Sex and the cityquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen halen hun mening uit soaps, Elle, Margriet, Vogue, Cosmo en meer van zulke blaadjes.
Oh, als ik alleen al een mening mag geven, ben ik allang blij, ik ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Een mening hebben mag van mij wel hoor. Verwacht alleen niet dat er wat mee wordt gedaan!
Tuurlijk, het is niet zo dat mannen ons nou zoveel interessants weten te vertellen. Je moet toch wat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen halen hun mening uit soaps, Elle, Margriet, Vogue, Cosmo en meer van zulke blaadjes.
Dat geldt voor de meeste vrouwen. Die willen voor ongevraagd van alles vertellen, zonder dat ze verwachten dat er wat mee wordt gedaan. Dus een beperking leggen op het hebben van een mening heeft helemaal geen toegevoegde waarde...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
Oh, als ik alleen al een mening mag geven, ben ik allang blij, ik ben de moeilijkste niet.
Als dat de geldende definitie van interessant is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is niet zo dat mannen ons nou zoveel interessants weten te vertellen. Je moet toch wat.
Misschien kan de fapmod ons helpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
TT moet nog gewijzigd worden naar "[Tieten SC]".
Ja idd maak zelf een vrouw onvriendelijke opmerking, helemaal geen reactiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:39 schreef Dickies het volgende:
Topic. Dood.
Moet ik toch maar gaan werken.
Het is een complot.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja idd maak zelf een vrouw onvriendelijke opmerking, helemaal geen reactie
Alleen als je je wat aantrekt van de mening van een vrouw...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:
Als dat de geldende definitie van interessant is....
Damn women !quote:
True truequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Belsezar het volgende:
Zo was weer heerlijk buiten, nu weer binnen helaas
Wat is daar mis mee?quote:
Die denken dat vrouwen meer rechten hebben dan het aanrecht. Onzin natuurlijk.quote:
Alsof vrouwen zich interesseren voor interessante dingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is niet zo dat mannen ons nou zoveel interessants weten te vertellen. Je moet toch wat.
Ik ben het er helemaal mee eens. Vrouwen hebben immers ook zwijgrecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Die denken dat vrouwen meer rechten hebben dan het aanrecht. Onzin natuurlijk.
Zeg je huur maar op dan...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodra een man me wil onderhouden stop ik met m'n studie en ga ik huisvrouw en moeder worden. Dat is echt mijn droom.
Dat is toch een plicht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens. Vrouwen hebben immers ook zwijgrecht.
Okay.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat is toch een plicht?
Damn woman, are you trying to kill me?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou lekkere provider van me, ik ga weer verder met sportief doen. Ik doe natuurlijk mijn uiterste best om nog aantrekkelijker te worden voor jou.
Deal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodra een man me wil onderhouden stop ik met m'n studie en ga ik huisvrouw en moeder worden. Dat is echt mijn droom.
Say everybody, have you seen my balls?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn woman, are you trying to kill me?
[ afbeelding ]
Dan ken je mij niet. Ik en een mening voor me houden is een paradox!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef dawg het volgende:
heksje!
En een mening mag wel hoor, zolang je hem maar voor je houdt.
Of we er wat mee doen is een tweedequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet. Ik en een mening voor me houden is een paradox!
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu nog 2,5 week heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik vakantie niet.
Volgens mij blaf jij harder dan dat je bijt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Middag! Geloof me dat je er vast wel iets mee gaat doen, al is het negeren, maar dan nog is het ietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of we er wat mee doen is een tweede![]()
Moguh trouwens!
Vakantie he. Who gives a fuck.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:42 schreef knep het volgende:
[..]
Met zo'n weer zo laat opstaan, schaam je.
Als ik een hond was geweest welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij blaf jij harder dan dat je bijt.
Blaffende honden bijten nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij blaf jij harder dan dat je bijt.
Ik heb ook nog 3 weken staan, maar ik ga geen vakantie opnemen als ik geen vakantie of andere leuke dingen heb gepland. Wat moet ik thuis doen in godsnaamquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu nog 2,5 week heb.
Oh, te laat.
Ja zusje, jij zorgt altijd voor actiequote:
Pics!quote:
Heb ik wel anderen voor nodig hoor. Monologen voeren is niet mijn sterkste kant.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zusje, jij zorgt altijd voor actie
Ik vroeg JOU toch ook niksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet zo charmant bij hangenMENING-ALERT!
Ja, wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik zou eigenlijk maar een kleine 2 weken thuis zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 3 weken staan, maar ik ga geen vakantie opnemen als ik geen vakantie of andere leuke dingen heb gepland. Wat moet ik thuis doen in godsnaam
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
Als je ze nou niet verzint, maar gewoon uitvoert, heb je veel meer aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik zou eigenlijk maar een kleine 2 weken thuis zijn.
Maar ik kan wel wat leuke dingen verzinnen hoor, die je zou kunnen doen.
Daar helpen ze je wel mee hier denk ik. Zat aanspraak wat dat betreftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik wel anderen voor nodig hoor. Monologen voeren is niet mijn sterkste kant.
It takes two to tango, doll.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je ze nou niet verzint, maar gewoon uitvoert, heb je veel meer aan
Dan wacht ik wel even.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dit popje wil even niet tango-en
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dit popje wil even niet tango-en
Wat is er omhoog?quote:
Weer geen uitslag? Of juist wel?quote:
Ikke nie snapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] I know you still like old fashioned waltzes
Your reflection in the mirror that you flirt with as you glide across the floor
But if I told you the musics over would you want to hear
That your dance card is empty that theres no-one really there? [ afbeelding ]
Vertel, wat is er aan de hand?quote:
Vertel en ga daarna een potje janken. Het helpt niets aan de situatie, maar verlicht je gevoel wel een beetjequote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
Ja sorry, kan wel janken. Kutnieuws.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
Hier ben ik inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:20 schreef dawg het volgende:
Stilte voor de storm.
Wat is er aan de handquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
Dat vragen we ons allemaal af platoquote:
Anders merken we het wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vragen we ons allemaal af plato
Denk niet dat Pheno het kwijt wilt.
Precies komt vanzelf wel als hij er behoefte aan heeft.quote:
http://www.knmi.nl/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies komt vanzelf wel als hij er behoefte aan heeft.
Iemand trouwens een idee wat voor weer we dit weekend krijgen?
zoals het er nu uitziet zaterdag regen 23 graden en zondag zonnig en 22 gradenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies komt vanzelf wel als hij er behoefte aan heeft.
Iemand trouwens een idee wat voor weer we dit weekend krijgen?
Tof, heb me uitstekend vermaakt. Prachtig land en bovendien was het er schitterend weer.quote:
Ahh mooi zo, thnx! Zondag dus zonnig tijdens de meetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet zaterdag regen 23 graden en zondag zonnig en 22 graden
Oh ja helemaal vergeten dat je op vakantie was daar! Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tof, heb me uitstekend vermaakt. Prachtig land en bovendien was het er schitterend weer.
..je bedenkt het niet hè. Dat internet lijkt haast wel een plek waar je informatie kan vinden!quote:
Uhm ik maak je blij met een doode musquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh mooi zo, thnx! Zondag dus zonnig tijdens de meet
Hmmm dat zuigt dan weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ik maak je blij met een doode musff dagen verkeerd zondag 80% kans op regen en 23 graden.
Uhm ja ik was zelf ook eerst zo vanquote:
Ook? Waar nog meer dan?quote:
Ach we maken er gewoon een feestje van, regen of nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ja ik was zelf ook eerst zo vanzaterdag regen inplaats van zondag maar goed
Waar komt die obsessie vandaan ? Vriendin stond in de verkeerde wachtrij ?quote:
Dan had het m'n vriendin niet geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie vandaan ? Vriendin stond in de verkeerde wachtrij ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tenminste E is toch hetzelfde als DD?
1 D per tiet vind ik al een zware last.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef Dickies het volgende:
Geen DD's hier?
Had jij het zo voor het uitkiezen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan had het m'n vriendin niet geweest.
Hij is Dickies.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Zal ik je helpen dragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 D per tiet vind ik al een zware last.
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Niets meer aan toe te voegen.quote:
Ja graag.quote:
Serieus bezig hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.quote:
Das toch nog groterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn E's zijn heel schattig en klein
Ik ben heul niet in Utrecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.
Is het daar ooit een goed moment voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
het is nu denk ik een verkeerd moment om te zeggen dat er een fout in je query zit![]()
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meerna cup D krijg je gewoon E
Zeg, laat Dickies eens niet zo schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meer
oh oke bij de overgrote meerderheid niet dan iigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
Manboobs krea?quote:
nummers is de omtrekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
Dat is dan niet volgens de Europese EN 13402 standaard , maar die is er ook pas sinds 2007quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
omgz, n00b!quote:
Precies daarom zijn mijn E's niet zo gigantisch grootquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the differencequote:
Voor jou altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
Maar eh Q. Ik kom dus niet. Doe jij nog even speciaal de groetjes aan Sandra? Thx!.
En dat helptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the difference
cup size = bust girth − underbust girth
Noobwikipedia
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te dun voor. Ik noem het liever spieren.
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.
Precies, dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]voor Pheno dan. Ik weet niet wat het is maar het klinkt wel alsof het verre van leuk is. Als je er met ons over wil praten kan dat altijd, Ph.
Geen idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?
We hebben een hongaarse hier stage lopen en er vliegen nu allemaal woordjes in het hongaars over en weer
Tijd om daar nog een twee uur mee te wachten, dan koelt het tenminste af als ik thuis ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd voor een flinke plensbui, koelt het teminste een stuk af.
En dat kan niet in de regen want?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Dickies het volgende:
Nee ook geen regen. Wil mn nieuwe lens uit gaan proberen straks.
En dat betekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar spreek dit uit en je hebt lol: ashta kutja faja.
(fonetisch geschreven)
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat kan niet in de regen want?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.
Echt, hoeveel dubbelzinnigheden kan je in één zin proppen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef liefie_ het volgende:
Vervelend MNR
Die stond zeker zeg maar aan de goede kant van alle intrige op je werk?
Als het goed is krijg je weer zo'n manager terug, want dat zijn wel echt kwaliteiten die bij een manager horen volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
Okay, vandaag had ik een verschrikkelijke dag en echt ontzettend k*t nieuws te horen gekregen: mijn manager heeft zijn ontslag ingediend.
Ach meisje toch... was je niet ontspannen genoeg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
Gister was ik dood moe van het kindervakantie werk
En vandaag zou ik er bijna de hele dag zijn (moet zo weer terug voor de spooktoch ooeeeeh)
Dus ik was van ik moet echt gaan slapen nu
Nu ga ik slapen
Kom op morgen moet je vroeg op, ga slapen
Ja dan lukt het niet
Dat klopt ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je weer zo'n manager terug, want dat zijn wel echt kwaliteiten die bij een manager horen volgens mij
Een goede dan
Minders hopelijk krijg je een evengoede of iig iemand waar je het mee kan vinden terugquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.
Ja dat werkt nooit, het zelfde als je heel vaak op de klok gaat kijken. Wat beter helpt is denken "ach als ik niet kan slapen rust ik iig zo uit" (en vaak slaap je dan zo)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
En vandaag zou ik er bijna de hele dag zijn (moet zo weer terug voor de spooktoch ooeeeeh)
Nu ga ik slapen
Ja dan lukt het niet
Dat krijg je met al die powernaps tussendoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
Nu ga ik slapen
Ja dan lukt het niet
Had wel gescheelt voor de spooktochtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:50 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb net ff gepowernapt
Anders trek ik het niet vanacht
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
Okay, vandaag had ik een verschrikkelijke dag en echt ontzettend k*t nieuws te horen gekregen: mijn manager heeft zijn ontslag ingediend.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef JanesBrownie het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Moet ik nu ook aan iemand vragen:?
Ja, eerst zit je iedereen uit te schelden en nu ben je ineens überklefquote:
kijk naar je eigen hoofdquote:
Miss Tquote:
Speciaal voor jou gaat het daarom dus morgen en vrijdag regenenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Ik ben juist te nuttig bezig geweest, geen minuut zon gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Tof. Enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Tis ook te warm om achter de computer te zitten.
Nou!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Q. het volgende:
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.
Tof. Één van die vrienden een leuke vent?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga zo film kijken met mijn zusje en haar twee beste vrienden
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedeavond allemaal.
Lekker rondjes om de rotonde rijden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag lekker weer dagje op de motor gezeten
Q!! Al helemaal klaar voor zondag?quote:
Nee. Neit op die manier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Één van die vrienden een leuke vent?
Hier een JW Black met ijs. Eentje mag wel doordeweeksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Q. het volgende:
Ik weet weer waarom deze rosé 1,60 per fles was. Wat een bocht..
Ik ga zaterdag alvast indrinken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q!! Al helemaal klaar voor zondag?
Een JB Black?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier een JW Black met ijs. Eentje mag wel doordeweeks
Cultuurbarbaar!quote:
Kende de band wel natuurlijk, alleen het nummer niet. Nooit echt verdiept in Kissquote:
"Schultenbrau? Als je er Grolsch in gooit dan is het zo erg nog niet".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
JW? Neem dan gewoon een echte Schotse whisky in plaats van dat bocht. Hoewel, als je er ijs in gooit dan is het nog zo erg niet.
Het is dan ook een kutband uit een kut-tijdperk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kende de band wel natuurlijk, alleen het nummer niet. Nooit echt verdiept in Kiss
Normaal drink ik whisky cola, daar ga ik geen goede schotse whisky ingooienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
JW? Neem dan gewoon een echte Schotse whisky in plaats van dat bocht. Hoewel, als je er ijs in gooit dan is het nog zo erg niet.
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
"Schultenbrau? Als je er Grolsch in gooit dan is het zo erg nog niet".
Gelukkig niet. Dat is helemaal heiligschennis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal drink ik whisky cola, daar ga ik geen goede schotse whisky ingooien
Of bier. Morgen weer veel bier. Zin in. Vrijdag brak zijn. Tof. Zin in.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinken.
Het is ook nog eens een kutcover. Als je Kiss wil gaan luisteren, pak iets als Detroit Rock City, Deuce of Parasite.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook een kutband uit een kut-tijdperk.
Voor selecte definities van 'allemaal' heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief
Alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
sex?
<die ene> ? Potentieel bed object?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Q. het volgende:
Ja. En met Yvonne. Enzo.. Dat eerst. En daarna met <die ene> verder zuipen. Wordt tof.
Dat zeg ik ook al jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Gezellig samen slapen ja. Slapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
<die ene> ? Potentieel bed object?
Mits huwelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen in het weekend
Calorieën, lekker! Doe mij er meer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mij lukt het normaal best goed
Iets teveel loze calorieen
Nog niet. Dat komt nog wel. En dan ga ik het anders aanpakken. Weer anders.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Oh. Heb je al een nieuwe op het oog?
Wauw!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinken.
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze gewoon niet aantrekkelijk
Ik neem het niet zo nauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, hoeveel dubbelzinnigheden kan je in één zin proppen?
Dat dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Baby got back.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Sangria
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Ik drink liever wat anders, maar als het me aangeboden word een flesje waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wauw!
Met jou kan ik praten gewoon!
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.quote:
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.
Gelukkig vind je mij wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
Subtiele overgang, JB.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
En Litpho
Heb het ook niet zo op de zang nee, voor de rest klinkt het wel lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |