Heb het de afgelopen nacht over het hoofd gezienquote:
Leuk zeg, net Gilmore Girls!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het zo gezellig!! Dochter is een maand in Ierland, en nu heeft ze ook een week een vriendin over. Leuk hoor, twee van die meiden. En volgend weekend gaan we een moeder-dochter weekend doen. Lekker touren, teveel drinken, leuke B&B's en veul zien!
Heb er zin in!!
Waar woont je huis ook alweer ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef sig000 het volgende:
Klotezooi, de credietcrisis heeft ook hier toegeslagen en moet weer voor een baas gaan werken en op tijd opstaan.
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabberquote:
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabber
Ach dat valt wel mee. Ik heb een mooi uitzicht. Degene die onder me woont kijkt tegen de aan de overkant staande appartementen uit. Ik woon op een mooi hofje en ik zie de natuur in de tuinen van de mensen aan de overkant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?
Ik gok: collega's. Of anders een vriend(in) die een slechte keuze heeft gemaakt en die je daarom bijna nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Een bruidspaar dat z'n handen mag dichtknijpen als het de eerste vijf jaar haalt![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het zo gezellig!! Dochter is een maand in Ierland, en nu heeft ze ook een week een vriendin over. Leuk hoor, twee van die meiden. En volgend weekend gaan we een moeder-dochter weekend doen. Lekker touren, teveel drinken, leuke B&B's en veul zien!
Heb er zin in!!
Zoiets. Het was van een treurnis, je wilt het niet weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:08 schreef broer het volgende:
Ik gok: collega's. Of anders een vriend(in) die een slechte keuze heeft gemaakt en die je daarom bijna nooit meer ziet.
Fucking delirious ben ik. Ik zou graag willen dat het gaat werken, maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:16 schreef broer het volgende:
Je moet juist blij zijn voor de newly weds. Ze gaan de gelukkigste periode van hun leven tegemoet.
Hebben ze vanavond openlijk ruzie gemaakt tijdens het feest?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Fucking delirious ben ik. Ik zou graag willen dat het gaat werken, maar ik vrees het ergste.
God bestaat niet, dat weet je toch hè.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:18 schreef broer het volgende:
Overigens is elk feest dat in een gelegenheid met een lobby wordt gehouden tot mislukken gedoemd.
En als die lobby er dan ook nog eens uitziet als een hoerenkast mag je van geluk spreken dat god niet al bliksemend en donderend heeft ingegrepen.
Natuurlijk niet. Daar was de bruidegom te dronken voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Hebben ze vanavond openlijk ruzie gemaakt tijdens het feest?
Ik wist het al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
God bestaat niet, dat weet je toch hè.
Morgen eventjes langsgaan bij het bruidspaar en heel terloops tegen haar zeggen dat hij 'hem wel aardig lust'. Eventueel af te maken met: "Op een gegeven moment probeerde hij me zelfs te zoenen. Ha ha."quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk niet. Daar was de bruidegom te dronken voor.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:23 schreef broer het volgende:
Ik wist het al.
En na vanavond kun jij ook vertellen dat je dat uit eigen ervaring weet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:26 schreef broer het volgende:
Morgen eventjes langsgaan bij het bruidspaar en heel terloops tegen haar zeggen dat hij 'hem wel aardig lust'. Eventueel af te maken met: "Op een gegeven moment probeerde hij me zelfs te zoenen. Ha ha."
Ja, ja. Laat dat huwelijken stukmaken maar aan mij over.
Dat drankje (die drankjes) had je daar moeten nemen, hè? Dan was het misschien nog vermakelijk geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben nu aan het chillen met een drankje en een muziekje, daar was ik dringend aan toe.
Neuh, ik kom af en toe langs. FOK! zorgde voor te veel afleiding op een gemiddelde werkdag, dus ik ben er even mee gestopt. Nu kom ik gewoon met mate langs. En als het weer te veel wordt, blijf ik weer weg.quote:Ben jij weer voorgoed terug op het honk, broer?
Ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:29 schreef broer het volgende:
Dat had je daar moeten nemen, hè? Dan was het misschien nog vermakelijk geweest.
Dat is niet gezelligquote:En als het weer te veel wordt, blijf ik weer weg.
Nee, maar je op een gewone doordeweekse dag een paar uur laten afleiden als je deadlines hebt maakt de omgang met opdrachtgevers er ook niet gezelliger op. (En dat terwijl ik normaal gesproken ont-zet-tend gezellig ben. Ik bedoel: ze zouden eens een verkeerd beeld van me krijgen.quote:
Ik weet niet of ik dit goed begrijp. Je bent te brak als je hier laat post? Je wordt oud?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:41 schreef broer het volgende:
Nee, maar je op een gewone doordeweekse dag een paar uur laten afleiden als je deadlines hebt maakt de omgang met opdrachtgevers er ook niet gezelliger op. (En dat terwijl ik normaal gesproken ont-zet-tend gezellig ben. Ik bedoel: ze zouden eens een verkeerd beeld van me krijgen.)
THAT'S NOT MY NAME!quote:Sigur Ros heb ik ook niet gedownload. Heb je The Ting Tings,
Nee.quote:Camille, The Cool Kids en vooral 'Toe Jam' van The BPA al geprobeerd?
Ik ga nog steeds net zo laat naar bed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet of ik dit goed begrijp. Je bent te brak als je hier laat post? Je wordt oud?![]()
Toch even doen. Is best aangenaam verpozen, dat cd'tje.quote:THAT'S NOT MY NAME!Nee.
O, dat is ook oké. (Wat precies?)quote:Het laatste dat ik heb gedownload, is jazzy funk.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik luister er nu naar. Brian Culbertson, met een beetje hulp van o.a. Bootsy Collins.
Ik snap het wel. Je bent een professional. Zo heb ik enige tijd geleden met mezelf afgesproken dat ik doordeweeks niet meer drink. Dat lukt aardigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:51 schreef broer het volgende:
Ik ga nog steeds net zo laat naar bed.
Maar ik laat me overdag niet meer afleiden. En dat scheelt een heleboel.
Nee, dit is een uitstapje voor mij. Ik download nog wel eens wat als ik ergens een gefundeerde enthousiaste recensie lees. Ik denk nu na over de Go-Betweens. Die zijn al uit elkaar, maar ik schijn wat te hebben gemist.quote:Overigens: als je dat luistert, zul je mijn tips niet zo geweldig vinden. Dus laat die maar voor wat ze zijn.
God bestaat toch!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:53 schreef broer het volgende:
En op het moment dat ik het type begint het te bliksemen en te donderen hier. [ afbeelding ]
O, daar ben ik dan nog niet aan begonnen. Dat wordt stap 2. Of, nou ja, stap 3, 4 of 5.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap het wel. Je bent een professional. Zo heb ik enige tijd geleden met mezelf afgesproken dat ik doordeweeks niet meer drink. Dat lukt aardig![]()
Die ken ik dan weer niet. Ik zal ze eens YouTuben.quote:Nee, dit is een uitstapje voor mij. Ik download nog wel eens wat als ik ergens een gefundeerde enthousiaste recensie lees. Ik denk nu na over de Go-Betweens. Die zijn al uit elkaar, maar ik schijn wat te hebben gemist.
Doe rustig aan. De AA hebben acht of negen stappen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef broer het volgende:
O, daar ben ik dan nog niet aan begonnen. Dat wordt stap 2. Of, nou ja, stap 3, 4 of 5.
Beetje new wave/poppunky, Australisch. Ik ben er nog niet uit.quote:Die ken ik dan weer niet. Ik zal ze eens YouTuben.
Dan wordt het naar alle waarschijnlijkheid stap negen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Doe rustig aan. De AA hebben acht of negen stappen.
Zorg dat je er een 'sponsor' bij zoekt. Of een 'mentor', hoe was het ook alweer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:17 schreef broer het volgende:
Dan wordt het naar alle waarschijnlijkheid stap negen.
Het is natuurlijk best sneu dat we elkaar niets te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was mijn noemenswaardige input
Een sponsor? Krijg je geld als je stopt met drinken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zorg dat je er een 'sponsor' bij zoekt. Of een 'mentor', hoe was het ook alweer.
Te veel Amerikaanse films gezien![]()
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Het is natuurlijk best sneu dat we elkaar niets te vertellen hebben.
Ik heb geen medelijden met I.R. Dat post hier gewoon om 08:52 uur; het is een schandequote:Maar het is vooral sneu dat I.R. dit straks vanuit Amerika allemaal moet lezen en zo zijn kostbare tijd verdoet. Dat kunnen we hem toch eigenlijk niet aandoen...
Daar word ik nog steeds heel vrolijk van als ik het hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
En All Summer Long van Kid Rock.
Nee, dat is zo'n vaag type dat tegen je aanlult als je dreigt weer te gaan drinken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef broer het volgende:
Een sponsor? Krijg je geld als je stopt met drinken?
Dat is bijzonder goed nieuws. Dan kan ik stoppen met werken. Heb ik weer alle tijd voor FOK! (Wel jammer dat ik dan niet meer mag drinken, want dat heb ik toch wel nodig hier.)
Dat heb ik nou ook!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Daar word ik nog steeds heel vrolijk van als ik het hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |