quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef ElizabethR het volgende:![]()
Nu wel!!
Zoals ik al zei, hallo wyccie
Done.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef wyccie het volgende:
Wa, wil je dit topic in je laatste post van de vorige gooien?
Hmmm, das ook voor mij een reden om hier steeds even te checken.quote:
Hola!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Hey ouwe Griek!!
Yassou!!
broer heeft pasgeleden nog gepost in ieder geval
Hij post al tijden niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmm, das ook voor mij een reden om hier steeds even te checken.
Ik hoop dat het wat beter met hem gaat. Fijne poster, zou wat vaker aanwezig moeten zijn.
Als ie maar weet dat er mensen zijn die oprecht geinteresseerd zijn in zijn welzijn, ook al ken ik hem verder nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ook Lamon post met regelmaat om de paar weken wel een update. De laatste was op 12 december, en dat is niks aparts voor Lamon. Zo zie je hem een hele poos niet, en zo ineens weer wel.
Is dan ook voor de vergevorderde oldbeesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:54 schreef Ofyles2 het volgende:
En wat kan ik hier bijdragen?
Snap dit topic niet zo.
Jij ook Strangerquote:
Ik doe dat ook als ik me heel kut voel. Het maakt me dan echt niks uit wat ik koop (dure dingen gaat me gewoon niet lukken), al is het maar een afwasborstel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Lamon het volgende:
Het schijnt niet zo vreemd te zijn, zinloze koopziekte, na traumatische ervaringen heb ik me laten vertellen, maar voor iemand die compleet niet materialistisch is, klopt er toch iets niet aan. Waarom doe ik dat soort idiote dingen toch?
Toch weer geen best begin van het nieuwe jaar....
Nee, gewoon mijn bankrekening, ik heb het geld ook wel gelukkig, dus kom niet in de schulden ofzo, maar ik heb nu nog maar 2000 spaargeld, terwijl dat ooit rond de 10000 zat, en het is gewoon zinloos spenderen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik me heel kut voel. Het maakt me dan echt niks uit wat ik koop (dure dingen gaat me gewoon niet lukken), al is het maar een afwasborstel.![]()
En soms moet je je eraan toegeven, maar in jouw geval zou ik er toch mee stoppen. Want jij hebt nu spullen ter waarde van een auto thuis liggen en waar betaal jij dat van? Credit card?![]()
Doe zoals ik: koop afwasborstels, plakband, tochtstrips, pennen.
Hier moet ik even over nadenken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:
nu zit ik er al stiekem alweer aan te denken om mijn huis met hout te beleggen
Zorg dat je je weer beter gaat voelen. Ik kan je niet vertellen hoe dat moet helaas. Bij mij blijft het de ene keer langer hangen dan de andere keer en ik heb het geluk dat ik al tevreden ben met plakband.quote:het is niet gezond als het niet spontaan, maar dwangmatig gebeurt. Alleen ik kan het gewoon niet laten blijkbaar.
Doe ik ook al, veel chocolade eten, onder de zonnebank liggen, plannen om naar warme landen te trekken zodra dat mogelijk is, alles wat goede stofjes in je hersens vrij schijnen te maken, maar het is blijkbaar nu niet genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:06 schreef wyccie het volgende:
Zorg dat je je weer beter gaat voelen. Ik kan je niet vertellen hoe dat moet helaas. Bij mij blijft het de ene keer langer hangen dan de andere keer en ik heb het geluk dat ik al tevreden ben met plakband.
Probeer het eens om te buigen in een vreetbui.Chocola!
Mijn moeder wilde bijna zelfmoord plegen na haar eerste SSRI, ik wil het eigenlijk helemaal niet. Ik ben er een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef wyccie het volgende:
En de antidepressiva dan?
Thanks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, mooi dat je dit topic weer hebt weten te vinden, Lamon. Dat 2009 maar een heel stuk beter voor je mag worden dan afgelopen jaar.
Je klinkt als Tong.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:20 schreef Lamon het volgende:
(ipv al die hoeren, sorry dat ik het zeg, die alleen maar in zijn voor one-night-stands, want teveel vrouwen zijn behoorlijk doorgeslagen tegenwoordig vrees ik, wat dan wel wat met feminisme de overdreven andere kant op te maken heeft ofzo, sorry als ik daar mensen mee beledig. Ik noem het het "sex and the city"-syndroom..).
Da's absoluut niet waar! Ik noem niet alle vrouwen hoeren.quote:
Ik vertel juist net dat ik vertrouwen heb in dat Limburgse meisje, die nergens op zinspeelt, maar echt interesse in mijn karakter lijkt te tonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:48 schreef wyccie het volgende:
Ga dan eens met andere mensen om. Er zijn nog zat nette dames.
Je hebt het ook over 'al die andere hoeren'. Alsof jij nu met moeite net dat laatste nette meisje op aarde hebt weten te vinden. Kom op, zo is het niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:03 schreef Lamon het volgende:
Ik vertel juist net dat ik vertrouwen heb in dat Limburgse meisje, die nergens op zinspeelt, maar echt interesse in mijn karakter lijkt te tonen.
Dan ben ik daar toch mee bezig, of ben ik nu weer heel erg in de war?
Ik geloof echt wel in nette dames, maar de generatie onder 24 is gewoon vaak een beetje verknipt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |