Jij altijd met je jaren 90 muziekquote:
Ooh strakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vroeger wel eens een set in elkaar gezet van de jaren 90'. Anderhalf uur vol hits! 40 nummers ofzo.
Hertog_Martin en Lucas_Bergman danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh bah en ik wilde een mooi rijtje vol.. maar even nieuwe users werven dan
Zulksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:35 schreef J-heronimus het volgende:
Ooh strak
Ken je de Ben Liebrand megamixen, die zijn echt vet om naar te luisteren
Wel op volgorde van Postcountquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef morgane het volgende:
Hoe kan je dan in hemelsnaam users op volgorde van UI zetten?
quote:
Mogguh!quote:
Half 7 wekker dagen achtereen terwijl 't te warm is vroeg te slapen is nooit grappigquote:
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vroeger wel eens een set in elkaar gezet van de jaren 90'. Anderhalf uur vol hits! 40 nummers ofzo.
+ 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leuk.
Alphenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Zit je in Rotterdam nu dan?
Vervelende clip erbij die me aan O-zone doet denken...quote:
Een vriendin van me die in Hilversum woont begon er ook al over. Hier is het nog lekker droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is hier echt teringweer, wist helemaal niet dat 't eraan zat te komen, heb niet eens een jas bij me
. Gelukkig redelijk op tijd binnen.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef morgane het volgende:
Lama, ik had uit de post van Houniet opgemaakt dat hij de users op UI wou sorteren, maar ik kan maar beter gaan slapen denk ik
Als ik thuis ben zal ik even kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je die uploaden? Lijkt me wel leuk.
Hoooquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hertog_Martin en Lucas_Bergman dan!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |