Hoofdpijn, ergenis en sfeerverziekend. Wat was dat een kutband zeg.quote:
quote:foto Op zaterdag 4 oktober 2008 03:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoofdpijn, ergenis en sfeerverziekend. Wat was dat een kutband zeg.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef remlof het volgende:
Nevermiind is aan mij voorbij gegaan toen ie uitkwam, ik was "Ten" van Pearl Jam aan het grijsdraaien
Later ('95) heb ik Nirvana wel ontdekt, ik heb nu alles in mp3 en draai het regelmatig. Het blijft geweldig, de grunge was echt de laatste vernieuwende stroming in de muziek.
Dat was het vreemde ik hield van die muziek voordsat een journalist het Grunge noemde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef remlof het volgende:
Nevermiind is aan mij voorbij gegaan toen ie uitkwam, ik was "Ten" van Pearl Jam aan het grijsdraaien
Later ('95) heb ik Nirvana wel ontdekt, ik heb nu alles in mp3 en draai het regelmatig. Het blijft geweldig, de grunge was echt de laatste vernieuwende stroming in de muziek.
quote:foto Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef remlof het volgende:
de grunge was echt de laatste vernieuwende stroming in de muziek.
The Melvins heb ik een paar weken geleden nog in de Effenaar in Eindhoven gezien, nog steeds fantastischquote:foto Op zaterdag 4 oktober 2008 03:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was het vreemde ik hield van die muziek voordsat een journalist het Grunge noemde.
Screaming Trees Soundgarden The Melvins en Mudhoney waren al jaren de top in die scene. Ik kende bleach wel maar vond het een mager album. Nirvana heeft de Grunge niet uitgevonden maar hadden het geluk buiten Subpop en contract te tekenen.
Sreaming Trees blijft mijn favo band.
Wat begrijp je niet aan "laatste"? Daarna werd alles alleen maar gekopieerd.quote:foto Op zaterdag 4 oktober 2008 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt én de jaren zeventig én alle dance-achtigen gemist?
Grunge-bands kopieerden ook alles. Vandaar mijn jaren-zeventig-opmerking. En aan de elektronische kant van het spectrum is men daarna nog volop vernieuwend bezig geweest.quote:foto Op zaterdag 4 oktober 2008 03:58 schreef remlof het volgende:
Wat begrijp je niet aan "laatste"? Daarna werd alles alleen maar gekopieerd.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:17 schreef skyrebel het volgende:
Doe maar Bleach. Zo hoort Nirvana te klinken.
ja zo lijkt het vast als je je niet in muziek verdieptquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "laatste"? Daarna werd alles alleen maar gekopieerd.
quote:11/04/89 - Gigant, Apeldoorn, The Netherlands
Notes
- There were no more than 50 people at the show, according to an attendee.
- The show was very bad, according to reviews.
- Kurt was upset by guitar problems throughout the show, prompting destruction by him and Krist at the end.
sjongejonge hoe durf je dat vernieuwend te noemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop