Succes met je ban, en tot nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hanneke128 ik een heule vieze spamhoer.
Could That Be You van Room Eleven!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
geschikte afwasmuziek vinden is lastig, als je veel hebt, en echt ontzettend hard tegen de buren in wil knallen
Weet niet hoe lang je stage moet lopen, maar zou toch overwegen om er een fiets neer te zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef Dupje het volgende:
Ik ging vandaag naar Venray om mn stagecontract te laten tekenen enzo, merk ik wat voor een kut busvervoer Venray heeftIk moest half uur lopen naar dichtstbijzijnde bushalte, en daar weer half uur op de bus wachten omdat die maar eens in t uur reed. Bluh, ik had afspraak tot half 1, was pas om half 3 thuis, terwijl Venray maar half uurtje treinen is
het is Nightwish geworden, ONCEquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Could That Be You van Room Eleven!
Hehe dat ga ik dus ook zeker doen. Ik mag fiets van oud huisgenootje hebben. Maar zet m pas op t station als ik daar echt ga stage lopen, want straks is ie al gejat voordat ik begonnen ben met stage. Moeten we ook niet hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je stage moet lopen, maar zou toch overwegen om er een fiets neer te zetten
Hier is 't nu droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
Tering, het regent echt met emmers hier.
ja... moet ik haar nu krabbelen ofzo ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
CP heeft meisjes op Hyves!!!
Niet zomaar een gs, eentje die matcht bij men helmquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
een gs?
CP is wel de womanizer van dit topic inmiddelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
CP heeft meisjes op Hyves!!!
Maar...je moet toch nog steeds afrijden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen kijken voor een mooowtooor
Ja, maandagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar...je moet toch nog steeds afrijden?
Vergeleken met andere users misschien, maar irl zou ik me niet de titel womanizer geven neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
CP is wel de womanizer van dit topic inmiddels
Nee dat leuke bezette meisje van verjaardag vd week... Ze voegde me zomaar toe op hyvesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er met een hyves sletje cocktail ?
Tsja... jij wilt posen met de mooiheid van je motor, maar als we kneepads gaan vergelijken ben je dan nog steeds zo'n praatjesmaker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een spamsite, geen idee weer welke, die ging ze bij elk stadstopic postenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
en kan iemand uitleggen wat die ene spam user was ofzo ?
gelukkig is er iig een iemand die me mistquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig is er iig een iemand die me mist
En ook zo bescheidenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vergeleken met andere users misschien, maar irl zou ik me niet de titel womanizer geven nee![]()
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
Lekker warm hier, zweten achter de tafel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de 90's collections![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |