quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef JanesBrownie het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Moet ik nu ook aan iemand vragen:?
Ja, eerst zit je iedereen uit te schelden en nu ben je ineens überklefquote:
kijk naar je eigen hoofdquote:
Miss Tquote:
Speciaal voor jou gaat het daarom dus morgen en vrijdag regenenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Ik ben juist te nuttig bezig geweest, geen minuut zon gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
Pff.. dat lekkere weer is echt killing voor mijn productiviteit op het gebied van nuttige zaken.
Heb vanmiddag op een terras gelunched, vervolgens op een ander terras gezeten, toen ff naar het balkon van mijn vriendin, en al met al is er natuurlijk niks van de voorgenomen planning terecht gekomen.
Zomer ftw!
Tof. Enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Tis ook te warm om achter de computer te zitten.
Nou!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Q. het volgende:
Ik weet dat ik een warme persoonlijkheid heb.
Tof. Één van die vrienden een leuke vent?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga zo film kijken met mijn zusje en haar twee beste vrienden
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedeavond allemaal.
Lekker rondjes om de rotonde rijden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag lekker weer dagje op de motor gezeten
Q!! Al helemaal klaar voor zondag?quote:
Nee. Neit op die manier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Één van die vrienden een leuke vent?
Hier een JW Black met ijs. Eentje mag wel doordeweeksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Q. het volgende:
Ik weet weer waarom deze rosé 1,60 per fles was. Wat een bocht..
Ik ga zaterdag alvast indrinken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q!! Al helemaal klaar voor zondag?
Een JB Black?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier een JW Black met ijs. Eentje mag wel doordeweeks
Cultuurbarbaar!quote:
Kende de band wel natuurlijk, alleen het nummer niet. Nooit echt verdiept in Kissquote:
"Schultenbrau? Als je er Grolsch in gooit dan is het zo erg nog niet".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
JW? Neem dan gewoon een echte Schotse whisky in plaats van dat bocht. Hoewel, als je er ijs in gooit dan is het nog zo erg niet.
Het is dan ook een kutband uit een kut-tijdperk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kende de band wel natuurlijk, alleen het nummer niet. Nooit echt verdiept in Kiss
Normaal drink ik whisky cola, daar ga ik geen goede schotse whisky ingooienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
JW? Neem dan gewoon een echte Schotse whisky in plaats van dat bocht. Hoewel, als je er ijs in gooit dan is het nog zo erg niet.
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
"Schultenbrau? Als je er Grolsch in gooit dan is het zo erg nog niet".
Gelukkig niet. Dat is helemaal heiligschennis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal drink ik whisky cola, daar ga ik geen goede schotse whisky ingooien
Of bier. Morgen weer veel bier. Zin in. Vrijdag brak zijn. Tof. Zin in.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinken.
Het is ook nog eens een kutcover. Als je Kiss wil gaan luisteren, pak iets als Detroit Rock City, Deuce of Parasite.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook een kutband uit een kut-tijdperk.
Voor selecte definities van 'allemaal' heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief
Alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
sex?
<die ene> ? Potentieel bed object?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef Q. het volgende:
Ja. En met Yvonne. Enzo.. Dat eerst. En daarna met <die ene> verder zuipen. Wordt tof.
Dat zeg ik ook al jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Gezellig samen slapen ja. Slapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
<die ene> ? Potentieel bed object?
Mits huwelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen in het weekend
Calorieën, lekker! Doe mij er meer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mij lukt het normaal best goed
Iets teveel loze calorieen
Nog niet. Dat komt nog wel. En dan ga ik het anders aanpakken. Weer anders.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Oh. Heb je al een nieuwe op het oog?
Wauw!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je Whisky met ijs drinkt dat je idd beter JW kan drinken.
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze gewoon niet aantrekkelijk
Ik neem het niet zo nauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, hoeveel dubbelzinnigheden kan je in één zin proppen?
Dat dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Baby got back.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
Sangria
Over 2 weken stop ik weer met drinken doordeweeks
Ik drink liever wat anders, maar als het me aangeboden word een flesje waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wauw!
Met jou kan ik praten gewoon!
Whiskey drink je zonder ijs, of gewoon niet.
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.quote:
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is compleet irrelevant. Leer mij vrouwen kennen.
Gelukkig vind je mij wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
Subtiele overgang, JB.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeer relevant. Anders wordt t niks.
En Litpho
Heb het ook niet zo op de zang nee, voor de rest klinkt het wel lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze is met zijn koperblazers bijna beter dan het origineel. Alleen de vocals zijn het voor mij net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |