent niet dat anderen zich op een dom internetforum wat moeten aantrekken van dat soort dingen, ik schrijf het gewoon van me af, voor zover dat gaat. Ik denk zelf dat het eigenljk beter is om een dagboek te gaan maken ofzo, want dit kan je niet bij vreemden neer gaan leggen....
Dit is toch anoniem op internet, of ben ik nu helemaal in de war?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit kun je beter anoniem doen op internet... Gewoon een tip.
Weer een jaartje dichter bij de dood...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef broer het volgende:
I.R. is vandaag (of in ieder geval: ongeveer vandaag) vierentwintig (of in ieder geval: ongeveer vierentwintig) geworden.
Laten wij hem daarmee feliciteren.
Hiep hiep!
Dat zeg ik - hiep, hiep!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:
Weer een jaartje dichter bij de dood...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weer een jaartje dichter bij de dood...
Om de goede sfeer maar snel even de kop in te drukken.
Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is toch anoniem op internet, of ben ik nu helemaal in de war?
De kans dat iemand die mij kent in mijn fotoboek gaat kijken vanwege dit specifieke topic, en daar ook nog wat mee gaat doen wat mij schade kan toebrengen, is niet bijster groot lijkt me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.
quote:Op woensdag 12 november 2008 03:10 schreef GGMM het volgende:
Hoef ik iig niet meer te leren waar dit topic eigenlijk op slaat.
Ik wacht op de bakker die moet pissenquote:Op donderdag 13 november 2008 04:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Moest je pissen of zit je te wachten dat de bakker vers brood buiten zet?
Dan kun je gratis brood schoepen?quote:Op donderdag 13 november 2008 04:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op de bakker die moet pissen
Sinds I.R. het 'echte leven' is ingegaan, is niks meer zoals het geweest is.quote:
Meer dan in het "echte" leven, waar ik nu in zit bestaat niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:20 schreef Mike het volgende:
Sinds I.R. het 'echte leven' is ingegaan, is niks meer zoals het geweest is.
Daar schort het natuurlijk aan bij 'm. Hij is nog jong en onervaren.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer dan in het "echte" leven, waar ik nu in zit bestaat niet.
Het is gewoon een kwestie van goed combineren.
Groot probleem bij jonge mensen. Het is altijd alles of niets.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar schort het natuurlijk aan bij 'm. Hij is nog jong en onervaren.
De tijden dat ik in mijn pyjamaatje nog een half uurtje langer mocht opblijven, zijn wel een beetje voorbijquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:57 schreef broer het volgende:
Was je er speciaal voor wakker gebleven?
Ik doe dat nog wel eens. Doe ik speciaal een pyjama aan en dan blijf ik een half uur langer zitten dan ik eigenlijk wilde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
De tijden dat ik in mijn pyjamaatje nog een half uurtje langer mocht opblijven, zijn wel een beetje voorbij![]()
Geen trendsetter, maar ik maak wel wat los bij sommige mensen, en dat is wel weer erg prettig, (zie psychologie)quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Hulde voor je avatar, Lamon. Misschien ben je een trendsetter.
Het is een beetje geflatlined he.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat mijn oproep niets heeft uitgehaald.
Maar daarna moeten ik zeker kappen.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:03 schreef broer het volgende:
Ach kom, Lamon. Nog een post of dertig en dan is-ie vol. Dat red je toch nog wel?
quote:Suppose life's origin on a planet took place through a hugely improbable stroke of luck, so improbable that it happens on only one in a billion planets. Given that there are at least a billion billion planets in the universe, even such absurdly low odds as these will yield life on a billion planets. And, if you set out in a spaceship to find the one planet in the galaxy that has life, the odds against your finding it would be so great that the task would be indistinguishable, in practice, from impossible.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Dus Lamon moet ook gewoon blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:42 schreef Marble het volgende:
Welnee, al was het maar om de simpele reden dat opgeven en (semi)bikkel een contradictio in terminis is.
Ook zo'n depri iddquote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Van ElizabethR ben ik minder zeker.
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.quote:
Ik bedoelde het letterlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.
Tong is al maanden een beetje flauwig rancuneus tegen mij bezig vanwege dit hetgeen hij iemand neersabelen in een post van 20 regels noemt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.
Waar blijft je beloofde PM met uitleg dan? Of gewoon hier open en bloot? Je gaat al maanden tegen me tekeer, maar als ik je vraag om uitleg geef je niet thuis,. Wie speelt er dan precies de vermoorde onschuld??quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:04 schreef tong80 het volgende:
Je quote het verkeerde topic doos.
Het ging over heel iets anders.
Je sabelde me neer om niks.
Maar goed. De vermoorde onschuld is niet voor niets een spreekwoord.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga helemaal niet maanden te keer.
Wélke PM? Ik heb jou om een PM met uitleg gevraagd. Die zou je sturen maar heb je niet gedaan. Ook prima, dan hoef ik me namelijk helemaal nergens schuldig over te voelen wat mij betreft, en lul je maar wat uit je nek.quote:Openbaar die PM's maar dan.
Ja, dus? Dat bewuste postje heb ik toch gelinkt hierboven? Maar volgens jou gaat het ineens heel ergens anders over. Uitleg wens je echter niet te geven. Tja.quote:Je ging tegen mij te keer in De algemene kennis kwis.
Dat blijkt niet uit je sneren in diverse topics, maar nogmaals, als jij je daar goed bij voelt, be my guest. Ik voel me echter, gezien je opmerkingen in dit topic tegen WA en over mij, geroepen om haar uitleg te geven, aangezien ik haar nogal hoog heb zitten.quote:Had het wel gehad daarna met je en laat je links liggen.
Trusten draaikont.quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:24 schreef tong80 het volgende:
Wat heb ik nu weer tegen WA
Is dat een ex van me
Ik ga weer naar bed.
Trusten ER
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tong is al maanden een beetje flauwig rancuneus tegen mij bezig vanwege dit hetgeen hij iemand neersabelen in een post van 20 regels noemt.
Als je beide topics doorneemt (althans, zijn en mijn posts) snap je de context van hetgeen er aan de hand was, maar ik kan me voorstellen dat je die moeite niet wilt doen vanwege zoiets banaals. Maar het is terug te lezen.
Ik heb Tong in dat cabarettopic vriendelijk gevraagd om tekst en uitleg, zodat ik mijn excuses kon aanbieden mocht ik echt heel fout geweest zijn, want in eerste instantie wist ik helemaal niet meer waar het over ging. Maar Tong heeft geen zin in tekst en uitleg geven en dus ook nooit de gevraagde PM gestuurd. Dus ben ik zelf maar op zoek gegaan naar dat bewuste AKQ topic, en genoemde post vind je dus ook hierboven in die url, genaamd 'dit'.
Waar Tong wél zin in heeft sindsdien is in elk topic waar ie de kans krijgt 'wraak nemen' op mij, door opmerkingen te plaatsen.
Nu, dat mag ie. Hoop dat het hem veel plezier doet en voldoening schenkt. Mij zal het aan mijn reet roesten. Ik heb mijn best gedaan door hem te vragen waarin ik fout was geweest, en dat ik heus niet te beroerd ben om mijn excuses aan te bieden als ik echt fout ben geweest, maar hij geeft niet thuis, en verkiest voldoening door middel van negatieve opmerkingen aan mijn adres. Zijn probleem, niet het mijne
En ik post hier nog nauwelijks omdat er niet veel meer aan is hier, wel dan??? Ik mis de heerlijke intellectuele psychologische analyses van Lamon, ik mis de scherpte van IR. etcetera.
Compleet vergeten, het zijn ook zulke rare dagen. Excuusquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
Hee, we mogen nog helemaal niet posten, Wa!
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
ER, als je bij een post op het plusje of minnetje klikt krijg je een andere URL, als dat linkt kom je gelijk bij die ene post uit. Dat is makkelijker lezen waar het over gaat.
Niet dat ik dat hele topic ga lezen, hoor.
Hee, we mogen nog helemaal niet posten, Wa!
Nee, Tong. Ik jaag niemand weg, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik kan er niks aan doen dat jij daar niet tegen kunt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.
Had ik nooit van je verwacht.
Met alle respect, tong, maar een beetje vent laat zich natuurlijk niet wegjagen. Je moet af en toe ook over dingen heen kunnen stappen. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.
Had ik nooit van je verwacht.
Je viel me aan dat ik steeds goeiemorgen zei zonder zelf een plaatje te posten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, Tong. Ik jaag niemand weg, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik kan er niks aan doen dat jij daar niet tegen kunt.
Nee, het ging me erom dat jij altijd degene bent met ''Nou, het is hier stil zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Je viel me aan dat ik steeds goeiemorgen zei zonder zelf een plaatje te posten.
Ik heb je uitgelegd dat ik een virus had en heb en niet op google kan
Geen dank. Je bent de enige aan wie ik überhaupt uitleg wens te geven.quote:
Ik vind het inmiddels niet meer spijtig. Het interesseert me niet.quote:Het is spijtig dat jij en tong, om welke reden dan ook, er samen niet kunnen uitkomen.
Zou ik ook niet doen, is het totaal niet waard, zoals ik al zei, pure banaliteit.quote:Ik heb ietsje gelezen, maar ik ga me er verder niet in mengen. Het is gewoon heel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |