Ja, maar om dat nou voor de eeuwigheid vast te leggen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!![]()
Het is goed dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:30 schreef broer het volgende:
Ik had daar beter over na moeten denken en een mooi, stoer verhaal moeten verzinnen.
Persoonlijke vragen stellen staat vrij. Antwoorden is ook niet verplicht, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook!
Op de vorige pagina staat een vraag voor je
Welnee. Fictie is altijd beter dan feiten. Ik had dat gewoon moeten doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Het is goed dat je dat niet hebt gedaan.
Nee hoor, absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Persoonlijke vragen stellen staat vrij. Antwoorden is ook niet verplicht, toch?
Mercy vond ik bagger, deed me teveel aan die Winehouse snol denken. Warwick Avenue daarentegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en Duffy trouwens. Duffy Duffy Duffy Duffy.
Elizabeth!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
die Winehouse snol
Je had er natuurlijk een topic over kunnen openen. Onder een kloon. En er dan een boek over kunnen schrijven. (Ik geloof trouwens dat ik haar wel mag.)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef broer het volgende:
Welnee. Fictie is altijd beter dan feiten. Ik had dat gewoon moeten doen.
Dít meisje is een blijvertje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mercy vond ik bagger, deed me teveel aan die Winehouse snol denken.
Da's ook mijn favoriet.quote:Warwick Avenue daarentegen
Goed idee. Kan ik natuurlijk alsnog doen. Ik zit te denken aan: overdag een kindermeisje dat neukt met de baas, maar 's avonds een eenzame puber op FOK! Moet het goed doen, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Je had er natuurlijk een topic over kunnen openen. Onder een kloon. En er dan een boek over kunnen schrijven. (Ik geloof trouwens dat ik haar wel mag.)
Bestsellerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef broer het volgende:
Goed idee. Kan ik natuurlijk alsnog doen. Ik zit te denken aan: overdag een kindermeisje dat neukt met de baas, maar 's avonds een eenzame puber op FOK! Moet het goed doen, toch?
Weet ik niet. Hersenspinsel.quote:(Met 'haar' bedoel je Nadine? En hoezo dat opeens?)
Training voor mijn werk. Nog een weekje. Morgenochtend heb ik nog les, maar daarna vertrek ik naar Chicago om daar de toerist uit te hangen, en dan moet ik maandagochtend weer verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wij zijn saaie lui die nooit wat meemaken!![]()
[..]
Ik heb geen medelijden met I.R. Dat post hier gewoon om 08:52 uur; het is een schandeEn hij heeft nog steeds niet verteld wat hij in het land van de duivel doet.
Ik ken dat typische gevoel dat bij sommige topics opkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Telkens als ik dit topic zie, weet ik dat ik weer een hele avond heb verneukt.
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:48 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen IR. Was ik maar zo avontuurlijk
Ook wel tongzoen genoemd in de volksmond (ja, het kan niet op met de dubbelzinnigheid vanavond!).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef tong80 het volgende:
Dikke kus van Tong.
Ook een keer gekeken vanuit de Seers Tower toen ik nog 8 jaar oud was, weet het gewoon nog steedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 04:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.
[ afbeelding ]
Verder is Amerika eigenlijk net Europa, maar dan met meer vestigingen van Starbucks.
Volgens mij doet het Lamon goed. Ik bespeurde opluchting en hoop in zijn laatste post.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:09 schreef broer het volgende:
Gecondoleerd, Lamon. Ik hoop dat je veel steun vindt bij de hernieuwde contacten.
Ah, je zit/zat dus in Chicago. Ik vroeg het me al af . Vlak bij mij dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 04:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach tong, dat valt wel mee. Eigenlijk heb ik zelf niks hoeven te regelen en ben ik alleen achter anderen aangelopen. Vandaag heb ik vanaf de Seers Tower uitgekeken over heen Chicago, en fuck, wat kan zo'n skyline met wolkenkrabbers toch mooi eruit zien (geen eigen foto), ik had echt een ultiem simcitygevoel.
[ afbeelding ]
Verder is Amerika eigenlijk net Europa, maar dan met meer vestigingen van Starbucks.
Concentreer je eerst maar op je eigen verdriet en je eigen problemen, Lamon. 'Slecht volk' kan wel even wachten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik ga slecht volk kapot maken, tot het bittere eind.
Ze moesten eens weten wat ik ze kan aandoen, als ik wil.
De wereld heeft me in een slecht mens veranderd, bedankt wereld. Nu de afrekening....
-2 jarig Orange abonnement per direct laten opzeggen, via een in gebreke stelling. Gelukt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Concentreer je eerst maar op je eigen verdriet en je eigen problemen, Lamon. 'Slecht volk' kan wel even wachten.
Mooi! Over de rest van je maatregelen kan en wil ik niet oordelen, aangezien ik de ins en outs niet ken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:08 schreef Lamon het volgende:
- Baas bang gemaakt door het woordje UWV te noemen en ziek gemeld voor onbepaalde tijd. Gelukt.
Die ken ik dan weer nietquote:Ik ken de 5 stappen, en zie ze mezelf ook gebruiken, dus no worries.
Van een vage site:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Die ken ik dan weer nietWat bedoel je?
Mijn pa leeft nog, wat nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:55 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa wasoverleden en ik was woest op de samenleving dat iedereen doorging met het leven. Begreep dat niet.
Er van genietenquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn pa leeft nog, wat nu?
Hersenloze maagdelijke randdebiel met frustraties, en een ernstig gebrek aan fatsoenlijke woordenschat-alert.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je best leuk om te zien, Lamon.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Niet slijmen Wycie.
Hij ziet er niet slecht uit.
Maar om hem nu een stuk te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |