Miss Tquote:
Speciaal voor jou gaat het daarom dus morgen en vrijdag regenenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Ik ben juist te nuttig bezig geweest, geen minuut zon gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Tof. Enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Tis ook te warm om achter de computer te zitten.
Nou!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Q. het volgende:
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.
Tof. Één van die vrienden een leuke vent?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga zo film kijken met mijn zusje en haar twee beste vrienden
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedeavond allemaal.
Lekker rondjes om de rotonde rijden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag lekker weer dagje op de motor gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |