abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62141736
Je had gezegd dat je ervoor had gezorgd dat dat meisje werd ontslagen. Was dat dan niet waar?

En Lamon, ik weet dat je toen kwaad en verward was en dat je daarom die dingen hebt gezegd. Je deed of zei iets, maar je kreeg spijt en je bood je excuses aan. Zo slecht ben je dus helemaal niet. Begrijp je nu wat ik bedoel dat je mensen niet gelijk moet oordelen op hun woorden of daden?

Eerlijkheid vind ik ook belangrijk, maar je moet oppassen dat je niet misschien dingen verdraaid. Wat zij jou vertellen, of het de waarheid is of niet, kan een goede reden. Juist om iemand niet te kwetsen liegen mensen vaak, ook al is dat niet de juiste manier. Ze kunnen het goed bedoelen, maar het kan verkeerd opgevat worden.
En soms wordt er gewoon gelogen omdat het ze niks kan schelen. Helaas, maar dat komt ook voor. Daar moet je je maar overheen zetten. Negeer ze, stop er geen tijd in, maar neem geen slachtofferrol aan en wind je er niet zo over op. Je maakt het jezelf er alleen maar moeilijker mee.
pi_62141739
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:14 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals

Pilsje Lamon ?

Dat mag niet met zijn medicijnen.
  Trouwste user 2022 zondag 5 oktober 2008 @ 03:17:46 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_62141745
Daar heb ik ook schijt aan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 oktober 2008 @ 03:19:03 #204
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62141751
Is I.R. er zelf ook nog of wordt zijn naam misbruikt voor een bagger topic ? .

Lang geleden dat ik in een van zijn topics was .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62141752
Lamon, hoe voel jij je nu eigenlijk met deze medicijnen? Vind je zelf dat er verbetering is opgetreden?
pi_62141763
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:19 schreef DaMook het volgende:
Is I.R. er zelf ook nog of wordt zijn naam misbruikt voor een bagger topic ? .

Lang geleden dat ik in een van zijn topics was .
Niks geen misbruik. En zeker geen bagger.
IR is nu een brave burger geworden. Tsja.
pi_62141796
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:15 schreef wyccie het volgende:
Je had gezegd dat je ervoor had gezorgd dat dat meisje werd ontslagen. Was dat dan niet waar?

En Lamon, ik weet dat je toen kwaad en verward was en dat je daarom die dingen hebt gezegd. Je deed of zei iets, maar je kreeg spijt en je bood je excuses aan. Zo slecht ben je dus helemaal niet. Begrijp je nu wat ik bedoel dat je mensen niet gelijk moet oordelen op hun woorden of daden?

Eerlijkheid vind ik ook belangrijk, maar je moet oppassen dat je niet misschien dingen verdraaid. Wat zij jou vertellen, of het de waarheid is of niet, kan een goede reden. Juist om iemand niet te kwetsen liegen mensen vaak, ook al is dat niet de juiste manier. Ze kunnen het goed bedoelen, maar het kan verkeerd opgevat worden.
En soms wordt er gewoon gelogen omdat het ze niks kan schelen. Helaas, maar dat komt ook voor. Daar moet je je maar overheen zetten. Negeer ze, stop er geen tijd in, maar neem geen slachtofferrol aan en wind je er niet zo over op. Je maakt het jezelf er alleen maar moeilijker mee.
Dat meisje zei dat ze wegging omdat ik haar aanviel over het feit dat ze me bleef lastig vallen terwijl ik haar niet meer wilde zien, maar het bleek achteraf dat ze ergens anders gewoon meer kon verdienen, en mij als excuus gebruikte en ze had daarvoor ook al 2 andere meisjes weggeziekt kwam ik later achter, dus ik heb daar absoluut geen spijt van.

En ik snap dat complete openheid voor mensen lastig is, maar een beetje eerlijkheid of een nuance in eerlijkheid zou toch veel prettiger zijn?
Ik heb bijvoorbeeld BDD, ik zou het absoluut niet fijn vinden als mensen zouden zeggen, je ziet er goed uit omdat ze denken dat ik me dan beter zou voelen. Dan zou ik liever horen, je bent niet om naar huis te schrijven, maar het kan erger.
Zo zal ik ook bijvoorbeeld altijd tegen iemand zeggen dat hij of zij ruikt bijvoorbeeld, omdat ze er dan wat aan kunnen doen. Het klinkt kwetsend, maar helpt de persoon wel, om te zien hoe het echt zit, en daar mee om te gaan.
Of te confronteren met leugens als je ze daar echt op betrapt, zodat ze het in de toekomst kunnen laten, hopelijk...

En ik drink nog steeds een tikkie teveel i.c.m. mijn medicatie, Tong, dus ik neem idd nog een biertje al mag dat eigenlijk niet. da's eerlijkheid.
  zondag 5 oktober 2008 @ 03:32:56 #208
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62141806
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:21 schreef wyccie het volgende:

[..]

Niks geen misbruik. En zeker geen bagger.
IR is nu een brave burger geworden. Tsja.
Ok dan .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62141810
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:19 schreef wyccie het volgende:
Lamon, hoe voel jij je nu eigenlijk met deze medicijnen? Vind je zelf dat er verbetering is opgetreden?
Clorazepaat neemt angst en paniek weg. Daar ben ik heel blij mee.
Het helpt alleen niet tegen andere zaken, en ik heb nogal veel op mijn bord, een beetje teveel eigenlijk. Ik moet stoppen met drinken, daarna moet ik over op anti-depressiva (SSRI's), maar eerst die cognitieve training maar, misschien helpt me dat al een eind op weg.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 oktober 2008 @ 03:34:52 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62141818
*bikkelt*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62141865
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:30 schreef Lamon het volgende:
Dat meisje zei dat ze wegging omdat ik haar aanviel over het feit dat ze me bleef lastig vallen terwijl ik haar niet meer wilde zien, maar het bleek achteraf dat ze ergens anders gewoon meer kon verdienen, en mij als excuus gebruikte en ze had daarvoor ook al 2 andere meisjes weggeziekt kwam ik later achter, dus ik heb daar absoluut geen spijt van.
Dat is niet zo netjes van haar. Nou ja, voor deze keer zie ik je wraakactie door de vingers.
quote:
En ik snap dat complete openheid voor mensen lastig is, maar een beetje eerlijkheid of een nuance in eerlijkheid zou toch veel prettiger zijn?
Zo zal ik ook bijvoorbeeld altijd tegen iemand zeggen dat hij of zij ruikt bijvoorbeeld, omdat ze er dan wat aan kunnen doen. Het klinkt kwetsend, maar helpt de persoon wel, om te zien hoe het echt zit, en daar mee om te gaan.
Ik vind dat heel knap. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn omdat ze bang zijn om anderen te kwetsen, ondanks hun goede bedoelingen. Gewoon dóen, wel op een aardige manier brengen.
Zelf heb ik er ook een hekel aan als mensen liegen over bijvoorbeeld je nieuwe truitje of je kapsel, dat hoor je gewoon aan hun toon, zo nep. Of het komt zo ongeïnteresseerd uit hun mond. Zeg dan gewoon niks, of zeg dat het niet jouw smaak is. Dat is prima, toch?
pi_62141890
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:33 schreef Lamon het volgende:
Clorazepaat neemt angst en paniek weg. Daar ben ik heel blij mee.
Het helpt alleen niet tegen andere zaken, en ik heb nogal veel op mijn bord, een beetje teveel eigenlijk. Ik moet stoppen met drinken, daarna moet ik over op anti-depressiva (SSRI's), maar eerst die cognitieve training maar, misschien helpt me dat al een eind op weg.
Dat is al heel mooi. Zoals ik zei, je klinkt nu een stuk beter, niet meer zo verward en boos.
Voor de rest heb je rust en structuur nodig. Zet de dingen op een rijtje en werk ze rustig één voor één af. En als iets niet lukt, geen probleem. Niet alles hoeft perfect.
pi_62141904
Het waait heel hard.
Ik ga in bed liggen (morgen werken) en hopen dat ik niet weer zo vervelend droom.

Trusten bikkels.
pi_62141931
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:43 schreef wyccie het volgende:
Gewoon dóen, wel op een aardige manier brengen.
Zelf heb ik er ook een hekel aan als mensen liegen over bijvoorbeeld je nieuwe truitje of je kapsel, dat hoor je gewoon aan hun toon, zo nep. Of het komt zo ongeïnteresseerd uit hun mond. Zeg dan gewoon niks, of zeg dat het niet jouw smaak is. Dat is prima, toch?
Precies, maar omdat ik dat doe moet ik dus op cognitieve training. Dus blijkbaar is dat dus toch not-done.
Ik had het eergisteren weer met mijn oude telefoonprovider, Orange/T-mobile was compleet onbereikbaar in een tijd dat ik mijn telefoon heel erg nodig had ivm mijn vader, ik had Orange in gebreke gesteld omdat dat me heel veel emotionele narigheid opleverde, en nu werd mijn nummer na 3 maanden weer geactiveerd omdat ik een tweejarig contract had afgesloten en dat naar T-mobile verplaatst werd.
Ik vertelde het meisje van het call-center dat ik mijn telefoon en sim allang had weggegooid omdat ik er gewoon niets meer mee te maken wilde hebben uit principe.
Het antwoord was "U heeft echt geen U-600 of U-900 of hoe dat kreng ook heette echt niet weggegooit.
Dus er wordt voor mij verteld wat ik wel of niet doe.
Omdat dat mens zelf zoiets nooit zou doen, beslist ze voor mij dat ik dat ook niet gedaan kan hebben. En ik heb em echt weggegooid, en dat mens wilde het gewoon niet geloven.
Inmiddels opgelost, na heel veel telefoontjes, maar het idee dat ik dan maar moet liegen...
Ik kan er echt niet goed tegen en snap niet waarom ik dan verkeerd zit, maar ik ga het proberen te leren...
  zondag 5 oktober 2008 @ 04:07:06 #215
2651 svann
night-hawk
pi_62141941
wyccie:

Succes met je training, Lamon. Probeer er wat positiefs, wat bruikbaars uit op te pikken.
Ik zou je bijna wat boeddhisme willen aansmeren: mededogen. Maar dan wel in een beetje praktische vorm.
Dat het wat makkelijker te begrijpen wordt dat mensen soms ook maar mensen zijn met ieder zijn eigen onvermogen.
Dat je daar wat minder zwaar aan tilt zolang het niet om de meest essenciele zaken gaat.
Nou ja, moeilijk uit te leggen zo laat.

Niet vervelend dromen, hoor wyccie!
Ik wens jullie sweet dreams

[ Bericht 10% gewijzigd door svann op 05-10-2008 04:14:19 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Trouwste user 2022 maandag 6 oktober 2008 @ 03:45:53 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_62164013
Goeiemorgen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62302704
Heb dit nummer nooit echt op waarde geschat... Toch maar even doen nu.

zaterdag 11 oktober 2008 @ 02:58:24 #218
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62302738
Fantastisch nummer is dat.

Ik moet mijn Placebo-verzamelaar toch eens in mijn iTunes zetten, want ik luister ze te weinig.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:10:01 #219
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62302771
En leuk dat ik deze dan ook nog weer eens zie:

Ik vind het nog altijd leuk dat ik hem - de heer Black - hier in de stad dit nummer heb horen doen, gewoon op straat met een akoestische gitaar op een plein.
pi_62302793
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 03:10 schreef broer het volgende:
En leuk dat ik deze dan ook nog weer eens zie:

Ik vind het nog altijd leuk dat ik hem - de heer Black - hier in de stad dit nummer heb horen doen, gewoon op straat met een akoestische gitaar op een plein.
Waarop ik weer aan het einde van Fight Club moet denken, en compleet gek wordt van alle mooie muziek en films die er zijn.

Mijn moeder wilde eergisteren zelfmoord plegen, had genoeg pillen, kwam nog even naar me toe om me te zien, zei het niet, en ik zag het in haar ogen, en heb het afgedwongen dat ze het nooit mag doen.
Ze was helemaal in een gedachtenkronkel, waarbij ze dacht dat het beter zou zijn, omdat ze dan geen last meer voor me was en ik veel geld zou krijgen.
De situatie waar ik nu in zit is met geen woorden te beschrijven, dus het moet maar met muziek, want iets anders heb ik even niet....
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:35:09 #221
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62302814
Bizarre situatie, Lamon. Ik hoop dat je er mee om weet te gaan, want ik zou niet weten wat ik zelf zou doen.

Met woorden lukt het mij dus ook niet. Daarom maar even een dwarsdoorsnede van wat ik draai. Misschien vind je er iets leuks tussen:

pi_62302848
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 03:35 schreef broer het volgende:
Bizarre situatie, Lamon. Ik hoop dat je er mee om weet te gaan, want ik zou niet weten wat ik zelf zou doen.
Nee, ik leef in een eigen wereld nu, die voor veel anderen niet voor te stellen is, en het ergste is dat ik mijn situatie niet overdrijf maar onderdrijf (is dat een woord?), want het is nog veel erger dan wat ik hier neerpen.
Het lijkt zo melodramisch of aandachttrekkend, maar het is nog zoveel erger dan ik zeg.
Ik ben dan ook alle schaamte en terughoudendheid voorbij...

Dat betekent niet dat anderen zich op een dom internetforum wat moeten aantrekken van dat soort dingen, ik schrijf het gewoon van me af, voor zover dat gaat. Ik denk zelf dat het eigenljk beter is om een dagboek te gaan maken ofzo, want dit kan je niet bij vreemden neer gaan leggen....
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 oktober 2008 @ 04:17:23 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62302942
*bikkelt*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62302958
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 03:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee, ik leef in een eigen wereld nu, die voor veel anderen niet voor te stellen is, en het ergste is dat ik mijn situatie niet overdrijf maar onderdrijf (is dat een woord?), want het is nog veel erger dan wat ik hier neerpen.
Het lijkt zo melodramisch of aandachttrekkend, maar het is nog zoveel erger dan ik zeg.
Ik ben dan ook alle schaamte en terughoudendheid voorbij...

Dat betekent niet dat anderen zich op een dom internetforum wat moeten aantrekken van dat soort dingen, ik schrijf het gewoon van me af, voor zover dat gaat. Ik denk zelf dat het eigenljk beter is om een dagboek te gaan maken ofzo, want dit kan je niet bij vreemden neer gaan leggen....
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit kun je beter anoniem doen op internet... Gewoon een tip.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62477014
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 04:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend zijn, maar dit kun je beter anoniem doen op internet... Gewoon een tip.
Dit is toch anoniem op internet, of ben ik nu helemaal in de war?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:18:59 #226
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62477023
I.R. is vandaag (of in ieder geval: ongeveer vandaag) vierentwintig (of in ieder geval: ongeveer vierentwintig) geworden.

Laten wij hem daarmee feliciteren.

Hiep hiep!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:19:36 #227
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62477046
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef broer het volgende:
I.R. is vandaag (of in ieder geval: ongeveer vandaag) vierentwintig (of in ieder geval: ongeveer vierentwintig) geworden.

Laten wij hem daarmee feliciteren.

Hiep hiep!
Weer een jaartje dichter bij de dood...
Om de goede sfeer maar snel even de kop in te drukken.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:28:16 #229
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62477103
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:
Dat zeg ik - hiep, hiep!
pi_62477114
Oh, en niet dat het me echt veel geeft, maar ik kwam er vandaag achter dat mijn laserdisc-speler nu al 15 jaar werkt.
Vroeger bouwden ze nog kwaliteit, blijkt maar weer.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 oktober 2008 @ 04:01:09 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_62477643
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

Om de goede sfeer maar snel even de kop in te drukken.

zondag 19 oktober 2008 @ 02:39:40 #232
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_62497500
Hartelijke gelukwensen aan onze geliefde naamgever op zijn ongevéér 24e.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Trouwste user 2022 donderdag 23 oktober 2008 @ 02:19:15 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_62602278
Met terugwerkende kracht van harte

Leeft Lamon nog ?

pi_62602329
Oh, shit! De datum verspringt natuurlijk vlak voor SB-tijd.
Ik wilde inzetten op de afgelopen dag en op ongeveer een kaarsje meer.
Evengoed hyper de piep enzo, IR!
Heb je nog wel eens de tijd om lekker uit te hyperen?
Je wordt toch niet te serieus he? Dat kan altijd nog.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 23 oktober 2008 @ 02:27:27 #235
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_62602337
Als hij nog leeft, moet hij toch zeker deze liedjes even luisteren:

Ook aanbevolen voor mensen die niet Lamon zijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 oktober 2008 @ 02:30:03 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_62602346
Zou ie hier vrolijk van worden Broer ?

pi_62602559
* aanbevelingen gecheckt heeft.

Dat lig ik straks nog te neurien, tong.

Trusten.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:28:59 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_62630062
Lamon :

The Wipers

pi_62630476
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dit is toch anoniem op internet, of ben ik nu helemaal in de war?
Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62680669
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.
De kans dat iemand die mij kent in mijn fotoboek gaat kijken vanwege dit specifieke topic, en daar ook nog wat mee gaat doen wat mij schade kan toebrengen, is niet bijster groot lijkt me.
Maar goed, zolangzamerhand weet iedereen in de kring waar ik ene klap om geef toch wel dat ik niet helemaal lekker in elkaar steek op dit moment, dus veel risico is er niet meer.

Maar ik ben ook vrij open geworden in die dingen de laatste tijd.
Is veel makkelijker, hoef je je ook niet meer zo druk te maken over alle "geheimen" die anderen niet mogen weten. De rest van de wereld is toch meer met zichzelf dan met anderen bezig, dus over het algemeen zal het ze nog een worst zijn ook.
pi_62827501
...of haal ik daarmee de mythe weg dat iedereen hier heel veel te verbergen heeft en hun "geheimen" heel belangrijk zijn, en dat niemand dat ooit mag weten?
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:13:04 #242
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_62924925
Toevallig vandaag voor het eerst dit jaar een Sinterklaasliedje gehoord . Het is toch wel een erg leuke sfeer altijd. Ook al is het eigenlijk heel racistisch, kapitalistisch, materialistisch en vast nog meer -istischen. Maar toch werd ik er vrolijk van.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63067945
Dit topic is echt dood nu, he?
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 02:46:32 #244
35723 crew  GGMM
pi_63067961
Ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 9 november 2008 @ 10:23:27 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63069623
bikkels
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 12 november 2008 @ 01:26:26 #246
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_63148394
quote:
Op zondag 9 november 2008 02:44 schreef Lamon het volgende:
Dit topic is echt dood nu, he?
Hoe kóm je erbij!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Forum Admin woensdag 12 november 2008 @ 03:10:18 #247
35723 crew  GGMM
pi_63149112
Hoef ik iig niet meer te leren waar dit topic eigenlijk op slaat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 12 november 2008 @ 04:07:00 #248
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63149235
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:10 schreef GGMM het volgende:
Hoef ik iig niet meer te leren waar dit topic eigenlijk op slaat.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Trouwste user 2022 donderdag 13 november 2008 @ 04:38:49 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_63180675
Goeiemorgen

pi_63180679
quote:
Op donderdag 13 november 2008 04:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen

Moest je pissen of zit je te wachten dat de bakker vers brood buiten zet?
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')