quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:Hoe dan ook, mooi dat je dit topic weer hebt weten te vinden, Lamon. Dat 2009 maar een heel stuk beter voor je mag worden dan afgelopen jaar.
Thanks.

Ik hoop het ook.
Ik bekijk het per dag, een letterlijke carpe diem zeg maar.
Ik heb deze maand nog een paar leuke afleidingen, buiten het gebruikelijke kroegdrinken en concertgedoe om.
Ik word op mijn 33-ste alsnog lid van een studentenvereniging (Catena Leiden) en dat is leuk, al slaat het op mijn leeftijd nergens meer op.
Ik heb woensdag een afspraakje met een meisje uit Limburg (of all places) in Breda die ECHT in lijkt te zijn voor een mogelijke relatie en/of mooie vriendschap (ipv al die hoeren, sorry dat ik het zeg, die alleen maar in zijn voor one-night-stands, want teveel vrouwen zijn behoorlijk doorgeslagen tegenwoordig vrees ik, wat dan wel wat met feminisme de overdreven andere kant op te maken heeft ofzo, sorry als ik daar mensen mee beledig. Ik noem het het "sex and the city"-syndroom..).
En ik heb een etentje met een lieve en goede oude vriendin en Alik Assatrian, een kunstenaar die mijn pa prachtig op doek heeft weten te krijgen, deels omdat die vriendin dat voor me geregeld heeft, deels omdat hij toevallig ook zijn pa verloren heeft deze zomer en er iets bij voelde, gewoon om ervaringen te delen, en als bedankje.
Ook wel weer heftig met die vriendin, die dan weer sinds een paar weken de ex is van mijn beste vriend na 14 jaar, waarvan 2 jaar huwelijk, wat erg jammer is mijns insziens, omdat ze al 14 jaar een in mijn optiek mooie liefdevolle relatie hadden, maar daar ga ik me niet in mengen, ik mag ze allebei heel erg.
Dus veel mooie, eerlijke en aangename dingen om naar uit te kijken deze maand, die net even anders zijn dan mijn gebruikelijke sociale ongein.
Ik ben me aan het ontplooien, tussen alle koopziekte door, ook op emotioneel vlak, heb ik het gevoel, en hoe het allemaal ook af mag lopen, het is in ieder geval anders dan anders en verandering is op dit moment best okee.
En mochten er nog anderen zijn met revelaties en gedachtes voor 2009, schroom niet, als je het toch ergens neer wilt pennen, lijkt dit topic mij uiterst geschikt. Een beetje openheid misstaat niemand, als je toch die behoefte voelt.