Die credits gaan natuurlijk direct door naar Hounietquote:
quote:Top 10 Posters
1 Yashaaaaa - 7309
2 swarmahoer - 6958
3 PietjePuk007 - 5212
4 Mikkie - 4474
5 Hertog_Martin - 2810
6 Cocktailprikker - 2269
7 LastRequest - 1654
8 Houniet - 1605
9 Californium - 1374
10 DJKoster - 941
Jouw UI is geen 60 * 60, om mee te beginnenquote:
Sorry voor de eventuele dubbele post!quote:
Conclusies zijn voor eigen rekening deze keer.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Anders regelt iemand dat het vrouwentekort in dit topic ff weg gaat
Ik zou bijna mezelf gaan quoten, toch maar nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is al erg genoeg dat je een blauwtje gelopen hebt, maar je had haar tenminste dan toch op dit topic kunnen wijzenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Zitten er eigenlijk nog vrijgezelle mejuffrouwen tussen?
Nee, jij hebt het niet begrepenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat je een blauwtje gelopen hebt, maar je had haar tenminste dan toch op dit topic kunnen wijzen
Wel begrepenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niet begrepen
- alles kan kapotquote:
_0-quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
- alles kan kapot
- als de vriend er niet bij is zijn ze niet bezet
- alles kan kapot
- wat niet weet wat niet deert ofzo
- alles kan kapot
- gewoon omdat het kan
- als je in een ander postcodegebied zit mag alles
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:51 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er zaterdag?
Vind hem iets te groot, maar wel dik jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijft ook een meesterlijke OP deze
[Hardstyle #57] The Past
pics enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Ohja ik moet nog even wat kwijt, vrouwen in pak![]()
!
Idd vetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vind hem iets te groot, maar wel dik ja.
Ik ga toch niet als zoeen kansloze nerd achter haar aanlopen om een foto te maken, ofwelquote:
Zo loop ik ook altijd door het parkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga toch niet als zoeen kansloze nerd achter haar aanlopen om een foto te maken, ofwel?
Wel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga toch niet als zoeen kansloze nerd achter haar aanlopen om een foto te maken, ofwel?
Truste Pietquote:
Ik wil haar best in mijn armen houden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Manu82 het volgende:
Youtubes en PP leest terug,
wil hem zijn favo nummer niet onthouden
Ik ook wel, maar ze komt zo slecht uit haar woordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil haar best in mijn armen houden hoor
Boeit mij dat nou of ze hapert met kreunenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze komt zo slecht uit haar woorden
Nooit zo over nagedacht, kan ze natuurlijk wel goed ahahahahah-ohohohohohohohohquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou of ze hapert met kreunendes te langer kan je er van genieten
Blijkbaar niet zoooo gezellig dat je hier komt posten weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik ook weer![]()
Wat heb ik toch gezellige achterburenNog leuke jonge mensen waar je gezellig mee kan kletsen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht, kan ze natuurlijk wel goed ahahahahah-ohohohohohohohoh
De buurman (quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zoooo gezellig dat je hier komt posten weermaargoed k ga men bed opzoeken
![]()
trusten
Kun je mij ook even plaatsenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Brammie en swarma zijn ook geplaatst!
Die is heel foutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
shuffled mijn winamp: Cartoons - witchdoctor
oeh eeee oooooh aah aaaah ting teng ting walla walla beng beng
Manu82?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu doodkapje er nog bij en dan hebben we mooi het rijtje vol, en als het goed is hebben we dan ook iedereen..
sorry als ik mensen vergeet![]()
Jij altijd met je jaren 90 muziekquote:
Ooh strakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vroeger wel eens een set in elkaar gezet van de jaren 90'. Anderhalf uur vol hits! 40 nummers ofzo.
Hertog_Martin en Lucas_Bergman danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh bah en ik wilde een mooi rijtje vol.. maar even nieuwe users werven dan
Zulksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:35 schreef J-heronimus het volgende:
Ooh strak
Ken je de Ben Liebrand megamixen, die zijn echt vet om naar te luisteren
Wel op volgorde van Postcountquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef morgane het volgende:
Hoe kan je dan in hemelsnaam users op volgorde van UI zetten?
quote:
Mogguh!quote:
Half 7 wekker dagen achtereen terwijl 't te warm is vroeg te slapen is nooit grappigquote:
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vroeger wel eens een set in elkaar gezet van de jaren 90'. Anderhalf uur vol hits! 40 nummers ofzo.
+ 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leuk.
Alphenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Zit je in Rotterdam nu dan?
Vervelende clip erbij die me aan O-zone doet denken...quote:
Een vriendin van me die in Hilversum woont begon er ook al over. Hier is het nog lekker droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is hier echt teringweer, wist helemaal niet dat 't eraan zat te komen, heb niet eens een jas bij me
. Gelukkig redelijk op tijd binnen.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef morgane het volgende:
Lama, ik had uit de post van Houniet opgemaakt dat hij de users op UI wou sorteren, maar ik kan maar beter gaan slapen denk ik
Als ik thuis ben zal ik even kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leuk.
Hoooquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hertog_Martin en Lucas_Bergman dan!
quote:
Succes met je ban, en tot nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hanneke128 ik een heule vieze spamhoer.
Could That Be You van Room Eleven!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
geschikte afwasmuziek vinden is lastig, als je veel hebt, en echt ontzettend hard tegen de buren in wil knallen
Weet niet hoe lang je stage moet lopen, maar zou toch overwegen om er een fiets neer te zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef Dupje het volgende:
Ik ging vandaag naar Venray om mn stagecontract te laten tekenen enzo, merk ik wat voor een kut busvervoer Venray heeftIk moest half uur lopen naar dichtstbijzijnde bushalte, en daar weer half uur op de bus wachten omdat die maar eens in t uur reed. Bluh, ik had afspraak tot half 1, was pas om half 3 thuis, terwijl Venray maar half uurtje treinen is
het is Nightwish geworden, ONCEquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Could That Be You van Room Eleven!
Hehe dat ga ik dus ook zeker doen. Ik mag fiets van oud huisgenootje hebben. Maar zet m pas op t station als ik daar echt ga stage lopen, want straks is ie al gejat voordat ik begonnen ben met stage. Moeten we ook niet hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je stage moet lopen, maar zou toch overwegen om er een fiets neer te zetten
Hier is 't nu droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
Tering, het regent echt met emmers hier.
ja... moet ik haar nu krabbelen ofzo ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
CP heeft meisjes op Hyves!!!
Niet zomaar een gs, eentje die matcht bij men helmquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
een gs?
CP is wel de womanizer van dit topic inmiddelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
CP heeft meisjes op Hyves!!!
Maar...je moet toch nog steeds afrijden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen kijken voor een mooowtooor
Ja, maandagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar...je moet toch nog steeds afrijden?
Vergeleken met andere users misschien, maar irl zou ik me niet de titel womanizer geven neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
CP is wel de womanizer van dit topic inmiddels
Nee dat leuke bezette meisje van verjaardag vd week... Ze voegde me zomaar toe op hyvesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er met een hyves sletje cocktail ?
Tsja... jij wilt posen met de mooiheid van je motor, maar als we kneepads gaan vergelijken ben je dan nog steeds zo'n praatjesmaker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een spamsite, geen idee weer welke, die ging ze bij elk stadstopic postenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
en kan iemand uitleggen wat die ene spam user was ofzo ?
gelukkig is er iig een iemand die me mistquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig is er iig een iemand die me mist
En ook zo bescheidenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vergeleken met andere users misschien, maar irl zou ik me niet de titel womanizer geven nee![]()
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
Lekker warm hier, zweten achter de tafel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de 90's collections![]()
ja maar nu neemt ze niet opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Als één van jullie twee nou een beetje karakter toont en blijft bellen, komt het vanzelf goed
Zie mijn spoiler Pietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou ben je al thuis, het is een beetje stil hier.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meid toch, 't is dat ik zo ver weg zit anders was ik je handje komen vasthouden.
?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Afgelopen nacht was hel op aarde!Lang leve morfine...
Hebben ze wel, alleen ze staan goed verborgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom hebben die kut mentorkindjes geen hyves
Je wil iedereen van tevoren gaan checken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom hebben die kut mentorkindjes geen hyves
Nee, maar dan moet je gewoon een bericht sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
hyves vraag, kan ik geen prive krabbels sturen die niet iedereen kan lezen?
Dat heet een prive bericht, duuhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
hyves vraag, kan ik geen prive krabbels sturen die niet iedereen kan lezen?
Dan moet je ook een lijst vragen. Dat kun je ook bij de introductiecommissie van JFV doen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vaak wel ja Piet maar dit is wel terecht vind ik, het is namelijk best irritant als wij van de uni een mail op moeten stellen waarin we om telefoonnummers vragen van de kindjes, maar dan dus niet kunnen zien wie de kindjes zijn, dus ook niet kunnen zien of we van iedereen gehad hebben..
Misschien ook niet. Met zo'n halflamme instelling wordt het natuurlijk nooit wat. Actie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah regel ik maandag wel ff misschien hebben ze hem wel per post opgestuurd..
Was bij ons ook inderdaad. Introcie moest van tevoren pakketjes versturen met welkomstinformatie (ook namens de faculteit), daarin zaten instructies om je te komen melden voor de intro. Tafel buiten zetten, inschrijving houden, en op zondagmiddag wist je wie er in je mentorgroep kwam waar je direct mee op pad gingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef LaGrive het volgende:
Dat je nu al je kindjes te horen krijgt
bij onze faculteit wordt dat pas op de dag zelf ingedeeld!
Ja want donderdag om 23.00 bereik je ook nog vast ietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Met zo'n halflamme instelling wordt het natuurlijk nooit wat. Actie!
Nee, morgen natuurlijk, dutsjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want donderdag om 23.00 bereik je ook nog vast iets![]()
Waarom heb je niet gebeld of gesmst?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Manu, ik heb de womanizer in mij het toetsenbord laten bespringen en er kwam een berichtje naar haar uitHeb ik nu niet de 3 dagen wachten regel verbroken ?
iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was bij ons ook inderdaad. Introcie moest van tevoren pakketjes versturen met welkomstinformatie (ook namens de faculteit), daarin zaten instructies om je te komen melden voor de intro. Tafel buiten zetten, inschrijving houden, en op zondagmiddag wist je wie er in je mentorgroep kwam waar je direct mee op pad ging.
Nee niet meerquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk, dat buzzz.
Ik heb haar nummer niet. + laat de vrouw het werk doen hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gebeld of gesmst?
En dan wel zelf een privébericht sturenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet. + laat de vrouw het werk doen he
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan wel zelf een privébericht sturen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde nog best lang voordat iemand reageerdequote:
Mja ik zit niet constant te Fokkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duurde nog best lang voordat iemand reageerde.
Ik zou met dekbed en al op je bureaustoel met een stevige kan koffie gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Manu waar ben je nou, is het nu de bedoeling dat ik blijf wachten tot ze een berichtje terug heeft gestuurd?
Ahh, een kennerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef LaGrive het volgende:
Nee je moet niet wachten, ze stuurt over 2 dagen iets terug en dan wacht jij 3 dagen.
Lul dat doe je al 4 maanden, alleen had je nu een paar dagen tijd om lui te zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja en ik moet om 6 uur op.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja ik ga ook hoor, nog ff msnen met een hete chick en dan naar bed
Je realiseert je dat er achter die teletekst-bot geen vrouw zit?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja ik ga ook hoor, nog ff msnen met een hete chick en dan naar bed
Same here. Of nouja, ik mag niet jokken van m'n moeder: 6.15u dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja en ik moet om 6 uur op.
Man, dan ben ik al praktisch op m'n werk. En dat vind ik ook veel te vroeg hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef J-heronimus het volgende:
7.30u hier
En dat vind ik heeel vroeg![]()
Ja maar jij heet Merel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef LaGrive het volgende:
ik op zijn laatst om kwart voor 10
dat is ook erg hoor!
heb je al een bericht van het meisje?
Hmmm, en toch is het met die tijd van opstaan geen vroege vogel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |