iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was bij ons ook inderdaad. Introcie moest van tevoren pakketjes versturen met welkomstinformatie (ook namens de faculteit), daarin zaten instructies om je te komen melden voor de intro. Tafel buiten zetten, inschrijving houden, en op zondagmiddag wist je wie er in je mentorgroep kwam waar je direct mee op pad ging.
Nee niet meerquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk, dat buzzz.
Ik heb haar nummer niet. + laat de vrouw het werk doen hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gebeld of gesmst?
En dan wel zelf een privébericht sturenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet. + laat de vrouw het werk doen he
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan wel zelf een privébericht sturen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde nog best lang voordat iemand reageerdequote:
Mja ik zit niet constant te Fokkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duurde nog best lang voordat iemand reageerde.
Ik zou met dekbed en al op je bureaustoel met een stevige kan koffie gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Manu waar ben je nou, is het nu de bedoeling dat ik blijf wachten tot ze een berichtje terug heeft gestuurd?
Ahh, een kennerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef LaGrive het volgende:
Nee je moet niet wachten, ze stuurt over 2 dagen iets terug en dan wacht jij 3 dagen.
Lul dat doe je al 4 maanden, alleen had je nu een paar dagen tijd om lui te zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja en ik moet om 6 uur op.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja ik ga ook hoor, nog ff msnen met een hete chick en dan naar bed
Je realiseert je dat er achter die teletekst-bot geen vrouw zit?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja ik ga ook hoor, nog ff msnen met een hete chick en dan naar bed
Same here. Of nouja, ik mag niet jokken van m'n moeder: 6.15u dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja en ik moet om 6 uur op.
Man, dan ben ik al praktisch op m'n werk. En dat vind ik ook veel te vroeg hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef J-heronimus het volgende:
7.30u hier
En dat vind ik heeel vroeg![]()
Ja maar jij heet Merel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef LaGrive het volgende:
ik op zijn laatst om kwart voor 10
dat is ook erg hoor!
heb je al een bericht van het meisje?
Hmmm, en toch is het met die tijd van opstaan geen vroege vogel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |