ja maar nu neemt ze niet opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Als één van jullie twee nou een beetje karakter toont en blijft bellen, komt het vanzelf goed
Zie mijn spoiler Pietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou ben je al thuis, het is een beetje stil hier.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meid toch, 't is dat ik zo ver weg zit anders was ik je handje komen vasthouden.
?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Afgelopen nacht was hel op aarde!Lang leve morfine...
Hebben ze wel, alleen ze staan goed verborgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom hebben die kut mentorkindjes geen hyves
Je wil iedereen van tevoren gaan checken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom hebben die kut mentorkindjes geen hyves
Nee, maar dan moet je gewoon een bericht sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
hyves vraag, kan ik geen prive krabbels sturen die niet iedereen kan lezen?
Dat heet een prive bericht, duuhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
hyves vraag, kan ik geen prive krabbels sturen die niet iedereen kan lezen?
Dan moet je ook een lijst vragen. Dat kun je ook bij de introductiecommissie van JFV doen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vaak wel ja Piet maar dit is wel terecht vind ik, het is namelijk best irritant als wij van de uni een mail op moeten stellen waarin we om telefoonnummers vragen van de kindjes, maar dan dus niet kunnen zien wie de kindjes zijn, dus ook niet kunnen zien of we van iedereen gehad hebben..
Misschien ook niet. Met zo'n halflamme instelling wordt het natuurlijk nooit wat. Actie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah regel ik maandag wel ff misschien hebben ze hem wel per post opgestuurd..
Was bij ons ook inderdaad. Introcie moest van tevoren pakketjes versturen met welkomstinformatie (ook namens de faculteit), daarin zaten instructies om je te komen melden voor de intro. Tafel buiten zetten, inschrijving houden, en op zondagmiddag wist je wie er in je mentorgroep kwam waar je direct mee op pad gingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef LaGrive het volgende:
Dat je nu al je kindjes te horen krijgt
bij onze faculteit wordt dat pas op de dag zelf ingedeeld!
Ja want donderdag om 23.00 bereik je ook nog vast ietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Met zo'n halflamme instelling wordt het natuurlijk nooit wat. Actie!
Nee, morgen natuurlijk, dutsjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want donderdag om 23.00 bereik je ook nog vast iets![]()
Waarom heb je niet gebeld of gesmst?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Manu, ik heb de womanizer in mij het toetsenbord laten bespringen en er kwam een berichtje naar haar uitHeb ik nu niet de 3 dagen wachten regel verbroken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |