quote:
Maar daarna moeten ik zeker kappen.
Want zo is het niet veel meer.

Ik ben er na jarenlang aan BDD geleden te hebben achter gekomen dankzij dit forum en dankzij een aantal andere sites dat ik helemaal niet lelijk, maar juist leuk om te zien ben, en ben nu door een soort van compensatie met 5 meisjes tegelijk aan het proberen een gezonde relatie te beginnen, terwijl ik alles behalve een player ben, en nu voel ik me enorm schuldig dat ik dat doe, maar ik ben vreselijk aan het overcompenseren voor die afgelopen jaren, en nu denk ik, aangezien ik op hyves nog steeds soms gegoogled word, dat mensen in mijn kennissenkring meelezen.
Dat maakt me dan weer bang, want ik bedoel het bij ieder meisje met de beste bedoelingen, maar mijn posthistorie komt zo fout over omdat ik daar altijd expres laconiek over geweest ben om mijn probleem te verbergen.
Met andere woorden, ik heb door het op de spits te drijven, mezelf een beetje teveel laten kennen op internet, en dit gedeelte wil ik dan toch liever weg hebben.
Het mooiste zou zijn als mijn hele postgeschiedenis in dit topic geschrapt kon worden, maar dat is niet mogelijk, heb ik destijds met Blauwe en een aantal anderen al gemerkt, dus ik verklaar hierbij al mijn posts in dit topic als geestelijk compleet in de war, en wil uit zelfbescherming dit topic voor mij persoonlijk laten voor wat het is, aangezien de activiteit toch al niet echt om over te spreken was de laatste tijd.
Het heeft me bijna 7 jaar gekost om die aandoening te "overwinnen", en als dit topic het weer zou verpesten, kom ik dat icm wat er allemaal gebeurd is met mijn pa, en mijn huidige leven het misschien nooit meer te boven.
Klinkt compleet gestoord voor mensen die zo'n aandoening niet hebben, maar zo heftig is het echt, en lekker relativeren is dan geen optie meer...
Ik wil het zelf nog wel met een paar luchtige posts volmaken, om het na al die jaren niet helemaal lullig af te ronden, maar daarna kap ik echt met dit topic, omdat ik gewoon te eerlijk en intens blijf reageren. Aard van het beestje blijkbaar.
Niet dat dat jullie tegen hoeft te houden overigens.