Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:34 schreef broer het volgende:
Ik vind het inderdaad erg romantisch om de minder bedeelden te helpen.
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:35 schreef broer het volgende:
De echte vraag, Wa, is natuurlijk: heb je de nieuwe James Bond theme al gehoord? En zo nee: nu downloaden!
Is dat echt zonder spatie, ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.
Geloof het wel. Ik vind het in ieder geval beter staan zonder spatie. Vakidiootquote:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.quote:Maar van mij mogen ze nemen wat ze willen, hoor. Ik heb de rommel toch niet nodig. (Misschien dat ik anders zou praten als ik daadwerkelijk miljoenen zou hebben.)
Another way to die.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?
O? Waar zegt-ie dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Giel Beelen vindt Keys/White fantastisch. Het kan toch niet zo zijn dat ik achter dat stuk verdriet aanhobbel
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef broer het volgende:
Another way to die.
DWDD.quote:O? Waar zegt-ie dat?
Ik volg in je voetspoor. En anders krijg ik (alweer) geld van je. Kijk, zo kom ik nou aan mijn miljoenen.quote:Bovendien 2: ook ik vind het een goeie plaat. Kom gerust achter mij aan lopen.
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.
En als je dat niet doet, ben je gewoon vrekkig.
Het is maar één nummer. Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me nogal druk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.
Aha!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:50 schreef broer het volgende:
Het is maar één nummer.
Ach, 99 cent, waar hebben we het over. Alicia is een supergetalenteerd meisje, ik geef het een kans.quote:Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.
Neequote:Ik heb je dat trouwens nooit betaald, hè?
Tong houdt niet van slowchat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik heb die post nooit begrepen.
iTunesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef broer het volgende:
O, jij doet dat ook echt legaal.
Jeumig.Sorry.
Waar valt 'Goedemorgen' dan onderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:56 schreef broer het volgende:
Tong houdt niet van slowchat.
Mijn postings zijn literatuur.quote:Dus misschien moeten we ophouden met het gelul in de ruimte.
'Relevante updates omtrent de belangrijkste werkloze van FOK.'quote:
O, dan zit ik dus écht in het verkeerde topic.quote:Mijn postings zijn literatuur.
Misschien moet ik mijn gitaar ook weer eens onder het stof vandaan halen. Verdien ik ook nog eens wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
iTunesMuzikanten moeten ook gewoon hun centjes kunnen krijgen hè.
Schopje naar TTK?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:01 schreef broer het volgende:
O, dan zit ik dus écht in het verkeerde topic.
Ik download je spul, dan krijg jij je centjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:03 schreef broer het volgende:
Misschien moet ik mijn gitaar ook weer eens onder het stof vandaan halen. Verdien ik ook nog eens wat.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ik doe het al wat langer. Slijm maar met broerquote:WA en Broer die mijn dilemma's invullen
Ja jij weet altijd de moeilijke laatste vraagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doe het al wat langer. Slijm maar met broer
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ja jij weet altijd de moeilijke laatste vraag
Negen cent per nummer, hoorde ik vandaag op de radio. Dat zet eigenlijk ook geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik download je spul, dan krijg jij je centjes.
Nee, maar ik zou je er wel dankbaar voor zijn, hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Negen cent per nummer, hoorde ik vandaag op de radio. Dat zet eigenlijk ook geen zoden aan de dijk.
Nee, ik zie liever jonge muzikanten die nieuwe dingen doen.quote:
Dus ik moet minder goede mensen leren accepteren en van me af leren zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:
Je leert geen slechter mens worden, je leert wel anders denken. En dat is wel nodig. Gelukkig klink je niet meer zo kwaad, dat is al een begin.
De voorbeelden die jij geeft, dat zijn natuurlijk slechte zaken. Je moet echter leren dat die mensen niet noodzakelijk ook echt slecht zijn. Ze dachten misschien niet goed na, ze kunnen er spijt van hebben. Ik weet het, er is natuurlijk geen geldig excuus voor wat ze doen, maar je moet het uit je hoofd zetten om die mensen gelijk te stellen aan de duivel. Jij bent ook geen engeltje, snap je?
Ik zou mensen die slechte dingen doen niet als vrienden willen hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:44 schreef Lamon het volgende:
Dus ik moet minder goede mensen leren accepteren en van me af leren zetten?
Of moet ik ze accepteren en toch aanvaarden als kennis/vriend/vriendin?
Ik zal wel geen engeltje zijn, maar ik heb echt nog nooit iemand willens en wetens kwaad gedaan, dus ik vind best dat ik mezelf als echt goed persoon mag zien, of zou ik ook mensen kwetsen zonder dat ik het zelf besef? Ik vind het erg lastig allemaal...
Maar dat zijn maar woorden. Ik was overspannen, had mijn pa net verloren, heb BDD, paniek en angst-stoornissen en een persoonlijkheidsstoornis, is me verteld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou mensen die slechte dingen doen niet als vrienden willen hebben.![]()
Maar je hoeft ze niet grondig te haten, je kent ze niet.
Je bent in wezen een goed mens, maar die wraakacties waar je over had verteld...daar was je heel bewust mee bezig. Als ik zo zwart-wit zou denken als jij zou ik je nu een slecht mens vinden. Snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |