Alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
sex?
<die ene> ? Potentieel bed object?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Q. het volgende:
Ja. En met Yvonne. Enzo.. Dat eerst. En daarna met <die ene> verder zuipen. Wordt tof.
Dat zeg ik ook al jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Gezellig samen slapen ja. Slapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
<die ene> ? Potentieel bed object?
Mits huwelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen in het weekend
Calorieën, lekker! Doe mij er meer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mij lukt het normaal best goed
Iets teveel loze calorieen
Nog niet. Dat komt nog wel. En dan ga ik het anders aanpakken. Weer anders.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Oh. Heb je al een nieuwe op het oog?
Wauw!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinken.
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze gewoon niet aantrekkelijk
Ik neem het niet zo nauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, hoeveel dubbelzinnigheden kan je in één zin proppen?
Dat dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Baby got back.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Sangria
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Ik drink liever wat anders, maar als het me aangeboden word een flesje waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wauw!
Met jou kan ik praten gewoon!
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.quote:
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.
Gelukkig vind je mij wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
Subtiele overgang, JB.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
En Litpho
Heb het ook niet zo op de zang nee, voor de rest klinkt het wel lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |