Truste Pietquote:
Ik wil haar best in mijn armen houden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Manu82 het volgende:
Youtubes en PP leest terug,
wil hem zijn favo nummer niet onthouden
Ik ook wel, maar ze komt zo slecht uit haar woordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil haar best in mijn armen houden hoor
Boeit mij dat nou of ze hapert met kreunenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze komt zo slecht uit haar woorden
Nooit zo over nagedacht, kan ze natuurlijk wel goed ahahahahah-ohohohohohohohohquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou of ze hapert met kreunendes te langer kan je er van genieten
Blijkbaar niet zoooo gezellig dat je hier komt posten weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik ook weer![]()
Wat heb ik toch gezellige achterburenNog leuke jonge mensen waar je gezellig mee kan kletsen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht, kan ze natuurlijk wel goed ahahahahah-ohohohohohohohoh
De buurman (quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zoooo gezellig dat je hier komt posten weermaargoed k ga men bed opzoeken
![]()
trusten
Kun je mij ook even plaatsenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Brammie en swarma zijn ook geplaatst!
Die is heel foutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
shuffled mijn winamp: Cartoons - witchdoctor
oeh eeee oooooh aah aaaah ting teng ting walla walla beng beng
Manu82?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu doodkapje er nog bij en dan hebben we mooi het rijtje vol, en als het goed is hebben we dan ook iedereen..
sorry als ik mensen vergeet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |